Jump to content

Grafische kaart


Revolution-Designer

Recommended Posts

kijk eens goed naar die van mij, je hebt een betere vga en cpu, 2x1 gb geheugen voor 248 euro. als je nog ff doorspaart is het nog iets goedkoper.

De vga die ik poste is 2 euro duurder maar het geheugen is wel 600MHz sneller.

De cpu is 2x700MHz sneller, en dat voor 50 euro meer.

2 staafjes van 1gb is sneller want dan kun je van dual channel gebruik maken.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens goed naar die van mij, je hebt een betere vga en cpu, 2x1 gb geheugen voor 248 euro. als je nog ff doorspaart is het nog iets goedkoper.

De vga die ik poste is 2 euro duurder maar het geheugen is wel 600MHz sneller.

De cpu is 2x700MHz sneller, en dat voor 50 euro meer.

2 staafjes van 1gb is sneller want dan kun je van dual channel gebruik maken.

Maak jij dan eens even net zoals mij een rijtje van de onderdelen.

Link to comment
Delen op andere websites

weet het niet zeker, volgens mij past 2.0 ook op een gewone maar ik weet het niet zeker

PCI-E 2.0 is backwards campatible met 1.o hoef je je geen zorgen over te maken ;) gaat goed komen

Ook is de 8800GT ook een knappe kaart, hier zal je IV ook wel mee redden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

weet het niet zeker, volgens mij past 2.0 ook op een gewone maar ik weet het niet zeker

PCI-E 2.0 is backwards campatible met 1.o hoef je je geen zorgen over te maken ;) gaat goed komen

Ook is de 8800GT ook een knappe kaart, hier zal je IV ook wel mee redden ;)

Mun broer zegt dat ik met de 8800 GT GTA IV op high kan draaien. :)

Hij heeft zelf een 8600 GT en zegt dat de 8800 GT veel beter is dan de zijne.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Beiden kloppen wel aardig ja. Een 8800GT kaart moet IV denk ik wel op high kunnen runnen. En een 8800 is vele malen beter dan een 8600. Ik ben zelf van 8600GT naar een 8800GTS gegaan en je merkt heel duidelijk verschil. En het is nog geeneens de GT, want die is beter dan de GTS.

Maar als je een 8800 kaart wilt, moet je snel zijn. Op alternate zijn ze nog amper te krijgen, omdat die kaarten niet meer worden gemaakt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Beiden kloppen wel aardig ja. Een 8800GT kaart moet IV denk ik wel op high kunnen runnen. En een 8800 is vele malen beter dan een 8600. Ik ben zelf van 8600GT naar een 8800GTS gegaan en je merkt heel duidelijk verschil. En het is nog geeneens de GT, want die is beter dan de GTS.

Maar als je een 8800 kaart wilt, moet je snel zijn. Op alternate zijn ze nog amper te krijgen, omdat die kaarten niet meer worden gemaakt.

Waarom zouden ze stoppen met het maken van goede kwaliteit kaarten? :?

Edit: Weet je misschien een andere site waar ik ze kan kopen op Informatique na?

Edit 2: De 8800 GT is niet meer leverbaar. :@

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

9800 GT FTW !

Deze kaart is goed !!

Een aanrader ;)

Gratzz

Als je geeneens met argumenten kan komen waarom die zo goed is, dan kan je beter niet posten, mensen vragen om hulp en iedereen kan wel schreeuwen dat een of ander product goed is, maar alsof diegene daar zoveel aan heeft is een ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...