Jump to content

GTA IV Snowmod


wtc

Recommended Posts

Ik vind dit een van de beste mods die totnogtoe is verschenen voor GTA IV.

Ik vraag me af hoeveel werk hierin moet zitten, en hoeveel textures er zijn aangepast.

Echt applausje voor het werk dat hierin zit, en het ziet er nog geweldig uit ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    60

  • Rickyboy30

    27

  • Beagle

    9

  • max_gtafreak

    5

Ik vind dit een van de beste mods die totnogtoe is verschenen voor GTA IV.

Ik vraag me af hoeveel werk hierin moet zitten, en hoeveel textures er zijn aangepast.

Echt applausje voor het werk dat hierin zit, en het ziet er nog geweldig uit ook :D

Dankjewel! Hier zit enorm veel werk in! En tot hier toe zijn er 5200+ textures bewerkt! ^_^

En het is nog niet gedaan!

Trouwens, iedereen bedankt voor de complimenten! ^_^

:cya:

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

:tu::tu:

Zijn de vijvers enzo ook bevroren?

Misschien kun je mensen wel met sneeuwballen laten gooien en zelf als wapen gebruiken ipv granaat ^_^

De granaat in een sneeuw bal maken is makkelijk.

Maar je hebt dan nog wel steeds de ontploffing.

Link to comment
Delen op andere websites

:tu::tu:

Zijn de vijvers enzo ook bevroren?

Misschien kun je mensen wel met sneeuwballen laten gooien en zelf als wapen gebruiken ipv granaat ^_^

De granaat in een sneeuw bal maken is makkelijk.

Maar je hebt dan nog wel steeds de ontploffing.

Ga jij het even doen? Want tot nu toe zijn modellen nog niet te veranderen in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwt hoe het eruit zal zien als ik en andere mensen het zelf kunnen gaan spelen.

Komt de mod in een setup of zal je het handmatig in mappen moeten gaan zetten?

Zal in een setup komen! Er zijn teveel bestanden om te vervangen! Mensen die de snowmod willen installeren zouden dan uren bezigzitten!, dus vast en zeker een installer! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet toch de textures vervangen in een archief? Daar maak je niet zomaar een installer van. Dan moet je dus een soortgelijk programma maken als het programma waar je nu de bestanden uit het archief haalt, en die textures erin zit. Dit zal niet snel gaan lukken als je geen programmeertaal (C++ vooral) kan. Verder ziet het er leuk uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet toch de textures vervangen in een archief? Daar maak je niet zomaar een installer van. Dan moet je dus een soortgelijk programma maken als het programma waar je nu de bestanden uit het archief haalt, en die textures erin zit. Dit zal niet snel gaan lukken als je geen programmeertaal (C++ vooral) kan. Verder ziet het er leuk uit :)

Het hoeft ook niet op die manier te gebeuren! ;) Er zijn oplossingen, maar ik ben ze nog aan het overwegen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...