Jump to content

Beste Screen & Sound Recorder.


Nstyle08Z

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb hier en daar wel eens gehoord van screen recorders en ik heb hypercam eens gebruikt en ik was er gewoon zo maar niet tevreden over. Nu heb ik weer zin om zo'n programmetje te gebruiken. Ik zocht op youtube naar de beste screen recorders en er waren veel resultaten maar er waren er veel verschillend, en ik als ik toch wel een goeie had gevonden, dan wist ik niet als ie games kon recorden en geluid meepakken.

Kan er mij hier iemand helpen?

Ik wil een recorder die je scherm kan recorden (duh). Ik wil een recorder die games kan recorden zoals GTA IV die ik hier heb. En ik wil dat hij het geluid mee record van bijvoorbeeld geluidjes ofzo op het internet of de vele geluiden van GTA IV of welk spel dan ook.

Het maakt niet uit als het een trial is want ik wil het misschien alleen maar voor eventjes gebruiken.

MVG Nikita. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

als je fotos van het computerscherm wilt nemen en videos kan je snagit proberen ;)

zoiets als dit 1230662498-340.jpg

maar je kan ook van bepaalde regios dingen capture

snappie :)

Ik bedoel je screen recorden met geluid en ook games zoals GTA IV.
Link to comment
Delen op andere websites

De gratis versie van Fraps neemt geen geluid op. Als je net als ik de betaalde versie hebt, doet 'ie dat wel. Het voordeel en gelijk ook het nadeel van fraps is dat hij opneemt in AVI. Het voordeel is dat er geen kwaliteit verloren gaat, het nadeel is dat het gruwelijk veel plaats in beslag neemt. Een redelijk filmpje is al gauw groter als 2 gigabyte.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een goed systeem hebt zou in principe geen één programma problemen moeten geven, maar als je er best geld aan zou willen uitgeven, zou ik misschien toch eerst even de gratis versies van de programma's downloaden voordat je een keuze maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ho ho ho (nee, ik ben de kerstman niet), ik heb wel een redelijke PC die zeker zo'n pruts programmaatje aan kan.

Kan er hier iemand tenminste de naam van zo'n programmaatje posten die screen kan opnemen, die geluid kan opnemen, die games kan opnemen. En het mag zeker wel wat kosten, ik heb geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ho ho ho (nee, ik ben de kerstman niet), ik heb wel een redelijke PC die zeker zo'n pruts programmaatje aan kan.

Kan er hier iemand tenminste de naam van zo'n programmaatje posten die screen kan opnemen, die geluid kan opnemen, die games kan opnemen. En het mag zeker wel wat kosten, ik heb geld.

Ik heb ook een goede pc, maar als ik op ga nemen, zal ik toch GTA SA omlaag moeten schroeven, anders gaat hij ongelofelijk laggen. En je zou HyperCam 2 uit kunnen proberen, daarvan neemt de trial al geluid op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ho ho ho (nee, ik ben de kerstman niet), ik heb wel een redelijke PC die zeker zo'n pruts programmaatje aan kan.

Kan er hier iemand tenminste de naam van zo'n programmaatje posten die screen kan opnemen, die geluid kan opnemen, die games kan opnemen. En het mag zeker wel wat kosten, ik heb geld.

Ik heb ook een goede pc, maar als ik op ga nemen, zal ik toch GTA SA omlaag moeten schroeven, anders gaat hij ongelofelijk laggen. En je zou HyperCam 2 uit kunnen proberen, daarvan neemt de trial al geluid op.

Ik zal er een oogje op zetten. Dankje!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...