Forumrunner Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Het is morgen, Uploaden die shit.
.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 kan iemand anders dit doen heb ff geen tijd!? dit is de mijne:
NickyHendriks Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Corneria: zamg0d1: Forumrunner: Gta Master1: Deze persoon heeft nog geen signature ingezonden. Gelieve voor 13:00 uur in te leveren bij mij zodat ik me post kan bewerken en we kunnen beginnen, niet voor 13:00 uur? Wij beginnen, tenminste als de rest dat goed vind
.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Corneria: zamg0d1: Forumrunner: Gta Master1: ik vind het goed hoor dus we beginnen om 13:00 stipt!!!!!!! EDIT: het is 13:00uur het stemmen kan beginnen Bewerkt: 1 januari 2009 door corneria
gta master 1 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 bijna klaar.....kab geen goede teks vinden
.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 ok je hebt nog heeeeeeeeeel ff tijd maar verdoe het niet he!
gta master 1 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Mijn inzending: sorry voor mijn late inzending :$ maar ik kon er niks aan doen: ik kon een paar dagen niet photoshop openen EDIT: kan een admin de titel aanpassen AUB ?? Bewerkt: 1 januari 2009 door gta master 1
.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 dit zijn de inzendingen: Corneria: Zamg0d1: Forumrunner: gta master 1: zo dit zijn de inzendingen! het stemmen kan beginnen!
Follow Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik stem op zamg0d1 aangezien hij het best de personage uitbrengt. Bij de rest springt de achtergrond er veels te veel uit waardoor de personage dus niet echt opvalt.
Jay; Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ik vind de signatures over het algemeen niet goed gelukt, behalve die van zamg0d1 omdat ik zie dat je met behulp van een tutorial flink je best hebt gedaan. Er zit meer diepte in dan bij de andere creaties, de render staat lekker centraal en met behulp van effecten is het ook echt iets geworden. Dat kan ik bij de anderen helaas niet zeggen. De tekst is bij alle signatures naar mijn weten niet geslaagd, maar als met het geheel kijk schiet zamg0d1 daar bovenuit. Jullie zijn allemaal goed op weg, ga zo door! Stem: zamg0d1
.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 zo te zien is Zamg0d1 al goed bezig!
TomHagen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik stem nog even. Ik vind het vier redelijk geslaagde siganture's, maar er steekt er een uit, en dat is die van zamg0d1. Bij die van gta master 1 vind ik het wat grauw, en bij die van Forumrunner en corneria vind ik de achtergrond wat minder. Ik stem op zamg0d1.
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 wauw Zamg0d1 heeft al 3 punten
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik vind de signatures over het algemeen niet goed gelukt, behalve die van zamg0d1 omdat ik zie dat je met behulp van een tutorial flink je best hebt gedaan. Er zit meer diepte in dan bij de andere creaties, de render staat lekker centraal en met behulp van effecten is het ook echt iets geworden. Dat kan ik bij de anderen helaas niet zeggen. De tekst is bij alle signatures naar mijn weten niet geslaagd, maar als met het geheel kijk schiet zamg0d1 daar bovenuit. Jullie zijn allemaal goed op weg, ga zo door!Stem: zamg0d1 ik geef Jay helemaal gelijk, ik stem ook voor zamg0d1.
Recommended Posts