Jump to content

GTA IV Modding


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    82

  • HA5H

    37

  • grandpa

    31

  • TaartJJ~!

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, ik heb het nu werkend.

Wat me wel opvalt dat de bussen vooral in Algonquin rijden en helemaal niet of weinig in Broker/Dukes.

Je kan in de file kiezen in welke gebieden je de bussen laat rondrijden. Ik heb er een paar weggelaten om niet continue bussen te zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen ben ik al een paar dagen bezig met een grote mod, de eerste GTA IV Snow Mod!

Alleen ben ik geen top-programmeur dus het zal vrees ik geen dynamische snow mod worden. Maar dat is ook nog nooit gemaakt als ik mij niet vergis :? Wat bedoel ik met dynamisch? Wel dat je echt een laag sneeuw ziet liggen, en dat als je erdoor rijd met de wagen dat je echt een spoor krijgt, maar niet zoals bij andere snowmods enkel een texture, maar echt reliëf. Als hier mij iemand zou kunnen bij helpen mag hij/zij altijd PM'en! Maar anders zal het dus een snowmod worden zoals er ook voor GTA: SA gemaakt zijn ;)

De eerste versie staat klaar om getest te worden, maar er is nog een tool uit om bestanden te importeren, enkel exporteren... Dus het is nog effe wachten voor de eerste screens! ;) Ik kan wel al een screen "vrijgeven" van de aanpassing in textures.

Verdere aanvullingen, tips of wensen zijn zeker welkom! ;)

Screen:

ex3qt4.jpg

w800.png

wtc

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen ben ik al een paar dagen bezig met een grote mod, de eerste GTA IV Snow Mod!

Alleen ben ik geen top-programmeur dus het zal vrees ik geen dynamische snow mod worden. Maar dat is ook nog nooit gemaakt als ik mij niet vergis :? Wat bedoel ik met dynamisch? Wel dat je echt een laag sneeuw ziet liggen, en dat als je erdoor rijd met de wagen dat je echt een spoor krijgt, maar niet zoals bij andere snowmods enkel een texture, maar echt reliëf. Als hier mij iemand zou kunnen bij helpen mag hij/zij altijd PM'en! Maar anders zal het dus een snowmod worden zoals er ook voor GTA: SA gemaakt zijn ;)

De eerste versie staat klaar om getest te worden, maar er is nog een tool uit om bestanden te importeren, enkel exporteren... Dus het is nog effe wachten voor de eerste screens! ;) Ik kan wel al een screen "vrijgeven" van de aanpassing in textures.

Verdere aanvullingen, tips of wensen zijn zeker welkom! ;)

Screen:

ex3qt4.jpg

w800.png

wtc

:cya:

Ik wil wel helpen :D

Ik heb wel geen GTA IV op de PC, maar helpen kan ik altijd :schater:

Is dat een probleem?

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan

Het is het best omschreven hoe hij het zei.

Open het bestand met kladblok, je weet toch wel hoe dat moet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan

1) Open kladblok (dit doe je via Start -> alle programma's -> bureauaccesoires -> kladblok)

2) sleep de handling.dat file met je muis in het kladblok venster. Dus het witte gedeelte waar je je tekst normaal kan typen.

3) Handling.dat is geopent! :dans:

@ -Haakon-:

Zonder GTA IV is het nogal moeilijk ;) toch bedankt! :tu:

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan

1) Open kladblok (dit doe je via Start -> alle programma's -> bureauaccesoires -> kladblok)

2) sleep de handling.dat file met je muis in het kladblok venster. Dus het witte gedeelte waar je je tekst normaal kan typen.

3) Handling.dat is geopent! :dans:

@ -Haakon-:

Zonder GTA IV is het nogal moeilijk ;) toch bedankt! :tu:

Aha ok ;)

Maar ik kan evt. wel dingen voor je maken in photoshop enz ;)

@ Diaz:

Heb je geen Openen met optie?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die handling.dat file, nee dat is er niet en als ik hem wil openen met kladblok dan staat ie er niet :duh:

Domme Mongool ben ik ook ik kijk niet eens goed wat je zegt :puh: ik heb em nu dankjewel , ik kijk ook egt met me neus eh, haha

Bewerkt: door Diaz070
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...