Jump to content

[GFX] SC 2008 - Finale!


.Levi.

Recommended Posts

2008gfxsigcontestbannerqt0.png

Heel zelfverzekerd hebben de finalisten hun finale signature eerder ingestuurd dan verwacht. Om niet zo dicht tegen het nieuwe jaar aan te zitten, starten wij de finale eerder dan was afgesproken. Na het zien van vele graphics contesten moet ik eerlijk bekennen dat dit één van de contest finale is, waarin kwaliteit voor zich laat spreken. Niet alleen deze finale, maar over de hele signature contest van 2008 is prachtig werk neergezet door de kandidaten. Ik ben daarom ook blij om te zien dat de kwaliteit hier op grafisch gebied er erg op vooruit is gegaan de loop der jaren. Zo te zien zijn de finalisten los gegaan met hun skills en zal het waarschijnlijk erg lastig worden om een juiste keuze te maken.



De winnaar van de SC 08 krijgt een badge ter ere van zijn overwinning. Ook de 2e en 3e plek krijgen een badge waarmee ze laten zien dat ze meer zijn dan alleen een designer. Alle drie finalisten hebben zichzelf al bewezen en zijn eigenlijk al winnaars, maar het pakken van de titel "Graphics Signature Contest 2008" is iets om héél trots op te zijn!

Laat de titanenstrijd maar losbarsten en breng je stem uit op jouw favoriet!

Mag ik u voorstellen aan de finalisten van 2008!


Dizzee - Jon-asses - Ice Banana

Bekijk hier de ingezonden signatures van de finalisten.

Stemmen doen wij doormiddel van een zelf samengestelde top 3:

Neem het onderstaande lijstje over, verder niks bijvoegen.

[b]#1[/b] Naam finalist
[b]#2[/b] Naam finalist
[b]#3[/b] Naam finalist

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    3

  • -Matthijs-

    2

  • Hanneswasco

    2

  • MegaPilot

    2

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...