Jump to content

Speel je nog wel eens GTA 1?


jos2

Speel je nog wel eens GTA 1?  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel je nog wel eens GTA 1?

    • Ja, vaak
      29
    • Ja, soms
      89
    • Nee
      160


Recommended Posts

Dat jullie deze gta nog spelen. Spelen jullie geen gta IV of zo of op z'n minst gta vice city?
Ik heb GTA III, Vice City, San Andreas en GTA IV allemaal gespeeld, maar de laatste GTA die ik heb gespeeld is toch echt de originele Grand Theft Auto. Deels omdat ik 'm nog nooit helemaal heb uitgespeeld, maar ook omdat 't gewoon een briljante game blijft. Goede moeilijkheidsgraad, leuke opdrachten...echt, de oude Grand Theft Auto geeft mij veel meer 't echte GTA-gevoel dan bijvoorbeeld San Andreas of GTA IV.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    23

  • Harrison

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    12

  • Nissan

    11

Ik vind die oude GTA's irritant omdat het beeld van bovenaf is. Speelt nie fijn... Je kunt vanuit een auto bijv. nie zien of er een auto van links of rechts komt! (soms) :N Ik heb dus een bloedhekel aan de classic GTA's!!!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een paar keer gedownload. Ik vind het spel nog wel leuk ook, maar hij crashde best vaak. Daarom heb ik Gta 2 vaker gespeeld op computer.

Trouwens.. Ik heb hem ook nog op de ps1! "Niet de originele, maar een gekopieerde."

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Heb de GTA Collectors Edition op de PS1. Zit dus ook GTA1 bij. Heb hem eigenlijk nooit serieus gespeeld omdat ik destijds ook al GTA Vice City had die natuurlijk leuker was :)

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...