Jump to content

[2008] Vragen topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Maar als ik jouw berichtje daar zo lees, zou dus iemand die 'halo uk wet niee hoe k d misie mot halun' ook gewoon een ABN-trofee kunnen winnen? (Ja, eigenlijk is dat al jaren overduidelijk, daar niet van, maar toch effe om het aan te kaarten 0_0)

Dat zou gebeuren wanneer er voldoende mensen zijn die geen flauw benul van ABN hebben, of wanneer er voldoende mensen zijn die denken dat het grappig is om onzinnominaties te doen. Maar zie daarover mijn antwoord hieronder.

En trouwens, ik vind het nergens op slaan dat sommige nominatielijsten niet mee worden geteld. Het gaat hierbij toch om je mening uitbrengen, verkiezingen, maar sommige meningen worden niet meegeteld? Beetje balen.

Juist om te voorkomen dat er voor zorgen dat er merkwaardige kanshebbers in de poll terecht komen tellen we bizarre nominaties niet mee. Als een lid Keesje voor de ABN trofee nomineert terwijl Keesje ABN overduidelijk niet beheerst (ik noem maar iets ;) ), dan gaan wij er vanuit dat het lid in kwestie de Awards probeert te ontwrichten en tellen de stemmen daarom ook niet mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Pietje II

    9

  • PatrickW

    8

  • Jowx

    7

Sinds wanneer worden de badges geselecteerd door de admins (als er meer dan 5 inzendingen zijn)?

Vorig jaar was dat nog niet zo..

Sinds dit jaar dus.. ^^

>>> Door PatrickW: Lees het topic eens door voor je post :duh: <<<

Woops, 1 pagina vergeten :7

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Juist om te voorkomen dat er voor zorgen dat er merkwaardige kanshebbers in de poll terecht komen tellen we bizarre nominaties niet mee. Als een lid Keesje voor de ABN trofee nomineert terwijl Keesje ABN overduidelijk niet beheerst (ik noem maar iets ;) ), dan gaan wij er vanuit dat het lid in kwestie de Awards probeert te ontwrichten en tellen de stemmen daarom ook niet mee.
Normaal zetten jullie zulke grappen toch in stripvorm :?
Link to comment
Delen op andere websites

@Gemertenaar: Het is een verkiezing, geen wedstrijd. De award voor beste GTA IV kenner gaat bijvoorbeeld ook naar degene waarvan de mensen die stemmen denken dat hij of zij het meeste van GTA IV afweet. Het is dus geen wedstrijd waarin je je moet bewijzen om een prijs te winnen.

Oke maar toch vind ik het niet helemaal kloppen. titel = beste multiplayer, how to earn = be a forum hero and spam your name al day long en stuur ff iedereen een PB. Gratzz mission completed..

Maar okee your wish is the law _O_

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar toch vind ik het niet helemaal kloppen. titel = beste multiplayer, how to earn = be a forum hero and spam your name al day long en stuur ff iedereen een PB. Gratzz mission completed..

Ik weet niet hoe jij stemt, maar ik stem niet op de grootste spammer, maar in dit geval degene die naar mijn mening het beste GTA online speelt. Maar iedereen stemt voor zich, en helaas kunnen mensen ook daadwerkelijk op spammers stemmen... Maar zoiets kun je niet tegenhouden, dus dat moeten we dan maar accepteren..

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

@Gemertenaar: Het is een verkiezing, geen wedstrijd. De award voor beste GTA IV kenner gaat bijvoorbeeld ook naar degene waarvan de mensen die stemmen denken dat hij of zij het meeste van GTA IV afweet. Het is dus geen wedstrijd waarin je je moet bewijzen om een prijs te winnen.

Oke maar toch vind ik het niet helemaal kloppen. titel = beste multiplayer, how to earn = be a forum hero and spam your name al day long en stuur ff iedereen een PB. Gratzz mission completed..

Maar okee your wish is the law _O_

haha gemertenaar wil niet verliezen XDD

Link to comment
Delen op andere websites

Juist om te voorkomen dat er voor zorgen dat er merkwaardige kanshebbers in de poll terecht komen tellen we bizarre nominaties niet mee. Als een lid Keesje voor de ABN trofee nomineert terwijl Keesje ABN overduidelijk niet beheerst (ik noem maar iets ;) ), dan gaan wij er vanuit dat het lid in kwestie de Awards probeert te ontwrichten en tellen de stemmen daarom ook niet mee.

Nou ja, niet om lullig te doen hoor, maar waarom hebben jullie dan de winnaars van de ABN-trofeeën van voorgaande jaren dan niet geschrapt...? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, niet om lullig te doen hoor, maar waarom hebben jullie dan de winnaars van de ABN-trofeeën van voorgaande jaren dan niet geschrapt...? :7

Zal ik jou dat ook maar meteen schrappen bij "Grappigste Lid" ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, niet om lullig te doen hoor, maar waarom hebben jullie dan de winnaars van de ABN-trofeeën van voorgaande jaren dan niet geschrapt...? :7

Zal ik jou dat ook maar meteen schrappen bij "Grappigste Lid" ? :7

Ja hé, ik heb mezelf niet genomineerd hoor :roll: En trouwens, ik sta er niet eens bij! Beetje balen overigens, want de Guido Weiers van het forum ben ik toch wel natuurlijk.

Maar effe serieus: da's weer juist zo'n categorie waarbij je eigen mening weer volledig telt: wat voor de een grappig is is voor de ander weer enorm saai. Maar ABN, tja, da's nou zoiets wat niet je eigen mening kan zijn: 'schaap' spel je nu eenmaal als schaap en niet als 'sgaap'. Ik bedoel maar.

En bovendien heb je nu nog niet een antwoord op mijn vraag gegeven. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

De winnaars van voorgaande jaren zijn alleen uitgesloten in de niet-persoonlijke categorieen, dus waar het eigenlijk om "dingen" gaat. Vandaar dat voorgaande ABN winnaars ook niet zijn uitgesloten.

Dat bedoeld hij niet, hij heeft het over de nominaties voor ABN leden die in zijn ogen nergens op sloegen. Die dus ook min of meer de Awards verkloten.

Ik begrijp overigens de hele discussie niet echt.. Waarom zouden wij (als crew zijnde) verantwoording af moeten leggen voor andermans fouten? Pak het bij de oorzaak aan, de leden die met opzet de awards willen verkloten. Ga aan hun vragen waarom ze niet normaal kunnen nomineren, in plaats van aan ons waarom we ze niet tellen. Het lijkt me nogal duidelijk dat sommige meningen zo krom zijn dat het niet eerlijk is voor de rest van de deelnemers die het wel echt verdienen. Een mening blijft een mening, maar als deze nergens op slaat is het imho terecht dat hij niet meetelt voor de awards. In het verleden zijn dan misschien rare beslissingen genomen, maar dat lijkt me zeker geen reden om die fouten opnieuw te moeten maken. Het is juist beter dat de onzin-nominaties nu worden uitgesloten, voor zover dat vroeger niet (geheel) gelukt is? Dus wat is nou echt het probleem..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...