Fedmas Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Hey, Ik vind Zamg0d1 en van Forumrunner het mooist, vooral de effecten van Zamg0d en zijn render. Mijn stem: Zamg0d1
Remcconen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Bij Corneria en Forumrunner valt de render te veel weg. Bij gta master is het mij iets te grijs. Daarom gaat mijn stem naar Zamg0d1 Dat is dan al 5 voor zammy
NickyHendriks Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Stand: zamg0d1 5 Corneria 0 Forumrunner 0 Gta Master1 0
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Stem: Zamg0d1 Zamg0d1's creatie heeft een mooi effect. Corneria's creatie is te donker vind ik. Forumrunner's creatie heeft wel mooie effecten maar de render valt teveel weg. De creatie van GTA Master1 vind weer wat te rommelig. Dus mijn stem gaat naar Zamg0d1.
Exoit Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hallo Mag ik ook nog meedoen? Zo nee. Jammer Zo ja: Hier is mijn ingave! PS: TGFX is mijn naam op een ander forum. Weet niet of ik die site mag zeggen Rate or Hate...? Later, Exoit
Forumrunner Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hallo Mag ik ook nog meedoen?Zo nee. Jammer Zo ja: Hier is mijn ingave! PS: TGFX is mijn naam op een ander forum. Weet niet of ik die site mag zeggen Rate or Hate...? Later, Exoit Nee, Dat is niet meer mogelijk. Je bent te laat, Je mag wel na deze battle een battle met mij houden als je wilt.
Exoit Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) oK PS: Ik stem op zamg0d1 Bewerkt: 3 januari 2009 door Exoit
NickyHendriks Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 oK PS: Ik stem op zamg0d1 Je stem moet uitgebreider zijn. Nu telt het nog niet
Exoit Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ok Ik stem op zamg0d1 want zijn render komt veel meer naar buiten dan die van de andere De rest is rommelig en niet netjes verzorgd. En de effecten van zamg0d1 zijn beter. zijn text is beter. Het hoeft niet altijd enorme text of hartstikke overdreven fontje! gewoon klein en beschaafd. Daarom stem ik op zamg0d1
Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Mijn stem gaat uit naar zamg0d1, omdat deze rustig is, en mooie effecten bevat. De anderen vind ik te druk of niet voldoende afgewerkt. Mvg, Flitskikker
-Matthijs- Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Zamg0d1 verdient met deze glansrijke overwinning slechts één punt (helaas ). De overige drie deelnemers zijn nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hen veranderd er niets. Zamg0d1: +1 Corneria: - Forumrunner: - Gta Master1: - Closed en updated.
Recommended Posts