Jump to content

Beste Screen & Sound Recorder.


Nstyle08Z

Recommended Posts

Ik heb betaald voor Fraps. Erg handig. Je kan eindeloos filmenmet geluid en je kan kiezen uit verschillende dingen. Hoeveel het precies was ben ik al vergeten. En voor spellen die je niet op CD of dergelijke speelt zoals spellen op spele enzovoort zou ik Camstudio nemen ;) Die neemt ook geluid op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb betaald voor Fraps. Erg handig. Je kan eindeloos filmenmet geluid en je kan kiezen uit verschillende dingen. Hoeveel het precies was ben ik al vergeten. En voor spellen die je niet op CD of dergelijke speelt zoals spellen op spele enzovoort zou ik Camstudio nemen ;) Die neemt ook geluid op.
Maar dat filmt toch alleen maar spellen zoals GTA IV en demo''s enzo? Met geluid. Maar werkt het ook zonder dat je spellen speelt? Alvast bedankt. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat filmt toch alleen maar spellen zoals GTA IV en demo''s enzo? Met geluid. Maar werkt het ook zonder dat je spellen speelt? Alvast bedankt. ;)

Ik gebruik ook fraps(betaalde) voor game opnames werkt super.

werkt alleen in games dus niet voor internet, word etc.

daarvoor zal bijna iedereen je camtasia studio aanraden

ingame bij camtasia brengt mij erg veel lag(niet handig voor een filmpje)

grz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat filmt toch alleen maar spellen zoals GTA IV en demo''s enzo? Met geluid. Maar werkt het ook zonder dat je spellen speelt? Alvast bedankt. ;)

Ik gebruik ook fraps(betaalde) voor game opnames werkt super.

werkt alleen in games dus niet voor internet, word etc.

daarvoor zal bijna iedereen je camtasia studio aanraden

ingame bij camtasia brengt mij erg veel lag(niet handig voor een filmpje)

grz :cya:

Fraps werkt ook voor Google Sketchup en voor Windows Media Player zover ik weet. Waarvoor meer weet ik zou gouw niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...