Jump to content

GTA IV Snowmod


wtc

Recommended Posts

Ja aangezien het uit "IV General" gehaald is, en het onderdeel van de snowmod ook niet echt in "Modding Hulp" thuishoort, post ik het hier opnieuw! ^_^

Voor de mensen die dit topic maar voor de eerste keer zien zegt de titel genoeg denk ik ;)

Ik ben dus bezig met een snowmod voor GTA IV. De voortgang staat ongeveer op 50%. Een releasedatum voor de mod kan ik nog niet geven, daar er nog heel veel werk aan is. Ondertussen zit de mod in het Bêta 2 stadium en zijn de eerste textures voor Bêta 3 al ontworpen... Vandaag heb ik de eerste screens gepost van Bêta 2, die zal je hieronder vinden.

Momenteel is enkel Algonquin besneeuwd wat wegen en parken betreft. Momenteel ben ik begonnen aan Broker, Dukes en omstreken. Dit is nog Onderdeel van Bêta 2.

Bêta 3 zal iets meer in detail gaan. De eventuele bugs van Bêta 2 worden eruit gehaald en wat "extra's" komen erbij, zoals besneeuwde bomen, daken en kijken wat er kan aangevangen worden met de voertuigen. Misschien wat sneeuw bijvoegen op de bumper indien dat mogelijk is, dat zie ik nog wel.

In latere Bêta's zal ook de handling van voertuigen drastisch veranderen, en zal het echt aanvoelen dat je op sneeuw/ijs rijd! Verder probeer ik ook om nog een paar andere kleine dingetjes te realiseren. Details die de mod meer waarde kunnen geven. Maar wat dat is hou ik ter "verrassing" ;)

Enkele screenshots van de laatste (non-public) bêta:

beta25fy2.jpg

beta21an8.jpg

beta22qm7.jpg

beta23xh4.jpg

beta24qe5.jpg

Mvg,

wtc

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    60

  • Rickyboy30

    27

  • Beagle

    9

  • max_gtafreak

    5

zoals ik in GTA IV modding al zei: ziet er goed uit! ga zo door. :tu:

Ik kan niet wachten tot ik hem kan downloaden... wat nog een tijdje gaat duren i.v.m. pc :puh:

Ik heb ook gelezen dat je de objecten misschien ook gaat doen in de loop der tijd/of al mee bezig? ^_^

Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg leuk uit, jammer dat ik geen GTA IV heb :duh:

Maar is het geen goed idee om de texture van de ramen van de autos te vervangen, dat het lijkt alsof die ook een beetje bevroren zijn. of dat de mensen net bij de auto-ruiten het ijs er van af hebben gekrabt?

Het is maar een ideetje, en ik denk wel haalbaar? :D

Ga zo door :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Owja, ff wat vergeten reageren ^_^

@ Rekam:

Ik ben aan het kijken of ik het inderdaad dynamisch kan maken, maar de kans dat het ook daadwerkelijk zal lukken is vrees ik nihiel.

@ dutchgod: Banden van de voertuigen zullen waarschijnlijk wel besneeuwd zijn, maar ijs op de auto's zal wat moeilijker zijn, daar auto's dynamisch zijn, en niet langer bestaan uit enkel textures ;)

@ viccie211: Ook dit is iets wat ik ga bekijken nadat het texturen 100% voltooid is. (van de wegen dan) Of het echt haalbaar zal zijn is weer afwachten, ik ben maar een amateurtje he ^_^

@ mickymous: Conquest Of Paradise - Vangelis

Tot de volgende update! :cya:

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

~ OPROEP ~

Is er iemand die voor mij regen in sneeuw kan maken. Er was eens iemand (toen het topic nog in General stond) die al hagel gemaakt had. Kan deze persoon, of iemand anders, dat naar mij doorsturen, en eventueel vertragen, dat het echt sneeuw lijkt? De persoon komt uiteraard ook tussen de credits te staan bij de mod!!

Ook iemand die kan modellen in GTA IV is welkom! Dus het maken/aanpassen van auto's!

Stuur PM indien interesse!

:cya:

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan dat van die besneeuwde bomen, dat geeft een meer winters effect. Trouwens kan je het ook zo maken dat Niko net als op het strand voetsporen na laat? (Het is maar een ideetje)

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...