Jump to content

[2008] Vragen topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Het stem-topic komt in de loop van vandaag, met excuses voor de dag vertraging.

Sorry, hoor! Maar het topic is wel een beetje laat. Ook al is er excusses aangeboden.

Oh jeej! Nu moeten jullie 1 dag wachten om te stemmen. God, nou vergaat de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Pietje II

    9

  • PatrickW

    8

  • Jowx

    7

Het stem-topic komt in de loop van vandaag, met excuses voor de dag vertraging.

Sorry, hoor! Maar het topic is wel een beetje laat. Ook al is er excusses aangeboden.

Oh jeej! Nu moeten jullie 1 dag wachten om te stemmen. God, nou vergaat de wereld.

Zo kun je dat wel stellen ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Het stem-topic komt in de loop van vandaag, met excuses voor de dag vertraging.

Sorry, hoor! Maar het topic is wel een beetje laat. Ook al is er excusses aangeboden.

Oh jeej! Nu moeten jullie 1 dag wachten om te stemmen. God, nou vergaat de wereld.

Mag k een nominatie van me aanpassen? Ik heb een nieuwe leukste uitspraak :7

Link to comment
Delen op andere websites

De categorie 'Beste Gta SA Kenner' zit er niet bij?

Ja, nu je het zegt.. :puh:

Vergeten, mijn fout. Het waren ook zoveel categorieen... Je kunt nu hier je stem uitbrengen op Beste SA Kenner.

Wie is; "Neaman^Inf" ? :puh:

Fixed, je hebt ook zo'n moeilijke naam. ^^

Hoe kan 't dat NilsHolgersson niet genomineerd is voor Beste Lid? Heeft mijn bron een telfoutje gemaakt, of zijn er andere redenen voor?

Wij hebben bepaalde nominatie-lijstjes niet meegerekend. Het is dus goed mogelijk dat hij daarvan de stemmen had, waardoor hij er een stuk minder heeft dan lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de aankondigingsprocedure (klik), geldt het volgende:

Voor de rood aangegeven categorieën, geldt dat de winnaars van voorgaande jaren zijn uitgesloten van deelname.

Het Superchick-topic is genomineerd voor beste topic, terwijl dit topic bij de awards van 2005 al had gewonnen en dus eigenlijk niet weer genomineerd zou mogen worden. De award "beste topic" valt namelijk ook onder de rode categorie.

Hoe zit dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd, Allemaal leuk en aardig, Maar zou je kunnen zegen hoeveel antwoorden er al op de poll zijn?

Als je het vrijgeven van de resultaten bedoelt zou dat verkeerd zijn. Als mensen zien dat jij (ter voorbeeld) ver voorstaat op een ander kunnen ze daar beïnvloed door raken en zelfs helemaal niet op jou stemmen. Gewoon even afwachten, voor je het weet is de uitslag binnen.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...