Jump to content

Hoe high defenition is jouw huis?


IV trailer

hoe high defention is jouw huis?  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Hebben jullie al een HD-televisie in huis?

    • Alleen mijn ouders
      20
    • Alleen ikzelf
      7
    • Beide
      14
    • Nee
      28
  2. 2. Hebben jullie al een decoder in huis die HDTV kan uitzenden?

    • Alleen mijn ouders
      14
    • Alleen ikzelf
      2
    • Beide
      6
    • Nee
      47
  3. 3. Hebben jullie een blu-ray speler (ps3 speelt ook blu-ray's af) in huis voor HD films?

    • Alleen mijn ouders
      0
    • Alleen ikzelf
      23
    • Beide
      8
    • Nee
      38


Recommended Posts

alles downloaden gaat denk ik nog iets té ver.

als je ziet dat sommige spellen een paar gigabyte zijn nu, en nog van niet zo'n hele hoge kwaliteit, wat dan over een paar jaar?

een beetje grote spellen van 50 gigabyte, en dat dan eventjes downloaden...oeps?

het zal ooit wel kunnen, maar ik gok dat we over 10 jaar nog niet zulke snelle verbindingen hebben, van even 50 gigabyte in een kwatiertje downloaden XD (al zou het wel leuk zijn)

mvg

Marco

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    5

  • ikt

    4

  • marcootje

    3

  • Limbolander

    2

beneden een 81 cm hdtv staan mar die gaat vrolyk over scart naar digitene, same in my room maar dan met een 66 cm, heb er wel een ps3 naaststaan die wel hd gaat, evenals men PC die over de HDMI is aangesloten, voor de rest niks HD achtigs hier in huis :)

Link to comment
Delen op andere websites

alles downloaden gaat denk ik nog iets té ver.

als je ziet dat sommige spellen een paar gigabyte zijn nu, en nog van niet zo'n hele hoge kwaliteit, wat dan over een paar jaar?

een beetje grote spellen van 50 gigabyte, en dat dan eventjes downloaden...oeps?

het zal ooit wel kunnen, maar ik gok dat we over 10 jaar nog niet zulke snelle verbindingen hebben, van even 50 gigabyte in een kwatiertje downloaden XD (al zou het wel leuk zijn)

mvg

Marco

Wij hebben al glasvezel tot en met in de meterkast liggen (Almere word de eerste gemeente die zo goed als volledig word voorzien van glasvezel). EHEH 8) 100MB per seconde WOOT! Alleen mijn stiefvader heeft nog geen abbonement. Dus die verbinding is toch behoorlijk reeël op korte termijn hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...