Jump to content

Corneria vs zamg0d1 vs Forumrunner vs Gta Master1


.Corneria.

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Corneria.

    11

  • NickyHendriks

    7

  • gta master 1

    6

  • Forumrunner

    4

Corneria:

post-100464-1230803900.jpg

zamg0d1:

ArmyofTwoTutvanIB.jpg

Forumrunner:

Forumrunner.jpg

Gta Master1:

Deze persoon heeft nog geen signature ingezonden. Gelieve voor 13:00 uur in te leveren bij mij zodat ik me post kan bewerken en we kunnen beginnen, niet voor 13:00 uur? Wij beginnen, tenminste als de rest dat goed vind

Link to comment
Delen op andere websites

Corneria:

post-100464-1230803900.jpg

zamg0d1:

ArmyofTwoTutvanIB.jpg

Forumrunner:

Forumrunner.jpg

Gta Master1:

post-100464-1230813591.jpg

ik vind het goed hoor :D dus we beginnen om 13:00 stipt!!!!!!! :D

EDIT: het is 13:00uur het stemmen kan beginnen :D

Bewerkt: door corneria
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn inzending:

50centcopyee4.jpg

sorry voor mijn late inzending :$ maar ik kon er niks aan doen: ik kon een paar dagen niet photoshop openen

EDIT: kan een admin de titel aanpassen AUB ??

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de signatures over het algemeen niet goed gelukt, behalve die van zamg0d1 omdat ik zie dat je met behulp van een tutorial flink je best hebt gedaan. Er zit meer diepte in dan bij de andere creaties, de render staat lekker centraal en met behulp van effecten is het ook echt iets geworden. Dat kan ik bij de anderen helaas niet zeggen. De tekst is bij alle signatures naar mijn weten niet geslaagd, maar als met het geheel kijk schiet zamg0d1 daar bovenuit. Jullie zijn allemaal goed op weg, ga zo door!

Stem: zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem nog even. Ik vind het vier redelijk geslaagde siganture's, maar er steekt er een uit, en dat is die van zamg0d1. Bij die van gta master 1 vind ik het wat grauw, en bij die van Forumrunner en corneria vind ik de achtergrond wat minder.

Ik stem op zamg0d1.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de signatures over het algemeen niet goed gelukt, behalve die van zamg0d1 omdat ik zie dat je met behulp van een tutorial flink je best hebt gedaan. Er zit meer diepte in dan bij de andere creaties, de render staat lekker centraal en met behulp van effecten is het ook echt iets geworden. Dat kan ik bij de anderen helaas niet zeggen. De tekst is bij alle signatures naar mijn weten niet geslaagd, maar als met het geheel kijk schiet zamg0d1 daar bovenuit. Jullie zijn allemaal goed op weg, ga zo door!

Stem: zamg0d1

ik geef Jay helemaal gelijk, ik stem ook voor zamg0d1.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...