Jump to content

Missie Demolution man


naberman

Recommended Posts

Zouden die problemen niet komen omdat je nogal krap moet manouvreren in dat gebouw? De helikopter zelf is niet zo moeilijk, deze is zo langzaam en saai als wat. Maar het vliegen in het gebouw is het moeilijkst.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden die problemen niet komen omdat je nogal krap moet manouvreren in dat gebouw? De helikopter zelf is niet zo moeilijk, deze is zo langzaam en saai als wat. Maar het vliegen in het gebouw is het moeilijkst.

Dat klopt inderdaad wat je zegt. Vooral bij de trappen is het heel krap om te draaien met de RC Helikopter. In deze missie moet je ervoor zorgen dat je niet te veel botst tegen de muren of dat je te laag vliegt waardoor je helikopter kan worden beschadigd door de bouwvakkers. Door de tijdsdruk en het opjagen door de bouwvakkers kun je echt stressen in deze missie. Ik kan hierover zeker meepraten :7 . Met de al reeds genoemde factoren in de vorige posts heb je dan de redenen waarom veel mensen moeite hebben met deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de controls van de heli veranderd naar die van GTASA. Dat was ik gewend, en dat werkt best goed. Ik had de missie in een keer gehaald.

Met de normale controls had ik em ook in 1 keer,

Echt vet simpel maar je moet die mensen gewoon dood vliegen da's lagge en gaat je heli minder snel stuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet moeilijk!

Gewoon wat puzzelen, als het echt niet werkt zul je een nieuwe controller moeten kopen.

De missie zelf is simpel: steeds op elke verdieping 1 bom plaatsen met je mini-heli.

Het gaat over de controls. Dat zijn de toetsen waarmee je het spel bestuurt, niet over een controller.

Zouden die problemen niet komen omdat je nogal krap moet manouvreren in dat gebouw? De helikopter zelf is niet zo moeilijk, deze is zo langzaam en saai als wat. Maar het vliegen in het gebouw is het moeilijkst.

Ja, inderdaad, het is een vrij krap gebouw, maar als je gewoon zo rond ga vliegen vond ik het een hele fijne heli. Ik denk dat het met elke andere heli (als die verkleind was) nog moeilijker geweest zou zijn. Als je deze missie bijvoorbeeld met de RC Raider had moeten doen was de missie nog veel moeilijker geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...