Jump to content

[GFX] SC 2008 - Finale!


.Levi.

Recommended Posts

Gefeliciteerd jongens, het was een zeer spannend toernooi al had ik eigenlijk al zien aankomen dat jullie in de finale zouden kunnen belanden. Helaas voor mij heb ik het niet ver geschopt maar in vergelijking met jullie signatures heb ik nog een lange weg te gaan. In ieder geval, geniet van jullie punten en badges!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    3

  • -Matthijs-

    2

  • Hanneswasco

    2

  • MegaPilot

    2

Gefeliciteerd iedereen. De creaties waren hartstikke mooi, jullie hebben het dus ook meer dan verdient om in de finale te staan vind ik. Tot mijn spijt vond ik helaas de inzending van Jon-asses wel wat aan de lagere kant. Niet dat ik het beter kan maar gewoon omdat ik beter van hem heb gezien maar een goede Photoshopper is hij zeker en dat zal hij ook wel blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle drie gefeliciteerd, jullie zijn al voor een lange tijd de beste Photoshoppers van GTAForum! Voor Dizzee heeft een echte prachtige signature ingeleverd in de finale, en je verdient dan dus ook terecht de eerste plaats!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Dizzee met je overwinning. In mijn ogen ook terecht want ik beschouw jou als de beste sigmaker van GTAF. :Y

Ice Banana jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je mooie 2de plaats. Jij bent erg snel gegroeid qua graphicsgebied en ik hoop dat je dat blijft doen, je hebt heel veel potentieel. :)

Bedankt aan alle mensen voor de stemmen en ik ben terecht fier op mijn 3de plaats. Al kreeg ik wel een zware deuk in de finale. :7

Ook Levi en Matthijs : Hartstikke bedankt! Het was alweer een leuke contest. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...