Jump to content

Corneria vs zamg0d1 vs Forumrunner vs Gta Master1


.Corneria.

Recommended Posts

Onderwerp: freestyle

Soort design: signature

Size design: 400x150

Render: :Y

Animatie: :N

Premade: mag :D

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: je moet een beginneling zijn!

EDIT:was ff vergeten dat ik nog een battle had met revolution designes dus laat ik dit ff uitstellen!

niet antwoorden voor 1januari!!!

EDIT2:mogen 4 personen meedoen!

Bewerkt: door corneria
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Corneria.

    11

  • NickyHendriks

    7

  • gta master 1

    6

  • Forumrunner

    4

POEP!! De voeding van m'n externe schijf heeft het (nu al) begeven. En daar staat ook Photoshop op.

Ik ga Maandag er mee naar de winkel ( en dan zeg ik heeeeel vriendelijk tegen de verkoper: dat klereding is nog maar een paar maanden oud *#^!*^K* en de voedig is nu #*^~ alweer kapot :puh:, nou oke zo gaat het dan ook weer niet :puh: ). soms duren dat soort reparaties erg lang, maar ik probeer het zo snel mogelijk weer te hebben. Gelukkig was ik toen hij het begaf met een sig bezig en heb ik die nog opgeslagen, ook als jpeg bestand, alleen is daar de tekst nog erg onduidelijk. :(

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best als je battle tegen Revolution voorbij is :D

eh.....ik had me al aangemeld...

Een battle mag met maximaal 4 personen :D Dus ik mag altijd meedoen. En ik denk omdat je harde schijf kapot is corneria niet wilt wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best als je battle tegen Revolution voorbij is :D

eh.....ik had me al aangemeld...

Een battle mag met maximaal 4 personen :D Dus ik mag altijd meedoen. En ik denk omdat je harde schijf kapot is corneria niet wilt wachten

o, ok...ik dacht dat het met maar 2 personen mocht... en als mijn voeding niet optijd vervangen is stuur ik gewoon mijn sig in waar ik nu mee bezig was, waar alleen de tekst niet echt mooi van is.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan wil ik ook wel meedoen :D , Ik heb op het moment nog een battle, Maar als die is afgelopen doe ik ook mee.

EDIT : Ik ben er nu mee bezig, En ik denk dat ik hem morgen af heb, Ik lever hem ook 1 januarie in.

EDITEDIT: Ik heb een soort van trucje gevonden, Dus heb ik hem nu al af. Ik PM hem wel naar Corneria.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een battle mag met maximaal 4 personen :D Dus ik mag altijd meedoen. En ik denk omdat je harde schijf kapot is corneria niet wilt wachten

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. De persoon die de battle aanmaakt bepaald tegen hoeveel personen hij of zij batteld. Het is dus niet zo dat er bij elke battle 4 personen mogen battelen. Het is dus verstandig dat iedereen die aan een battle begint duidelijk aangeeft aan hoeveel personen dit is gericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een battle mag met maximaal 4 personen :D Dus ik mag altijd meedoen. En ik denk omdat je harde schijf kapot is corneria niet wilt wachten

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. De persoon die de battle aanmaakt bepaald tegen hoeveel personen hij of zij batteld. Het is dus niet zo dat er bij elke battle 4 personen mogen battelen. Het is dus verstandig dan iedereen die aan een battle begint duidelijk aangeeft aan hoeveel personen dit is gericht.

ok,maar het is goed hoor levi er mogen 4 personen meedoen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens jullie alvast veel succes, En moge de beste winnen. Ik gun het jullie ook van harte.

EDIT :Ik heb hem in een PM naar Corneria verstuurd, Heb je hem nog?

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...