Jump to content

Hoe high defenition is jouw huis?


IV trailer

hoe high defention is jouw huis?  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Hebben jullie al een HD-televisie in huis?

    • Alleen mijn ouders
      20
    • Alleen ikzelf
      7
    • Beide
      14
    • Nee
      28
  2. 2. Hebben jullie al een decoder in huis die HDTV kan uitzenden?

    • Alleen mijn ouders
      14
    • Alleen ikzelf
      2
    • Beide
      6
    • Nee
      47
  3. 3. Hebben jullie een blu-ray speler (ps3 speelt ook blu-ray's af) in huis voor HD films?

    • Alleen mijn ouders
      0
    • Alleen ikzelf
      23
    • Beide
      8
    • Nee
      38


Recommended Posts

Hoe duur is een Blu-Ray dvd zonder content ongeveer? SD kaarten zijn ook wel een mooi mediamiddel, en volgens mij kun je die ook goed op slot zetten (alleen leesbaar, niet beschrijfbaar). Klein, groot van opslag. Alleen raak je die krengen snel kwijt...

Ze zijn alleen nog redelijk sloom.

Waar baseer je dat op? Als je van die 1GB dingen bij de Aldi haalt in aanbiedingen zijn ze sloom, maar degelijke Flash-kaarten zijn snel leesbaar en ook snel beschrijfbaar. :D

Ohja, USB2.0 is al vele malen sneller dan een Blu-Ray, en 3.0 komt eraan, en die is nog veel sneller. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    5

  • ikt

    4

  • marcootje

    3

  • Limbolander

    2

PS3 fanboy topic. X360 kan ook in HD afspelen.

HDDVD is dood...

BluRay gaat over 2 jaar dooooooood.

USB-sticks van 16GB's zijn binnen 2 jaar normaal. Over 5 jaar zijn er al USB dingen van 64GB. Klein, vervoerbaar, robuust en je kunt alles ermee. Discs zijn niet meer handig. Het is alleen handig voor procuders om zo op die manier geld binnen te krijgen. Ze kunnen moeilijk USB sticks gaan verkopen. :D

Ik bedoelde eigenlijk het afspelen van films in HD. Tot nu toe kan dat alleen met Blu-Ray. HD-DVD is dood dus die tel ik niet mee. Aangezien x-box geen blu-ray speler heeft staat die er dus ook niet bij. Natuurlijk kan hij wel games in HD afspelen maar ik probeerde het eigenlijk te hebben over de films. De x-box zal waarschijnlijk ook wel kunnen upscalen maar dat is eigenlijk nep.

Als de x-box ook Blu-Ray (dus geen HD-dvd) af zou kunnen spelen had ik hem er ook wel bijvermeld. Ik mag dan wel een ps3 hebben, maar dat is voor mij geen reden om opzettelijk positiefe informatie weg te laten over de x-box.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben in totaal 5 tv's waarvan 3 HD, één op mijn broers , zus' en ouders kamer...

Ikzelf heb een digibox, mijn broer heeft een HD digicorder en beneden staat er een gewone Digicorder.

Als bluray speler heb ikzelf een Playstation 3...

Dan hebben jullie (en ook een paar andere posters) zeker geen UPC? Bij UPC kan je namelijk maar een decoder per huishouden krijgen. En zodra het wel kon moest je voor elke box een apart abonnement hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb een HD Ready TV twee jaar geleden gekocht omdat mijn oude TV geen Playstation 3 aankon. Nog geen half jaar later was ik ook een trotse bezitter van een PS3 terwijl mijn ouder gewoon nog een TV met een kast erachter hadden omdat mijn ouders erg simpel denken. Doet de TV het nog houden wij hem en ik geef ze eigenlijk groot gelijk, maar toch na een jaar gaat hun tv ook stuk en kopen ze ook een HD Ready TV.

Edit: Ik had nog een vraagje, wat is zo'n decoder?

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb een HD Ready TV twee jaar geleden gekocht omdat mijn oude TV geen Playstation 3 aankon. Nog geen half jaar later was ik ook een trotse bezitter van een PS3 terwijl mijn ouder gewoon nog een TV met een kast erachter hadden omdat mijn ouders erg simpel denken. Doet de TV het nog houden wij hem en ik geef ze eigenlijk groot gelijk, maar toch na een jaar gaat hun tv ook stuk en kopen ze ook een HD Ready TV.

Edit: Ik had nog een vraagje, wat is zo'n decoder?

Een decoder is een kastje wat digitale televisie kan ontvangen. Via kabel of draadloos. Je hebt de "normale" decoders. Die kunnen alleen het ouderwetse AV signaal weergeven op je tv net zoals video/DVD. Maar tegenwoordig heb je nu ook de HD-decoders. Die hebben een HMDI kabel voor High Defenition beeld en geluid.

Tevens kan je bij de meeste televisie providers ook een decoder met ingebouwde harde schijf aanvragen. Die kan je dan gebruiken om programma's op te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ouders hebben een HD TV van JVC op hun kamer, maar we hebben gewoon televisie via de kabel en beneden staat een Philips Blackline TV met een beeld diagonaal van centimeter of 48. Binnenkort komt er wel een fatsoenlijke TV beneden, want het begint wel een beetje een grote overgang te worden als je van boven naar beneden gaat om TV te kijken... :7

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben in totaal 5 tv's waarvan 3 HD, één op mijn broers , zus' en ouders kamer...

Ikzelf heb een digibox, mijn broer heeft een HD digicorder en beneden staat er een gewone Digicorder.

Als bluray speler heb ikzelf een Playstation 3...

Dan hebben jullie (en ook een paar andere posters) zeker geen UPC? Bij UPC kan je namelijk maar een decoder per huishouden krijgen. En zodra het wel kon moest je voor elke box een apart abonnement hebben.

Nope, hier Telenet België...

Link to comment
Delen op andere websites

denk eerder dat ze USB overslaan en gelijk SD chips gaan doen :puh:

als je kijkt naar zo'n ding van 1cm bij 1cm waar al 4 gb op kan...

eerder helemaal niks: ooit van (lagaal) downloaden gehoord?

Nee, over tien jaar heb je geen usb stickies om games op te zetten, en ook geen sd of micro sd kaartjes, over 10 jar heb je een 1,5 inch harde schijf met een paar terabyte waar je al je games op kan downloaden. Sterker nog: Sony en Microsoft zijn het nu al aan het uitproberen: In de PS Store kom je BV. meerdere volledige nieuwe games tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...