Jump to content

GTA IV Modding


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    82

  • HA5H

    37

  • grandpa

    31

  • TaartJJ~!

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ kvbmaster:

Ik heb al in enkele files de dodo gevonden dus daar ben ik ook aan aan het werken om er een vliegtuigje in te krijgen, maar ik ben geen pro modder, dus kan wel ff duren :puh:

@ Diaz070:

Blij dat je het gevonden hebt! :tu:

@ -Haakon-:

Photoshop is niet zo zeer een probleem ;) ik heb de meeste textures al gecompileerd in photoshop, maar ik zit een beetje klem met de sneeuw dynamisch te maken. Dus dat je echt een laag sneeuw ziet liggen, en niet gewoon wit. Dat als je met de auto in de sneeuw rijdt, dat je ook echt een spoor ziet, maar een spoor met echt diepte! Maar zo sterk in modden/programmeren ben ik niet, dus weet niet of ik dat in m'n Snowmod v1.0 zal kunnen verwerken... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@ wtc haha succes :tu:

ik heb weer een probleempje want kijk maar eens

ik weet het ik ben een klote noob maar dit is dan ook de eerste keer dat ik probeer te modde :Y

Ja dat is zo een of andere "Admin" beveiliging van Windows Vista, het beste wat je kan doen is de handling file opslaan op je bureaublad, daar knippen en terug in de juiste map plakken en overschrijven! ;)

Let op!

Zorg ervoor dat je Magic IV geïnstalleerd hebt en je bestanden gepatcht hebt, anders zal bij verandering van je handling.dat file je spel niet meer starten! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens kijken wat ik kan vinden over dit onderwerp ;)

Edit: Tot nu toe nog niks gevonden, maar ik bedacht me net dat je evt. ook kon zoeken naar de codes en de scripts van objects als van die dozen die op straat staan en waar je tegenaan kunt lopen zodat ze omvallen enz.

Misschien kun je dat omturnen tot dynamische sneeuw? :o

Hmm, das niet zo'n slecht idee! ^_^

Ik werk voorlopig verder aan m'n textures en eens ik kan importeren test mijn eerste betaversie. Als dat goed draait begin ik te "optimizen". Jouw idee is zeker bruikbaar en zal ik zeker testen! :tu:

Mocht je nog dingen vinden, laat maar weten! ;)

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry het internet deed een beetje raar...

Maar wat ik wilde zeggen: Dat er restanten van de Dodo in zitten is zeker vet! Je hoeft hem alleen nog af te maken!

En ik ben benieuwd naar die Snow mod en wat eruit komt... Ga zo door! :tu:

EDIT: @Hieronder: Internet deed dus een beetje raar...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

@ Dvt:

Op gtaforums.com noem ik jumbo0 omdat wtc al bestond ;)

Ik heb al geprobeerd om de dodo in de lijst met voorkomende voertuigen te zetten (net zoals ik bij de Bus Mod deed) maar geen effect, nergens te bespeuren. Ik vermoed dat die ergens moet "geactiveerd" worden, maar waar weet ik nog niet, maar de zoektocht gaat verder! ;)

De snowmod ben ik ook benieuwd naar! ;) ik zal geven wat ik kan! :eten:

@ -Haakon-:

Download link werkt niet, maar das niet erg, ik zoek eventjes in de scripts van de huidige regen enz... Ik heb ondertussen al iets gevonden om het te laten sneeuwen ipv regenen, dus zal wel goedkomen! :tu:

Al bedankt! ;)

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...