Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ík zoek GTA Advance, weet iemand waar hij te koop is? Het liefts incl. doosje etc. Want ik kan hem nergens vinden. Reageren
Svenie Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Er is weinig tot geen kans dat je GTA Advance nog in de winkel vindt. Ik ben niet bereid om mijn spel te verkopen, dus is de enige oplossing het internet. Normaal zou ik je aanraden om dit topic even te bekijken, maar het is helaas een tijdje geleden dat ik het voor het laatst heb geupdate. De websites die in dat topic staan bieden GTA Advance tevens niet meer aan. Ik heb echter wat verder gezocht dan mijn neus lang is, en kwam de volgende pagina op Ebay tegen. Hopelijk heb je hier iets aan en kan je je binnenkort een eigenaar van GTA Advance noemen, wil je echter niets weten van e-commerce dan vrees ik dat het kwestie onbestaande is dat je het spel in handen krijgt. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Da's minder.. En dat terwijl Driv3r nog wel in de winkels ligt... En GTA1 ook Ik snap dat je niet bereid bent jouw exemplaar te verkopen.. Iemand anders misschien wel? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht ) Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Jullie doen btw wel veel moeite voor jullie mensen 'K blijf zker actief hier En THNX voor die links! 'K heb er al 'n paar gevonden! Maar die link naar 't forum.. Daar staat in dat ene Vinnie het in scène heeft gezet.. Kan dit weggehaald worden, want dat had ik liever nog niet geweten Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht ) WHaha Maar dan ben je wel genaajd Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht ) WHaha Maar dan ben je wel genaajd Je voelt je wel even genaait ja. Maar ik heb daar ook nog wat spellen gekocht. Je moet alleen wel kijken naar welke beurs je wilt gaan. Je hebt beurzen met professionele handelaren die spellen bij de release kopen, 1x openen om te kijken of die het doet, en vervolgens 5 á 6 jaar wachten en dan gloednieuw verkopen voor meer. Je hebt dan geen 2e hands exemplaar maar je moet dan voor een GBA spel ongeveer €60,- neerleggen. (als GTA Advance zeldzaam is kan je wel tot de €120,- komen) Je hebt ook 2e hands beurzen. Je kan ze dan werkend testen en je bent tussen de €5,- en €40,- kwijt. Maar het is dan niet gloednieuw. Het licht er aan hoeveel je wilt betalen. Ik heb het spel ook "gekocht" en op de "originele console" gespeelt. (emulator dus ) En ik moet zeggen dat ik zelf niet meer als €10,- voor dit spel zou neerleggen. Bewerkt: 7 december 2008 door warrock_123_321 Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht ) WHaha Maar dan ben je wel genaajd Je voelt je wel even genaait ja. Maar ik heb daar ook nog wat spellen gekocht. Je moet alleen wel kijken naar welke beurs je wilt gaan. Je hebt beurzen met professionele handelaren die spellen bij de release kopen, 1x openen om te kijken of die het doet, en vervolgens 5 á 6 jaar wachten en dan gloednieuw verkopen voor meer. Je hebt dan geen 2e hands exemplaar maar je moet dan voor een GBA spel ongeveer €60,- neerleggen. (als GTA Advance zeldzaam is kan je wel tot de €120,- komen) Je hebt ook 2e hands beurzen. Je kan ze dan werkend testen en je bent tussen de €5,- en €40,- kwijt. Maar het is dan niet gloednieuw. Het licht er aan hoeveel je wilt betalen. Ik heb het spel ook "gekocht" en op de "originele console" gespeelt. (emulator dus ) En ik moet zeggen dat ik zelf niet meer als €10,- voor dit spel zou neerleggen. €12,95 En anders Ebay.. Zou je dit doen? (Btw.. : Ebay is €15,00 +) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.