Jump to content

Graphics art


Sasuke

Recommended Posts

Dat verlagen:

Je pakt de Magnitac tool (ofzo) en gaat om de auto heen (behalve de banden) dan word het geselcteerd en dan moet je op ''M'' drukken en dan kun je hem verlagen en verhogen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    15

  • Kraay

    10

  • Timos

    9

  • THUNDER

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet de bovenkant van de auto selecteren en alles wat boven die wielen staat trouwens ook. Dan schuif je dat wat naar onder.

Voor de koplampen: filter render lensflare.

Link to comment
Delen op andere websites

dat betekentdat je hem niet goed omringt hebt!

Nog een X net zolang dat weg is.

ik snap het niet :( :huh: ik probeer die astra die ik op de vorige pagina geplaatst heb te verlage. dus ik ga er zo met die magnetic lasso tool over. maar als ik dat gedaan heb en ik M indruk gebeurt er niks <_< .En als ik rechtermuisknop indruk en dan free transform gaat die auto soms wel omlaag, maar dan krijg je waar die auto eerst zat, zo'n witte vlek :(

zou je het please even stap voor stap willen uitleggen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.

1. Je neemt het het plaatje waarvan je de auto wil verlagen.

2. Je neemt de: 'Magnetic Lasso Tool' en je gaat om de auto heen (behalve de banden).

Als je klaar bent komt er een stippellijn omheen.

3. Dan druk je op: ''M'' en dan krijg je een pijltje te zien, dan ga je in het omringde veld (de auto dus) en dan kun je hem naar boven en beneden doen.

Zo goed?

Zoek anders nog op internet, naar auto tuts.

Link to comment
Delen op andere websites

dat verlagen lukt me nog steeds niet :angry: ik heb op zo'n site een tutorail van auto's verlagen en dat selecteren lukt me nog wel, maar dan staat er dat je CTRL+C en CTRL+V moet doen en dat ik dan met de pijltjes die auto kan verlagen maar dat lukt me niet :( kan dat aan mijn photoshop liggen of waaraan :(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...