Jump to content

Grafische kaart


Revolution-Designer

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik had een klein vraagje, ik ga over een paar maanden een nieuwe pc kopen.

En nu vroeg ik me af of de

Club 3D 8600 GT Silent een goede keuze is vergeleken met de prijs.

Alvast bedankt en tot ziens :cya:

Ps. Kan ik met deze kaart GTA IV een beetje draaien?

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

De 8600 is een goede keuze, maar op dit moment wel een beetje het onderste van het gemiddelde. Als je pas over een paar maanden je pc gaat kopen, zou ik toch minstens voor 8800 gaan, die zal dan ook weer iets goedkoper zijn. Mocht het ook qua budget lukken, dan kan je de overstap naar de 9000-series maken, dus een 9600 of 9800.

Zelf heb ik ook een 8600GT Silent en in principe zou GTA4 er mee moeten draaien. Waarschijnlijk krijg ik GTA4 begin deze week binnen, dus dan kan ik er meer duidelijkheid ingeven, tenzij iemand anders er al ervaring mee heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou deze kaart een betere keuze zijn?

Hij is namelijk even duur en heeft een chipset van de Nvidia 9400 GT.

[L]owudget?? LOL, die kaarten zullen het zeker moeilijk krijgen met GTA IV, je kan beter een Gefore nemen uit de nieuwe series. Neem als voorbeeld 9800GTX+, draaid prima gta iv alleen kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat. (€159,-)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou deze kaart een betere keuze zijn?

Hij is namelijk even duur en heeft een chipset van de Nvidia 9400 GT.

[L]owudget?? LOL, die kaarten zullen het zeker moeilijk krijgen met GTA IV, je kan beter een Gefore nemen uit de nieuwe series. Neem als voorbeeld 9800GTX+, draaid prima gta iv alleen kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat. (€159,-)

een 9400GT is wel een beetje het laagste van het laagste in de 9 serie, trek dan wat meer geld uit voor een 9600

@ moos, je heb het hier wel over een high end kaart, hij heeft het in zen beginpost over een "budget" 8600 zoiets zoekt hij dus, strakke prijs voor een knap kaartje..

Buitenom dat het maar weer de vraag is of die kaart wel in zen kast past, weetje hoe retegroot die kaart is..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar budget kijkt moet je echt niet naar dingen zoals silent kijken, dat kost meer en het maakt niks uit omdat je andere hardware toch nog hoort.

Mijn pc is ook 'silent' maar toch hoor ik hem nog als ik de kamer uitloop en de deur dicht doe.

Je kunt beter een kaart kopen die niet silent is, die is ietsje luider maar veel goedkoper waardoor je een betere kaart kunt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar budget kijkt moet je echt niet naar dingen zoals silent kijken, dat kost meer en het maakt niks uit omdat je andere hardware toch nog hoort.

Mijn pc is ook 'silent' maar toch hoor ik hem nog als ik de kamer uitloop en de deur dicht doe.

Je kunt beter een kaart kopen die niet silent is, die is ietsje luider maar veel goedkoper waardoor je een betere kaart kunt kopen.

Oke, bedankt!

Ik zal kijken of ik iets kan vinden.

Ik zal eerst eens wat informatie geven:

Dit zijn de onderdelen voor de pc:

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1005507803

(Ik heb zelf nog een harde schijf en voeding etc.)

Mijn budget gaat ongeveer tot €250,-

Ik heb nu dus onderdelen voor in totaal €220,-

De processor enzo zit wel goed maar heeft iemand nog een suggestie voor een videokaart?

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ipv de processor die je nu hebt een 6000+ doen, deze draait op 2x3100MHz, en is dus veel sneller.

Ook zou ik een Club 3d 9500GT 512MB videokaart nemen, deze heeft een hogere kloksnelheid.

Dit komt dan uit op 248 euro

Misschien kun je ook eens naar een ATI kijken, deze zijn meestal wat goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je ook eens naar een ATI kijken, deze zijn meestal wat goedkoper.

Ik ben eigenlijk neit zo bekend bij ATI en weet dus ook niet wat goed of slecht is.

Ik heb trouwens een paar dingen aangepast:

https://www.alternate.nl/html/cart.html?cmd...p;key=-10661701

Ik zal kijken of ik nog wat beters uit Alternate kan knijpen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

de link werkt niet, hij geeft aan dat je winkelwagen leeg is

Ik ben bezig om het te fixen. :D

Gefixt!

Ik heb dus de prijs wat naar beneden kunnen krikken.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...