Jump to content

PS3 wachtwoord vergeten


MartyCeha

Recommended Posts

Als ik me niet vergis, kan je bij 'accountbeheer', te vinden bij PSN op de XMB je profiel veranderen en bekijken. Dan kan je je informatie bekijken, dus misschien ook je geboortedatum. En anders verander je één ding, en dan zie je al jouw informatie. Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen. Ik herinner me toch zo iets. :7
Als je via accountbeheer iets wilt veranderen, ook al ben je ingelogd, moet je je wachtwoord nogmaals opgeven. Driedubbel genaaid houdt beter kun je wel zeggen ja :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ik me niet vergis, kan je bij 'accountbeheer', te vinden bij PSN op de XMB je profiel veranderen en bekijken. Dan kan je je informatie bekijken, dus misschien ook je geboortedatum. En anders verander je één ding, en dan zie je al jouw informatie. Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen. Ik herinner me toch zo iets. :7

Ik heb geen ps3 maar heb er wel ens opgespeeld. en toevallig veranderde degene waar ik bij was zijn profiel en zag ik een email adress dus het moet wel te vinde zijn denk ik ma kweet niet of die jonge ook zn ww moest invulle

Bewerkt: door Dropje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...