MartyCeha Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Als ik me niet vergis, kan je bij 'accountbeheer', te vinden bij PSN op de XMB je profiel veranderen en bekijken. Dan kan je je informatie bekijken, dus misschien ook je geboortedatum. En anders verander je één ding, en dan zie je al jouw informatie. Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen. Ik herinner me toch zo iets. Als je via accountbeheer iets wilt veranderen, ook al ben je ingelogd, moet je je wachtwoord nogmaals opgeven. Driedubbel genaaid houdt beter kun je wel zeggen ja Reageren
Dropje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Als ik me niet vergis, kan je bij 'accountbeheer', te vinden bij PSN op de XMB je profiel veranderen en bekijken. Dan kan je je informatie bekijken, dus misschien ook je geboortedatum. En anders verander je één ding, en dan zie je al jouw informatie. Ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen. Ik herinner me toch zo iets. Ik heb geen ps3 maar heb er wel ens opgespeeld. en toevallig veranderde degene waar ik bij was zijn profiel en zag ik een email adress dus het moet wel te vinde zijn denk ik ma kweet niet of die jonge ook zn ww moest invulle Bewerkt: 27 december 2008 door Dropje Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Zo ben ik een account kwijtgeraakt waar een GT5 Hd concept op gedownload stond heeft iemand een account waarmee hij dit ook heeft gedownload stuur mij even een pb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.