Jump to content

Missie Demolution man


naberman

Recommended Posts

Hallo, ik heb nog nooit gevlogen, maar kom er niet uit.

Speel Vice City op m'n PC, op de PS2 kan je wel vooruit vliegen, maar hier echt niet. Ik kom wel omhoog/naar beneden, links en rechts, maar nooit vooruit.

En anders moet ik steeds draaien, dan naar rechts, weer draaien etc.etc. Weet ook niet waar je dat kan aanpassen, ja in options, maar welke?

Als iemand me kan helpen.

M.v.g

Naberman

Link to comment
Delen op andere websites

En om numpad 9 in te drukken moet Num-Lock natuurlijk wel aanstaan.

Je kan ook naar Configure Controls gaan en daar andere toetsen instellen, voor het geval je geen numeriek toetsenbord hebt. Dit is vooral bij mensen met een laptop aan te raden, aangezien vliegen anders heel lastig gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt de missie Delemotion man

Bij deze missie had ik zelf oook moeite maar hij is te halen

9 Numpad = vooruit

6 Numpad = achteruit

Pijltje omhoog = omhoog.

pijltje omlaag = omlaag.

Een paar keer oefenen en hij is gehaald.

Probeer eerst eens te vliegen met een maverick.

Als je dat onder de knie hebt.

moet je de missie eens proberen.

De besturing werkt ongeveer het zelfde alleen de helicopter is wat wendbaarder dus hiermee moet je uitkijken.

Dat je niet alle kanten opvliegt.

Veel suc6 met je missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment dat je demolition man gaat spelen kan je in de meeste gevallen nog niet vliegen met een maverick. Dat kan pas na de missie Phnom Penh' 86, en Demolition Man komt daar al een heel eind voor. De RC waar je in Demolition mee vliegt is als je het spel normaal speelt het eerste vliegende voorwerp in het spel waar je normaal gesproken mee zou kunnen vliegen. Tenzij je op de één of andere manier naar het 2e eiland weet te komen en daar een maverick te pakken weet te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment dat je demolition man gaat spelen kan je in de meeste gevallen nog niet vliegen met een maverick. Dat kan pas na de missie Phnom Penh' 86, en Demolition Man komt daar al een heel eind voor. De RC waar je in Demolition mee vliegt is als je het spel normaal speelt het eerste vliegende voorwerp in het spel waar je normaal gesproken mee zou kunnen vliegen. Tenzij je op de één of andere manier naar het 2e eiland weet te komen en daar een maverick te pakken weet te krijgen.

Volgens mij kan je zelf bepalen wanneer je demolition man kan doen hoor. Ik sloeg hem vroeger ook altijd over. Hij is namelijk niet noodzakelijk voor de storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er inderdaad mee wachten tot je wel in een helikopter kan vliegen, dus in dat opzicht heb je gelijk, alleen is de RC die je in Demolition Man krijg wel de makkelijkst bestuurbare heli. De Maverick en alle andere heli's zijn een stuk moeilijker om te besturen omdat ze veel sneller uit balans raken. Vandaar dat je het beste de missie meteen probeert te halen, aangezien dat zo ongeveer de makkelijkst bestuurbare heli is. Maar dat van dat wachten had je inderdad gelijk in, je hoeft Demolition Man niet te doen voor het westelijk eiland, alleen moet het haast wel om de storyline te voltooien. Je krijg de missies van de Cubans en Haitans namelijk pas na Two Bit Hit, en die komt dan weer pas ná demolition man en Phnom Penh '86.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je nu echt onzin verteld. De helikopter van Demolition Man is verre weg de moeilijkst bestuurbare helikopter van VC. Omdat ik je nu een keer op je ongelijk heb gewezen hoef je er geen verhaal omheen te gaan vertellen waarvan we alle 2 weten (en de rest van het forum) dat het niet klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je nu echt onzin verteld. De helikopter van Demolition Man is verre weg de moeilijkst bestuurbare helikopter van VC. Omdat ik je nu een keer op je ongelijk heb gewezen hoef je er geen verhaal omheen te gaan vertellen waarvan we alle 2 weten (en de rest van het forum) dat het niet klopt.

