Jump to content

GTA IV Snowmod


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    60

  • Rickyboy30

    27

  • Beagle

    9

  • max_gtafreak

    5

Je moet dan het spel afsluiten en alle orginele bestanden terugzetten, ja :)

Inderdaad... Dus beste is om je bestanden te backuppen vooralleer je mijn mod installeert! ;) Indien je het beu bent kan je het gewoon terugzetten zonder herinstall van GTA IV!

Momenteel ben ik nog aan het werken aan de handling van de voertuigen, zodat het een beetje als echte sneeuw aanvoelt als je rondrijd. Na de handling (die vandaag wel zal af zijn) moeten er nog enkele kleine correcties gedaan worden, nog een paar loadingscreens afwerken, en dan beginnen werken aan de installer. Dus ik hoop dit weekend, of volgende week de mod online te hebben!

:cya:

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Hele mooi mod! Echt respect :tu:

Lopen de peds ook in winterkleding?

PimTerror

Nog niet in deze versie van de snowmod. Ik verwacht wel dat ik nadien een patch zal uitbrengen waar er onderandere aan de kleding zal gewerkt zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is de progress met je "installer"?

Ik heb een eerste setup gemaakt, deze is nu aan het genereren en die zal ik dadelijk uittesten. Dan als de eerste test lukt deïnstalleer ik GTA IV, installeer ik het opnieuw, dan heb ik een cleane GTA, en daarna installeer ik de Snowmod met de setup opnieuw, en als dan blijkt dat de installer alles correct doet dan zal deze avond de upload starten! ^_^

Ik zal dan ook deze avond al de totale grootte van de mod mededelen

:cya:

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Nu wil ik over de installer nog weten: Vervang je gewoon een heel archief met de installer? Of heb je het zelf geprogrammeerd? Want als je een heel archief gaat vervangen is het niet handig, is veel te grote installer dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu wil ik over de installer nog weten: Vervang je gewoon een heel archief met de installer? Of heb je het zelf geprogrammeerd? Want als je een heel archief gaat vervangen is het niet handig, is veel te grote installer dan.

Hangt er vanaf wat je het hele archief noemt ;)

Voor mij is dit alles nieuw, dus ik heb niet genoeg kennis om dingen te gaan programmeren ;) Nu is het wel zo dat ik bijna alle IMG's vervang, maar het heeft niet veel zin om bvb enkel WTD's of WDR's te gaan vervangen, omdat ze toch bijna allemaal vervangen zijn door besneeuwde. Dus 2000 WTD's of 12 IMG's blijft ongeveer hetzelfde ;)

Ik vermoed dat de setup rond de 4GB zal liggen, maar ik zie of ik de setup zelf nog verder kan comprimeren. Die setup komt samen met nog wat bestanden in een ZIP bestand, dus dat zal de bestandgrootte nog wat drukken.

PS: weet iemand wat het beste comprimeert? ZIP of RAR?

Link to comment
Delen op andere websites

Het uploaden is begonnen! ^_^

De mod is 4,25 GB groot en zal waarschijnlijk vanaf donderdag te downloaden zijn! De downloadlink zal hier gepost worden!

:cya:

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...