Jump to content

GTA IV Modding


wtc

Recommended Posts

Als ik bij GTA IV kijk zie ik nergens zoals bij SA iets staan van "Modding" ofzo, misschien een tip aan de moderators om dit eens toe te voegen? Ik zal het voorlopig even in dit topic plaatsen.

Ik heb naast mijn heavy car mod nog een modje gemaakt, dit om misschien het realisme nog een klein tikje te verhogen. Bij mijn GTA IV's op PS3 en PC zie ik nergens bussen rondrijden, enkel op Star Juncion en aan de luchthaven zie je er staan. Maar rondrijden maar heel zelden of nooit. Ik heb bij deze dat even aangepast dat er verspreid door de stad ook bussen rijden!

Mod Downloaden zit in bijlage.

Screen:

naamloosca1.jpg

wtc

:cya:

GTA_IV_Busses.zip

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    82

  • HA5H

    37

  • grandpa

    31

  • TaartJJ~!

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is het doel van Magic IV?

Lijkt me leuk om bussen te zien rondrijden :)

Die gaat kopieën maken van de originele bestanden. Dit is om achteraf makkelijk te kunnen recoveren als je de mod beu bent. Maar dit is ook noodzakelijk omdat R* zo geprogrammeerd heeft dat de handling en alle andere files gecontroleerd worden op hun originaliteit. Als zo'n bestandje niet meer hetzelfde is als het controlebestand zal het spel niet starten. Magic IV lost dit voor je op ;)

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk een bus mod ik ga hem gelijk downloaden.

En heb je meschien ook een filmpje van die bus mod?

En bij deze is hier het filmpje. Het was wel niet zo makkelijk, dus ik heb gewoon wat rondgereden en gefilmd. Je ziet wel dat je gewoon onderweg inderdaad bussen tegenkomt.

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Heb alles gedaan wat in de readme stond, de files gepatcht met Magic IV, en de cargrp.dat vervangen

vervolgens ben ik op zoek gegaan naar bussen?

Niks kunnen vinden.

hier een video

Zijn er nog mensen die geen bussen zien?

Hier is alvast een SnapMap waar ik de meeste bussen zie rondrijden, misschien kan je daar eens een kijkje gaan nemen... SnapMap

Het valt me aan je filmpje trouwens op dat je Vehicle Density nogal laag staat, je ziet maar af en toe eens een auto. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn. De cargrp.dat bevat info op welke locaties welke voertuigen kunnen voorkomen. Als er bvb voor Midtown 20 voertuigen staan opgegeven, en er worden maar een paar wagens gespawnt door de lage vehicle density instelling, dan is de kans dat je geen bus ziet natuurlijk groot... Je moet het ook maar eens proberen! ;) Graphics -> Vehicle Density en zet het eens op 60 of 70 ofzo...

Greetz,

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Net opnieuw geprobeerd

resultaat

Echt raar! Ik heb de mod ook te downloaden gezet op gtainside.com en daar zijn er al 80+ downloads geweest. Ik heb daar een rating van 9.83/10 met 6 stemmen. Dus ik vermoed dat de mod wel zal werken...

Iemand die het nog getest heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...