Jump to content

GTA IV Modding

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@wtc:

Ziet er erg goed uit! Vreemd wel dat niet alle textures laden in het progje... Misschien teveel tegelijk, en dat je daardoor delen van wegen mist? Kan je het bestand in delen openen? Verder top, krijg alweer zin in sleetje rijden!

Die Nickelson jacket is ook errug leuk, en die GTAForum.nl bus.... Gotta' have the picture! Bij deze, thanks! :D

EDIT:

@grandpa, ik heb de vrijheid genomen een deel van je GTAGames.nl bus te gebruiken voor het Clan Talk van onze clan. Je credits verschijnen wanneer je met je muis op de afbeelding staat. Kijk maar eens op www.deahincorporated.tk, op de site moet je ff op de clan talk ster klikken om je bus tergu te zien! Mee eens zo? :D

Bewerkt: door Jacky-2007
  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wtc

82

• HA5H

37

• grandpa

31

• TaartJJ~!

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dooie link ^_^

Eigenlijk moet er ReinsNL staan

Edit: via Google werkt die wel.

Bewerkt: door grandpa
Geplaatst:

Die bus is wel grappig, maar dan moet hij wel helemaal oranje... Want zo ziet het er niet echt goed uit. Maar ga zo door, zou ik zeggen! :tu:

Geplaatst:

@wtc: vet!

Uhm ffies een vraagje: Als ik eenmaal klaar ben met sparen voor een pc, heb GTA IV, kan hem op high spelen :7 en ga textures veranderen...

Doe je dat dan met Potoshop? denk het eigenlijk wel he...

Geplaatst:

ja photoshop is daar perfect voor :tu:

ik gebruik het zelf ook en ik zie aan je avatar dat je er ook wat van weet :cya:

Geplaatst:
Net opnieuw geprobeerd

resultaat

Echt raar! Ik heb de mod ook te downloaden gezet op gtainside.com en daar zijn er al 80+ downloads geweest. Ik heb daar een rating van 9.83/10 met 6 stemmen. Dus ik vermoed dat de mod wel zal werken...

Iemand die het nog getest heeft?

Hoi even iets anders,

Is het mogelijk om nederlandse overheids auto's in het spel te plaatsen?

Dus echt de Nederlandse Politie, Brandweer, Ambulance.

Ik zou graag ook de echte sirene's van Amsterdam of waar dan ook in nederland er ook in willen..

En wat kan je met het magic mod programma dan? :7

Geplaatst:

Veel ontzag voor de mensen die hier met modden bezig zijn, en dan vooral voor WTC. :tu:

Vind 't best wel knap wat jij allemaal aan het maken bent, en het ziet er allemaal ook al erg afgewerkt uit.

Zowel scripten als texture mods, errug cool. :D

De sneeuw mod is ook al erg mooi, als er goede tools worden gemaakt om alles aan te passen, zal die zeker goed komen :Y Ook die bus mod werkt goed voor het realisme. :Y

Ook die water mod vond ik wel leuk, en die Nickelson Jack was ook wel vet Bullet360. :Y

Jammer genoeg werkt het plaatje van de Bus niet meer, en kan ik die niet zien. :N

Aan alle modders, KUTGW! :)

:cya:

Geplaatst:

zou een moderator niet en bij gta4 downloads mods neerzetten want als iedereen in het forum gaat posten wordt het een beetje onoverzichtelijk

ps. supermooie mods allemaal

Geplaatst:
zou een moderator niet en bij gta4 downloads mods neerzetten want als iedereen in het forum gaat posten wordt het een beetje onoverzichtelijk

ps. supermooie mods allemaal

Dat heb ik een kleine 2 weken geleden al aangevraagd, en het ging bekeken worden, maar het blijft duren precies ^_^ Nu moet ik alle mods in 1 topic posten, en nieuwkomers in dit topic zien bvb niet dat er enkele pagina's terug een busmod of watermod of wat dan ook was... mja afwachten zeker...

De snowmod gaat trouwens de goeie kant uit! :dans:

Ik heb eindelijk gevonden waar de ontbrekende textures zitten, maar daardoor heb ik ook gezien dat ik nog een heeeeeeeele boel werk heb! Maar door wat ik ontdekt heb zitten er waarschijnlijk ook weer nieuwe features in voor de snowmod! Ondertussen is Bêta 1 afgerond met succes en ben ik begonnen aan Bêta 2. Dit houd onderandere in dat er spoorvorming in de sneeuw zichtbaar is. Screens van Bêta 2 volgen als die op punt staat. Dit kan nog wel effe duren ^_^

wtc

:cya:

Geplaatst:

Ik kan nergens die andere textures vinden van de bomen en gebouwen of andere objecten.

Als ik die nou kon vinden dan kan ik je helpen met die snowmod.

Geplaatst:
Ik kan nergens die andere textures vinden van de bomen en gebouwen of andere objecten.

Als ik die nou kon vinden dan kan ik je helpen met die snowmod.

Das vriendelijk maar hulp met de textures is niet nodig ^_^

Moest iemand het kunnen verwezelijken regen in duidelijke sneeuw om te zetten is dat wel altijd welkom! :tu:

Dan doe ik het maar hier:

Jongens ik heb een vraagje. Hoe kun je DDS textures uit een WTD bestand vervangen door een andere DDS texture?

Ik wil dus het normale hoofd van Dimitri vervangen door het bebloede hoofd van hem. Lijkt me wel grappig.. :puh:

Maar hoe doe je dat dus?

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...