Jump to content

Speel je nog wel eens GTA 1?

Speel je nog wel eens GTA 1?  

267 leden hebben gestemd

1. 1. Speel je nog wel eens GTA 1?

• Ja, vaak
      29
    • Ja, soms
      89
    • Nee
      160

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond gta 1 best wel geinig vroeger toen ik 3/4 jaartje oud was ik snapte er geen bal van missie's en zo

Een keertje had ik wel een voltooid.

Ik ben het spel kwijt op een computer die nu op de vuilnisbuild het was windows 1995 ofzo.

Ik kan het wel installeren maar daar heb ik geen zin meer in.

Ik vind gta 1 best wel leuk.

Maar ik speel het liefst Gta sa :eten:

Bewerkt: door zaahed
  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

23

• Harrison

12

• Grand Theft Auto TOM

12

• Nissan

11

Geplaatst:
Ik ga het niet spelen omdat je echt weinig kunt, en 4 wapens vind ik persoonlijk zéér weinig.
Nou en. Driver 2 heeft toch ook maar 39 auto,s in het gehele spel, geen enkele game kan perfect zijn.En als perfecte games toch bestaan zijn ze niet van onze planeet :7 .

Onze planeet is dus niet perfect :7.

Geplaatst:

Ik heb 5 jaar geleden voor het laatst GTA 1 gespeelt. Ik vond het erg leuk, maar sinds nu ik GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb, is het niet leuk meer. De 3 laatst opgenoemde GTA's zijn namelijk veel leuker. :D:Y

Geplaatst:
Ik heb 5 jaar geleden voor het laatst GTA 1 gespeelt. Ik vond het erg leuk, maar sinds nu ik GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb, is het niet leuk meer. De 3 laatst opgenoemde GTA's zijn namelijk veel leuker. :D:Y

Anders om :N.

Geplaatst:
Ik ga het niet spelen omdat je echt weinig kunt, en 4 wapens vind ik persoonlijk zéér weinig.
Nou en. Driver 2 heeft toch ook maar 39 auto,s in het gehele spel, geen enkele game kan perfect zijn.En als perfecte games toch bestaan zijn ze niet van onze planeet :7 .

Onze planeet is dus niet perfect :7.

Tja zo zie ik het, maar we moet blij zijn met wat we hebben.

Inderdaad.
Geplaatst: (bewerkt)

Nee, Harrison. GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas zijn veel leuker, dan GTA 1. :Y

Aan 1973,

Wie geef je nou gelijk? :roll:

Bewerkt: door Torritor
Geplaatst:

Nee, Harrison. GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas zijn veel leuker, dan GTA 1. :Y

Aan 1973,

Harrison.
Geplaatst:

Aan 1973,

Harrison.

Oké! Het iw jouw mening. Maar Horrison heeft het fout, want GTA 3, Vice City en San Andreas zijn véél leuker, dan GTA 1. :Y Dat weet je ondersgoed.

Geplaatst:

Aan 1973,

Harrison.

Oké! Het iw jouw mening. Maar Horrison heeft het fout, want GTA 3, Vice City en San Andreas zijn véél leuker, dan GTA 1. :Y Dat weet je ondersgoed.

Ik weet donders goed dat de classics verdomde goed zijn.
Geplaatst:

Neuj speel het nooit meer waarom zou ik in vredesnaam. Je speelt toch ook geen Super Mario Bros 1 als je Super Mario Galaxy kan spelen.

Maarja in zijn tijd was het een van de wreedste games die er waren. Maar nu zijn er betere opvolgers, dus ik zie niet in waarom je nog GTA1 zou spelen.

Geplaatst:
Maarja in zijn tijd was het een van de wreedste games die er waren. Maar nu zijn er betere opvolgers, dus ik zie niet in waarom je nog GTA1 zou spelen.
Ik wel, boeiend hoe de nieuwe zijn, de oude waren toch beter (mijn mening dan he).
Geplaatst:
Ik wel, boeiend hoe de nieuwe zijn, de oude waren toch beter (mijn mening dan he).

Oké, maar de nieuwe zijn veel beter dan GTA 1. Dat is mijn mening.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Oké, maar de nieuwe zijn veel beter dan GTA 1. Dat is mijn mening.

Dat is best, als er geen meningen waren, dan waren er ook geen boeiende dingen.
Geplaatst:
En de GTA Classics zijn bijna gedownload't.

Ben benieuwd naar GTA 2. :puh: (A)

Alleen snap ik nog steeds niet hoe je bij GTA I de codes in moet voeren. :puh:

Die code voer je in bij de naam van het personage dat je speelt.

Okeuj, :puh:

:7 , En heb je het al geprobeerd ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...