Het is maar net hoe je het ervaart, ik vind persoonlijk geen van beide moeilijk om te besturen, misschien de RC nog wel wat makkelijker in sommige opzichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je nu echt onzin verteld. De helikopter van Demolition Man is verre weg de moeilijkst bestuurbare helikopter van VC. Omdat ik je nu een keer op je ongelijk heb gewezen hoef je er geen verhaal omheen te gaan vertellen waarvan we alle 2 weten (en de rest van het forum) dat het niet klopt.

Ik gaf aan wat ik vond, jij doet net alsof wat jij vind het beste is. Alle heli's hebben bijna als je naar voren wil vliegen, en je houdt deze toets te lang in, dat de helikopter op z'n kop gaat vliegen, dat gebeurt niet bij de RC uit Demolition Man. Daarom vind ik het de fijnste heli die erbij zit, hij is het stabielst. En het hangt er dus maar vanaf wat je als fijn ervaart.

Als jij dat anders vind, kan je dat ook gewoon normaal zeggen en niet beginnen over mijn ongelijk en de rest van het forum erbij halen. Zeker voor iemand die 26 is had ik toch wel iets volwassener gedrag verwacht in plaats van dat je begin over gelijk en ongelijk. De rest van het forum erbij halen, het meerendeel van het forum komt hier nooit meer, slechts 3% van alle berichten ooit is hier geplaatst, wat is het dan voor belachelijke zin om "de rest van het forum" hier te noemen?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ja en niemand van het forum heeft Vice City ooit gespeeld gelukkig. Sorry maar je weet zelf net zo goed als ik dat bijna iedereen een probleem heeft met de helikopter van Demolition Man.

En om dan nog een correctie te maken. Demolition Man is 100% zeker niet nodig voor de storyline.

Zie het missieoverzicht van Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen problemen gehad met Demolition Man omdat ik het op een laptop speelde, en zelfs zonder de toetsen om naar voren en naar achteren te vliegen heb ik de missie toen wel eens bijna gehaald.

En ik heb ook nooit gezegd dat het nodig is voor de storyline, alleen dat je heel veel missies misloopt als je deze missie nooit zal doen, namelijk de rest van Avery, de Cubans en de Haitans.

Maargoed, ik ben het een beetje zat om ruzie te maken over het spel.

Conclusie: Ik vond de heli dus nooit moeilijk bestuurbaar, zeker niet vergeleken met de RC Raider, die met de minste beweging al op z'n kop zat.

Heel veel andere mensen hadden er wel moeite mee, en een tip was dus om te wachten tot je Phnom Penh '86 had gedaan waardoor je met grotere heli's kon oefenen.

En de missie is niet nodig voor de storyline, maar als je hem niet doet loop je in totaal wel acht missies mis.

Zullen we het hierbij laten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen problemen gehad met Demolition Man omdat ik het op een laptop speelde, en zelfs zonder de toetsen om naar voren en naar achteren te vliegen heb ik de missie toen wel eens bijna gehaald.

En ik heb ook nooit gezegd dat het nodig is voor de storyline, alleen dat je heel veel missies misloopt als je deze missie nooit zal doen, namelijk de rest van Avery, de Cubans en de Haitans.

Maargoed, ik ben het een beetje zat om ruzie te maken over het spel.

Conclusie: Ik vond de heli dus nooit moeilijk bestuurbaar, zeker niet vergeleken met de RC Raider, die met de minste beweging al op z'n kop zat.

Heel veel andere mensen hadden er wel moeite mee, en een tip was dus om te wachten tot je Phnom Penh '86 had gedaan waardoor je met grotere heli's kon oefenen.

En de missie is niet nodig voor de storyline, maar als je hem niet doet loop je in totaal wel acht missies mis.

Zullen we het hierbij laten?

goed idee jullie hebben gewoon allebei gelijk en jullie zijn allebei even geweldig :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...