Jump to content

Missie's help!


GTAisTHEbest

Recommended Posts

Met die 2e kan ik wel helpen maar dat helpt alleen als je cheat :puh:...

Als je eenmaal door al die gangetjes heen bent en met die tas staat krijg je een 3 sterren? of vier sterren wanted?

Dan pak je je mobiel en cheat je dat de politie weg is en kan jij rustig het gebouw uitlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

met die 1e missie kan ik wel helpen ik had er eerst ook moeite mee maar zo heb ik het gedaan:

eerst sniper je die mensen van de hijskraan en de mensen die je op de grond ziet ook zoveel mogelijk dan hoef je straks minder.

dan ga je naar beneden en pak je een dikke suv(gewoon een zware auto en dik), en daarmee rijd je door het hek heen. en schiet je iedereen dood en die mensje met dat rode ding boven zijn hoofd ook. dan rijd je die gele plaaten op en schiet je nog wat mensen neer dan stapt niko uit en loopt naar een doos met een granaat in zijn hand die moet je naar die andere vent met dan rode ding op zijn hooft gooien. dan ga je weer in de auto en rijd je weer verder omhoog. dan schiet je daar weer iedereen dood of overrijd ze. en die vent met dan rode ding schiet je ook dood, dan ga je weer verder en schiet je verder iedereen dood. dan zie je op je mapje (rechtsonder) dat er een rood dingetje weggaat dan stap je uit je auto en je gaat er achter aan die schiet je ook dood en dan is de missie geslaagd.

wel wat ruig maar het is de makkelijkste manier vindt ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Missie 1:

Pak de sniper Rifle, maak alle 3 de leiders die op hijskranen staan, dood ie. Nou, als je dat hebt gedaan. Ren je naar voren, neem veel dekking. En probeer echt iedereen neer te schieten. Begin de missie, met goede en sterke wapens. Volle health, en body armor. Dat heb je nodig, neem dan nog dekking.

Missie 2:

Zet voor de hospital een auto, die goede grip heeft. En snel is, pak je Sniper Rifle en dood de 2 mensen die voor de hospital staan. Dan ga je naar binnen neem dekking, en begin ook met volle health en volle body armor. Neem altijd dekking, en dood iedereen. Ben vooral voorzichtig, als je de drugs hebt. Komen de N.O.O.S.E. agenten eraan. Ga zo snel mogelijk weg uit de hospital, neem geen dekking. Pak een goede wapen zoals: Ak-47 of de M4. :) En twijfel er niet aan om voorzichtig te doen, knal iedereen neer. Ga naar je auto, en rijd zo snel mogelijk naar de Pay & Spray. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor The Snow Storm moet je aller eerst het volgende hebben. Sommigen zijn geen must maar zullen zeker meehelpen om deze missie te halen: Volle levens + Armor wanneer je deze missie begint. Goede wapens, ik dacht aan een Carbine of iets anders in die geest met zoveel mogelijk kogels. Ze mogen tijdens de missie namelijk niet opraken want dan zit je serieus met de gebakken peren. Wanneer je deze dingen hebt (kopen of vinden, wees creatief) dan is het slim om eerst te saven. Wanneer je dan tijdens de missie doodgaat kun je gemakkelijk je savegame weer laden zodat je niet alle benodigdheden opnieuw hoeft te gaan kopen/vinden of wat dan ook. Wanneer de missie is begonnen ga je naar het ziekenhuis, en dan blijf je staan op de parkeerplaats. Je loopt achterom het huis en klimt de trap op (zo deed ik het). Dan schiet je daar op het dak een paar mensen neer en ook een paar beneden. Dan spring je naar beneden, pak je de drugs en ga je weer weg (ik klom uit het raam alleen dat is nogal lastig uitleggen hoe dat precies in zijn werking gaat). Blijf schuilen maar probeer ook zo snel mogelijk weer weg te wezen uit het huis want je bent daar binnen de kortste keren dood. Wanneer je buiten bent kun je voor de truck kiezen of voor de boot (die er overigens niet altijd staat, je moet geluk hebben). Dan ontsnap je aan de politie (als je de truck neemt moet je eerst van dat eiland afkomen, als je daar blijft dan is het amper mogelijk om de politie kwijt te raken.

Ik hoop dat het zo lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...