Dvt Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Beta 2 ziet er gaaf uit.Mijn mod was een mod dat je gekleurde radio logos gaf ingame. Oh heb jij die gemaakt! Hehe die gebruik ik. Is wel beter! Reageren
HA5H Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 wtc, ik zat net eens rond te rijden met de Taxi maar kwerd achterna gezeten door de politie dus ze schoten mijn banden lek. Op een gegeven moment reed ik door gras heen op mijn 4 velgen en ontdekte dat mijn velgen nu diepe groeven in het gras maakten. Ik weet niet of het mogelijk is, maar als je de sneeuw op de een of andere manier dik kan maken en de codes en etc. van die groeven van het gras kunt opsporen dan kun je in Béta 8 ofzo een echt trackingspoor voor auto's en sneeuw maken Reageren
grandpa Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 WTC doet volgens mij niet aan coding alleen textures. Reageren
wtc Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 @ -Haakon-: Dank voor de tip! Maar zoals grandpa ook al zei ben ik niet zo'n krak in coding! Maar dit betekend niet dat ik het niet ga proberen! Ik werk eerst alles qua textures af, (wat soms al moeilijk genoeg is) en zie daarna wat ik nog kan doen! wtc Reageren
HA5H Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 @ -Haakon-:Dank voor de tip! Maar zoals grandpa ook al zei ben ik niet zo'n krak in coding! Maar dit betekend niet dat ik het niet ga proberen! Ik werk eerst alles qua textures af, (wat soms al moeilijk genoeg is) en zie daarna wat ik nog kan doen! wtc Ok is goed Maar als je hulp nodig hebt met iets dan weet je me te vinden Reageren
Bullet360 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Niko ging langs de kapper gemaakt met sparkiv en photoshop de texture die je zal moeten verplaatsen staat bij Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rpf -> head_diff_000_a_whi.wdt -> head_diff_000_a_whi Reageren
grandpa Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb nu een probleem. Als ik een textures verander komt de oude kleur terug als ik het voorwerp met een bepaalde hoek bekijk. Iemand een idee hoe ik dit kan voor komen? Reageren
wtc Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb nu een probleem.Als ik een textures verander komt de oude kleur terug als ik het voorwerp met een bepaalde hoek bekijk. Iemand een idee hoe ik dit kan voor komen? Welke textures heb je precies veranderd, met wat heb je ze vervangen en met welk programma? Reageren
grandpa Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Ik heb de desert eagle veranderd en de taxi. En toen weer terug veranderd naar DDS formaat. Programma,s OpenIV Paint.net Bewerkt: 6 januari 2009 door grandpa Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Voorlopig is er nog niet echt veel modbaar. Dit komt natuurlijk omdat het spel nog maar een maandje uit is. Niet getreurt, alles gaat zeer snel nu (met tools creëren enzovoort). Het is nu gewoon een kwestie van tijd. Wat er al te modden valt/ wat er al bestaat: Scripten is mogelijk op 2 manieren: ALICE en aru's C++ hook. ALICE werkt ongeveer hetzelfde als CLEO, aleen dan in plaats van op basis van SCM taal, is ij op LUA gebaseert. De C++ is iets anders. Deze heeft een source code die als basis dient om te injecten. Texture mods kunnen gemaakt worden, (met SparkIV en Open IV). Let wel op dat je aleen met OpenIV de textures kan exporteren (voorlopig aleen nog maar Level 1 detail. Er zijn model vieuwers, en ook een 3DS Max import script. Aleen zijn deze nog in erg primitieve status, dus oncorrecte normals, geen UV's en onstabiel importeren. Het duurt nog een tijdje voordat er export scripts komen, aangezien er weinig mensen hier aan bezig zijn. En natuurlijk alle data files enzovoort van GTA4. Tutorials voor GTA4 zullen er komen waneer er nood voor is, wat nog niet meteen is.. DaBeast. Reageren
grandpa Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (voorlopig aleen nog maar Level 1 detail. dat verklaard mijn probleem Reageren
the_dan Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 niko + kapper Xd leuk gedaan Reageren
wtc Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Voorlopig is er nog niet echt veel modbaar. Dit komt natuurlijk omdat het spel nog maar een maandje uit is. Niet getreurt, alles gaat zeer snel nu (met tools creëren enzovoort). Het is nu gewoon een kwestie van tijd.Wat er al te modden valt/ wat er al bestaat: Scripten is mogelijk op 2 manieren: ALICE en aru's C++ hook. ALICE werkt ongeveer hetzelfde als CLEO, aleen dan in plaats van op basis van SCM taal, is ij op LUA gebaseert. De C++ is iets anders. Deze heeft een source code die als basis dient om te injecten. Texture mods kunnen gemaakt worden, (met SparkIV en Open IV). Let wel op dat je aleen met OpenIV de textures kan exporteren (voorlopig aleen nog maar Level 1 detail. Er zijn model vieuwers, en ook een 3DS Max import script. Aleen zijn deze nog in erg primitieve status, dus oncorrecte normals, geen UV's en onstabiel importeren. Het duurt nog een tijdje voordat er export scripts komen, aangezien er weinig mensen hier aan bezig zijn. En natuurlijk alle data files enzovoort van GTA4. Tutorials voor GTA4 zullen er komen waneer er nood voor is, wat nog niet meteen is.. DaBeast. Klopt Maar met Spark IV is het nu ook al mogelijk om bestanden te gaan importeren. Ik werk nu aan de snowmod, en moet zeggen dat dat al redelijk gelukt is! Qua textures zit ik op 65% Snowmod trailer: wtc Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Zeer mooi gedaan wtc! petje af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.