Jump to content

GTA IV Snowmod


wtc

Recommended Posts

Ziet er goed uit!

Glijden de auto's ook echt weg als je te hard door een bocht gaat bijvoorbeeld of te hard remt?

En als ik hem op 720p zet ontploft mijn computer dus laten we dat maar niet doen. :D

Ja dat doen ze zeker! Zelfs als de weg wat 'bol' staat, je kent het wel dat de zijkanten wat lager liggen dan het midden van de weg, dan voel en zie je de auto naar de kant schuiven! :puh:

Maar er zitten meerdere handlings bij, zo kan iemand die toch nog missies wil spelen de gewone handling gebruiken zodat het schuiven amper opvalt. Of mensen die net extreem willen gaan schuiven, daarvoor is er dan ook een extreme handling! :eten:

Dat is zeker zeer mooi gemaakt.

Mijn complimenten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    60

  • Rickyboy30

    27

  • Beagle

    9

  • max_gtafreak

    5

Je kan beter de straten wat bruiner maken, vooral in de grote wegen. Ik kom hier een beetj laat mee maar dan ziet het er wel beter uit. Ik misschien kun je het nog in de hoogte veranderen.

Edit: De bomen kunnen beter een beetje kaal, het is toch winter? Nu zijn de blaadjes gewoon met bleekmiddel bespoten lijkt het wel

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ziet er focking vet uit! Maar waarom moet je eerst v1.1 downloaden en installeren en dan pas v2.2 downloaden en installeren..?

omdat in v1.1 alle dingen staan die in v2.2 niet staan

v2.2 is als het ware gewoon een uitbreiding

Link to comment
Delen op andere websites

is het niet een idee om het water te verandere naar ijs zoals hier in dit filmpje?

bij 2:30

Dat is inderdaad de bedoeling, maar in dit filmpje is gebruik gemaakt van een 'After Effects' achtig programma, dat zorgde ervoor dat het water ijs leek, maar dat was dus NIET zo ingame! :) Het is dus gewoon fake

Link to comment
Delen op andere websites

is het niet een idee om het water te verandere naar ijs zoals hier in dit filmpje?

***FILMPJE***

bij 2:30

Dat is inderdaad de bedoeling, maar in dit filmpje is gebruik gemaakt van een 'After Effects' achtig programma, dat zorgde ervoor dat het water ijs leek, maar dat was dus NIET zo ingame! :) Het is dus gewoon fake

Dit is ook niet mogelijk ingame vanwege de engine, toch zou je met een map editer wel een object er op kunnen zetten.

Maar dat is echt ENORM veel werk. Dat werkt dus niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooie mod, omdat mijn nieuwe PC GTA IV aankan ga ik GTA IV zo snel mogelijk aanschaffen en dat word een van de eerste mods die ik ga downloaden :eten::dans: (ik ben een van die consoleventjes die GTA IV alleen voor de PC willen is om mods te gebruiken :$ ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mededelen dat ik binnenkort begin te werken aan een complete stand-alone installer voor de Snow Mod v2.0, dit omvat dat het volstaat enkel die installer te downloaden om de hele mod te hebben, dus v1.1 zal dan niet vereist zijn. Nu voorlopig wel nog.

Ten tweede wil ik ook mededelen dat ik beslist heb te stoppen met verdere voortgang van de snowmod. Het was leuk er aan te werken, het was leuk te zien hoe anderen het leuk vonden/vinden, wetende dat ik maar een amateur ben en dat dit m'n eerste echte mod ooit was, maar dit is een beetje de limiet van wat ik kan. Ook heb ik wat tijdgebrek om er nog echt te kunnen aan verder werken, dus voor mij eindigt het hier.

Iedereen is vrij om toevoegingen te maken voor de snowmod. Het is tijd voor de échte modders om over te nemen en er iets GOED van te maken! ;)

:cya:

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik kan mededelen dat ik binnenkort begin te werken aan een complete stand-alone installer voor de Snow Mod v2.0, dit omvat dat het volstaat enkel die installer te downloaden om de hele mod te hebben, dus v1.1 zal dan niet vereist zijn. Nu voorlopig wel nog.

Ten tweede wil ik ook mededelen dat ik beslist heb te stoppen met verdere voortgang van de snowmod. Het was leuk er aan te werken, het was leuk te zien hoe anderen het leuk vonden/vinden, wetende dat ik maar een amateur ben en dat dit m'n eerste echte mod ooit was, maar dit is een beetje de limiet van wat ik kan. Ook heb ik wat tijdgebrek om er nog echt te kunnen aan verder werken, dus voor mij eindigt het hier.

Iedereen is vrij om toevoegingen te maken voor de snowmod. Het is tijd voor de échte modders om over te nemen en er iets GOED van te maken! ;)

:cya:

wtc

Ondertussen is de download al beschikbaar via de link in m'n handtekening

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...