Jump to content

PS3 wachtwoord vergeten


MartyCeha

Recommended Posts

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn PSN ID, maar ik kan me nog wel automatisch inloggen omdat ik het wachtwoord heb opgeslagen. Omdat ik me ook op andere playstations wil aanmelden, of op mijn PSP wil ik het wachtwoord wel weten. Maar als je op wachtwoord vergeten klikt, moet je je geboortedatum invullen. Ik heb daar een willekeurige geboortedatum ingevuld, omdat je voor een masteraccount ouder als 18 moet zijn (en ik ben de enige gebruiker van de PS3 thuis). Kun je niet ergens je geboortedatum aflezen :clown: In je profiel ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dan een probleem hebt :N

Je kan namelijk niet je geboortedatum aanpassen. Dat zou wel erg raar zijn als iemand ineens op een andere datum geboren is..... Maar misschien wel in je profiel opzoeken maar dan moet je even in je profiel rondkijken....

En ww wijzigen kan alleen als je jouw huidige wachtwoord invoert....

Dus ik hoop dat je hem ergens nog heb staan en anders moet je een nieuwe maken of alleen op je eigen ps3 gamen ben ik bang.

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Het moet toch wel ergens mogelijk zijn om mekaar zijn profiel te bekijken? Staat daar het wachtwoord niet dan?
Ja, of in ieder geval je geboortedatum. Ik vind het een beetje über beveiligt, als je alleen je email adres invult zou het toch goed moeten zijn :7 Dan kan je wachtwoord toch gewoon verstuurd worden. Wat doen ze nou lastig...

Ik heb het trouwens met nog meer dingen aan stok van de playstation software. Ik wordt elke week wel gedwongen om updates te downloaden, anders kan je nauwelijks iets meer op je PS3. Het nare is dat de PS3 om de een of andere reden úren doet over zo'n simpele download. Terwijl andere downloads altijd snel gaan.

Sorry hoor ik vind de PS3 software maar matig :duh: Blij dat ik dat even kwijt ben.

Link to comment
Delen op andere websites

was wel handiger geweest als je als geboortedatum gewoon tien jaar had op geteld...

bijv, je datum is 01-01-1992

dan doe je 01-01-1982...

afijn...

Je kan anders ook 2 accounts hebben, 1 voor off de playstation zooi, en eentje voor Playstation 3 online gedoe....

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet toch wel ergens mogelijk zijn om mekaar zijn profiel te bekijken? Staat daar het wachtwoord niet dan?
Ja, of in ieder geval je geboortedatum. Ik vind het een beetje über beveiligt, als je alleen je email adres invult zou het toch goed moeten zijn :7 Dan kan je wachtwoord toch gewoon verstuurd worden. Wat doen ze nou lastig...

Ik heb het trouwens met nog meer dingen aan stok van de playstation software. Ik wordt elke week wel gedwongen om updates te downloaden, anders kan je nauwelijks iets meer op je PS3. Het nare is dat de PS3 om de een of andere reden úren doet over zo'n simpele download. Terwijl andere downloads altijd snel gaan.

Sorry hoor ik vind de PS3 software maar matig :duh: Blij dat ik dat even kwijt ben.

Bij mij gaan de updates supersnel, geen klachten hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook.

Bel Sony, hun geven je een hint en daardoor kan je een nieuwe wachtwoord instellen.

Ik heb hun gebeld, ze gaven me en emailadres :7

Je was laatste online.

Was jij dat wel?

Ja, zoals ik al zei kan ik me nog aanmelden omdat ik "wachtwoord onthouden" had aangevinkt toen ik het nog wist. Maar ik heb het nodig zodat ik ook op andere PS3's, mijn PSP en bij de Social Club kan aanmelden.
Link to comment
Delen op andere websites

Het moet toch wel ergens mogelijk zijn om mekaar zijn profiel te bekijken? Staat daar het wachtwoord niet dan?
Ja, of in ieder geval je geboortedatum. Ik vind het een beetje über beveiligt, als je alleen je email adres invult zou het toch goed moeten zijn :7 Dan kan je wachtwoord toch gewoon verstuurd worden. Wat doen ze nou lastig...

Ik heb het trouwens met nog meer dingen aan stok van de playstation software. Ik wordt elke week wel gedwongen om updates te downloaden, anders kan je nauwelijks iets meer op je PS3. Het nare is dat de PS3 om de een of andere reden úren doet over zo'n simpele download. Terwijl andere downloads altijd snel gaan.

Sorry hoor ik vind de PS3 software maar matig :duh: Blij dat ik dat even kwijt ben.

Excuses ik bedoelde inderdaad de geboortedatum.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis, kan je bij 'accountbeheer', te vinden bij PSN op de XMB je profiel veranderen en bekijken. Dan kan je je informatie bekijken, dus misschien ook je geboortedatum. En anders verander je één ding, en dan zie je al jouw informatie. Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen. Ik herinner me toch zo iets. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...