gemertenaar Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 gosh ik dacht dat ik een drama queen was maar............ Ja, je dacht dat je een drama-queen was maar........ wat? Komen dan! haha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 hoe kan je meedoen aan de awards ik wil me graag inschrijfen laterz vice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 hoe kan je meedoen aan de awards ik wil me graag inschrijfenlaterz vice De nominatieronde en de stemronde zijn reeds afgelopen. Dus meedoen of stemmen is niet meer mogelijk. Rond nieuwjaar zal de uitslag bekend worden gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 hoe kan je meedoen aan de awards ik wil me graag inschrijfenlaterz vice En inschrijven kan toch ook niet? Je moet toch genomineerd worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 @Visser Visser23 Jay is een megalid hoor. Zie je post in nominatie ronde Sorry voor de late reactie, hierboven staat het bericht. Misschien ik verkeerd begrepen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ja, dat komt omdat je hem bij Superlid neer had gezet. Jay; is een megalid, en ik wees je er even op dat je je bericht aan moest passen en dat je hem naar de goede categorie moest zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 hoe kan je meedoen aan de awards ik wil me graag inschrijfenlaterz vice En inschrijven kan toch ook niet? Je moet toch genomineerd worden? Ja, je kan je inderdaad niet inschrijven. Om genomineerd te worden moet je je goed bewijzen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 of gewoon een domme opmerking maken die iedereen leuk vind niks bijzonders dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Waar komt de beste uitspraak badge te staan? Edit @ hieronder: Oh ok Bewerkt: 5 januari 2009 door ZUMZUM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Waar komt de beste uitspraak badge te staan? Bij Jowx, aangezien hij de bedenker en 'uitspreker' is van deze uitspraak. Bewerkt: 1 januari 2009 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Er zijn in het algemeen 2 stemmen kwijt geraakt hoe kan dit? Onderaan de poll staat 153 keer gestemd, maar als je dan bijvoorbeeld van 'Beste Lid' de stemmen bij elkaar optelt en dat is bij elke categorie dan krijg je 151. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Blijkbaar hebben twee mensen op Bekijk resultaat (Geen stem) geklikt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Blijkbaar hebben twee mensen op Bekijk resultaat (Geen stem) geklikt. En dan alsnog geen resultaat zien.. Verbaast me nog dat er geen topics in Feedback zijn gekomen om hierover te klagen.. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts