max_gtafreak Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik kan gtxd.img nergens vinden zou iemand mij kunnen helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Ik kan gtxd.img nergens vinden zou iemand mij kunnen helpen?? Altijd beginnen met de readme te lezen! Kheb hem niet voor niks tweetalig gemaakt Importeer MET SPARK IV de gtxd.img file naar ...\Grand Theft Auto IV\pc\data\cdimages Bewerkt: 8 mei 2009 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Buitenwet1 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 Hey Mooie mod man! Mijn complimenten En dit is nou het extratje dat de GTA IV nodig heeft om het echt te laten lijken! Ik ben zelf ook een GTA IV Modder maar ik zou wel mee willen helpen in het modden van de snowmod dus als jullie nog iemand nodig hebben dan ben ik er Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
randy12 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 hallo. waar kan ik deze mod nog downloaden? via gta garage zijn de bestanden corrupt? niet ergens een nzbtje ofzo trouwens erg mooie mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
randy12 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 hallo. waar kan ik deze mod nog downloaden? via gta garage zijn de bestanden corrupt?niet ergens een nzbtje ofzo trouwens erg mooie mod niemand?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander123 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 hallo. waar kan ik deze mod nog downloaden? via gta garage zijn de bestanden corrupt?niet ergens een nzbtje ofzo trouwens erg mooie mod niemand?? google de volgende keer eerst of scroll een beetje naar boven daar staat gewoon een link naar megaupload http://www.megaupload.com/?d=EG1NJNNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Jij geeft maar een halve downloadlink, want de mod bestaat uit 7 delen. Kijk hier onderaan de 1e post (en ze doen het, heb het nog geprobeerd): klik Edit: Via gtagarage doet ie het gewoon. Als je met uitpakken een error krijg, probeer dan een ander programma. Bewerkt: 4 augustus 2009 door BC7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 wordt er hier eigenlijk nog wat aan gedaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
randy12 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 welk programma gebruiken jullie dan, want via winrar en 7 zip kan ik de bestanden niet uitpakken , file is broken? zal nog eens een keer opnieuw downloaden dan maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
randy12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 welk programma gebruiken jullie dan, want via winrar en 7 zip kan ik de bestanden niet uitpakken , file is broken?zal nog eens een keer opnieuw downloaden dan maar nog eens gedownload en helaas weer geen succes , lekker dan heb je een mod gemaakt , en je kan nergens fatsoenlijk downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 De snowmod wordt opnieuw geupload op GTAGarage in 5 delen. Dit is dan het enige wat je moet downloaden, dus dit omvat zowel V1.0 als V1.1 Nog even geduld dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) 1.0 en 1.1 in een pakket? Kan je dan niet beter gewoon alleen 1.1 beschikbaar maken? @Hieronder: DAT zou logisch zijn ja Bewerkt: 6 augustus 2009 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 1.1 is een update waarvoor je 1.0 nodig hebt denk ik. Dus dan is het logisch dat hij de 1.0 met 1.1 ingebakken upload, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Dat bedoel ik ook Beagle Kijk ik had een complete snowmod gemaakt, v1.0, maar nadien heb ik wat vernieuwingen aangebracht, v1.1. Nu heb ik gewoon 1 pakket gemaakt waarin alle features van v1.0 + de vernieuwingen van v1.1 inzitten... En hier is de downloadlink! GTAGarage heeft me beloofd dat er geen beschadigde archieven meer zouden inzitten Klik hier om de complete GTA IV Snow Mod te downloaden! wtc Bewerkt: 8 augustus 2009 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 mischien leuk om weersomstandigheden te veranderen regen=sneeuw storm= sneeuwstorm Water=ijs fontijnen etc bevroren mischien een van de vrachtwagens vervangen naar een zoutwagen sommige peds met sneeuwscheppen laten rondlopen ipv paraplu? ehh.. ff denke kweenie of het mogenlijk is maar stilstaande auto's met ingevroren ramen? heli's met ijspegels aan de propellors en ijs erop en dat het dan langer duurt voordat ze opstijgen ofzo dit zijn gewoon ideeen weet niet of ze uitvoerbaar zijn zo zou je er een leuke mod van kunnen maken in principe kijk maar wat je er mee kan succes wtc Groet Kenny-Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.