grandpa Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik kan nergens die andere textures vinden van de bomen en gebouwen of andere objecten.Als ik die nou kon vinden dan kan ik je helpen met die snowmod. Das vriendelijk maar hulp met de textures is niet nodig Moest iemand het kunnen verwezelijken regen in duidelijke sneeuw om te zetten is dat wel altijd welkom! Maar kun je me toch nog even vertellen hoe ik aan die bestanden kom? Reageren
wtc Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Dan doe ik het maar hier:Jongens ik heb een vraagje. Hoe kun je DDS textures uit een WTD bestand vervangen door een andere DDS texture? Ik wil dus het normale hoofd van Dimitri vervangen door het bebloede hoofd van hem. Lijkt me wel grappig.. Maar hoe doe je dat dus? Je exporteert het bestand, je bewerkt het, bvb met photoshop en je importeert het weer onder dezelfde naam Reageren
grandpa Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ja dat snap ik maar waar staan ze (in welke map) BTW ik heb wel hagel voor je. Sneeuw kan wel maar dan moet de regen slomer worden gezet. Reageren
wtc Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ja dat snap ik maar waar staan ze (in welke map)BTW ik heb wel hagel voor je. Sneeuw kan wel maar dan moet de regen slomer worden gezet. Goh waar de bestanden van de mensen staan weet ik zo niet uit het hoofd, je moet eens goed kijken in de cdimages Hmmm, hagel is een goed begin! Zie ik een klein "bugje" als de hagel de grond raakt? :$ Voor sneeuw moeten we eens zien of het mogelijk is de snelheid te verlagen... Reageren
Dvt Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Dan doe ik het maar hier:Jongens ik heb een vraagje. Hoe kun je DDS textures uit een WTD bestand vervangen door een andere DDS texture? Ik wil dus het normale hoofd van Dimitri vervangen door het bebloede hoofd van hem. Lijkt me wel grappig.. Maar hoe doe je dat dus? Je exporteert het bestand, je bewerkt het, bvb met photoshop en je importeert het weer onder dezelfde naam Ik sta op ig_dmitri.wtd, ik open het (dubbelklik) Dan ga ik naar head_diff, doe ik Save Image. Nu ben ik klaar met Photoshoppen en sla ik in Photoshop het bestand op als DDS DXT1 - No mipmaps Maar wat nu? Ik kan nergens importeren in ig_dmitri??? Reageren
a7xGTA Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Leuke verandering voor bij de pin automaat. Haha ik kan het plaatje niet zien? Reageren
grandpa Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ja heel apart de plaatjes worden verwijderd op dit forum. Want bij andere forums heb ik dat niet. Bewerkt: 3 januari 2009 door grandpa Reageren
wtc Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) EDIT: Opgelost Bewerkt: 3 januari 2009 door wtc Reageren
grandpa Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Haha nu heb ik een warn gekregen omdat. Ik de mod op deze website had gezet op mijn naam. Ter wel ik niet eens wist dat die er al was all MIJN!!! werk voor niks! Bewerkt: 4 januari 2009 door grandpa Reageren
wtc Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) welke mod? Vandaag is trouwens bêta 2 van de snowmod afgerond! Er zijn heel wat dingen opgelost en wat verbeterd, maar uiteraard komen er nog veel meer features! Hier zijn alvast enkele screenshots van de laatste stand van zaken: wtc Bewerkt: 4 januari 2009 door wtc Reageren
gta player Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb een god mod gevonde maar weet niet hoe die werkt wie kan mij helpen? god mod: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386816 Alice installing : copy all contents of "copy" folder to GTAIV main dir Alice lua script installing : copy needed alice *.lua script to GTAIV\Alice folder (there are some example scripts in example folder) © Alexander Blade 2008 Wie kan het proberen of die werkt want ik heb het al geprobeerd maar bij mij werkt ie niet. Reageren
Dieko Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hierboven: Heel erg mooi gemaakt. Alleen nu moeten nog de objecten wit Reageren
grandpa Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Beta 2 ziet er gaaf uit. Mijn mod was een mod dat je gekleurde radio logos gaf ingame. Reageren
wtc Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Hierboven: Heel erg mooi gemaakt.Alleen nu moeten nog de objecten wit Inderdaad, dat is iets wat in orde zal gebracht worden in bêta 3! (die nu in de maak is) Bewerkt: 4 januari 2009 door wtc Reageren
joppie Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Dat ziet er al heel mooi uit wtc! Als ik IV heb ga ik hem zeker weten downloaden, en dat issie tegen die tijd wel Ga zo door! Bewerkt: 4 januari 2009 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.