wtc Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 De snowmod is nog altijd een van de populairste mods voor GTA IV en das leuk om te horen en te zien! Daarom heb ik ook beslist om een v2.0 uit te brengen! Dit keer met een hele boel nieuwe en gedetaillerde features! Er zijn enkele mensen die er aan meewerken en we hopen op een niet al te lange termijn deze patch klaar te hebben! Ondertussen kan je het laatste nieuws en de laatste screenshots opvolgen op de speciaal daarvoor voorziene website van de GTA IV Snow Mod: http://www.weerfotos.be/gtaivsnowmod Groetjes, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 De snowmod is nog altijd een van de populairste mods voor GTA IV en das leuk om te horen en te zien! Daarom heb ik ook beslist om een v2.0 uit te brengen! Dit keer met een hele boel nieuwe en gedetaillerde features! Er zijn enkele mensen die er aan meewerken en we hopen op een niet al te lange termijn deze patch klaar te hebben! Ondertussen kan je het laatste nieuws en de laatste screenshots opvolgen op de speciaal daarvoor voorziene website van de GTA IV Snow Mod: http://www.weerfotos.be/gtaivsnowmod Groetjes, wtc Wow ! Echt vet om te horen! Ik wil je graag weer helpen ( Ik had die rails gemaakt ) Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Ik heb echt een vet idee denk ik voor je snowmod: Probeer de dirt-texture van normale GTA te veranderen, maar vervang hem niet gewoon naar een witte, maar zet er overheen een witte laag... Dus dat je de dirt-texture er ook nog doorheen ziet bij een vieze auto, maar dat hij dan ook nog eens ondergesneeuwd lijkt.. Als je zoiets doet, heb ik nog een ideetje wat het nog realistischer kan maken: Vooral op de delen waar op de dirt-texture géén vlekken zitten, daar moet je juist wel sneeuw maken.... Met wat geluk lijkt het dan zo dat de zijkant vies wordt, en de bovenkant(die wordt normaal bij een vieze auto veel minder vies dan de zijkant), daar komt dan sneeuw op te liggen... Je kan bij bepaalde auto's wel dat streperige patroon op de motorkap zien, dus je zoekt dat op in de dirt-texture, en op dat deel leg je dan een sneeuw-achtig deel. En op het deel waar je het deel herkent dat op de zijkant gebruikt wordt, daar leg je dan geen sneeuw op, of heel weinig(op de zijkant blijft het niet liggen )... Verder zou ik bij de banden de zijkanten alleen bij de randen ietsjes witter dan normaal maken, en voor de rest gewoon de normale kleur... en qua het loopvlak van de band alleen het profiel echt sneeuw-wit maken. Check deze winter maar eens als het sneeuwt: de band wordt écht niet helemaal wit... Verder vind ik je stoep en straat textures nog steeds echt geweldig! Op de straattexture kan je misschien de bandensporen iets minder recht maken ofzo, en iets meer over elkaar heen laten lopen(ook verschillende band-profielen gebruiken als je dat niet al deed?), alhoewel je dan misschien wel herhalende patronen in je texture krijgt.. In ieder geval: Keep it going! Bewerkt: 30 november 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Hallo Snow Mod mensen Ik heb gisteren de snow mod maar eens gedownload, en het ziet er echt heel tof uit! Textures zijn klasse, sporen in de sneeuw etc... Alleen las ik op gtagarage dat regen is omgezet in sneeuw. Dit heb ik helaas niet...als het begint te regenen bij mij, dan zie ik ook nog echt gewoon regen. Is hier iets aan te doen of klopt dit ook? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Is het mischien niet een idee om de grip op somigge delen van de weg te verlagen (als dat kan ik heb hier niet zoveel verstand van) Zodat auto's op sommige delen wan de weg kunnen doorschieten "als het glad is" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2010 Hallo Snow Mod mensen Ik heb gisteren de snow mod maar eens gedownload, en het ziet er echt heel tof uit! Textures zijn klasse, sporen in de sneeuw etc... Alleen las ik op gtagarage dat regen is omgezet in sneeuw. Dit heb ik helaas niet...als het begint te regenen bij mij, dan zie ik ook nog echt gewoon regen. Is hier iets aan te doen of klopt dit ook? Greetz Wel eigenlijk is het gewoon de textuur die een sneeuwvlok zou moeten voorstellen maar in het script is het nog altijd regen! Ik ben alweer een tijdje bezig aan v2.0 en daarin is dit wel aangepast en valt er sneeuw aan een sneeuw-snelheid! Is het mischien niet een idee om de grip op somigge delen van de weg te verlagen (als dat kan ik heb hier niet zoveel verstand van) Zodat auto's op sommige delen wan de weg kunnen doorschieten "als het glad is" Ook hier heb ik zitten aan werken! Er komt een heel nieuw handlingsysteem waarbij alles echt erg realistisch glad wordt! Het is tevens ook nog eens erg leuk en grappig! Hier alvast een filmpje ter illustratie: wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
handsom Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2010 Het ziet er zeker goed uit, en die handling xD daar kun je nog eens mee lache xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Supermod jongens, de handling is echt leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Haha, het ziet er echt geniaal uit man . Die handlings zijn echt ziek grappig geworden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Damn, ik heb dit altijd een perfecte mod gevonden, zonder hem te downloaden(omdat ik m'n GTA niet zó erg wilde modden).. Maar ik zit er nu met die handling toch wel serieus over te denken om dit in een apparte installatie te proberen! xD Echt, ik heb er geen woorden voor, de handling zelf is echt helemaal perfect, niets meer aan doen jongen! Niets, helemaal niets. Hij is echt helemaal perfect De bandensporen vind ik ook echt geniaal gedaan! Je auto's maken nu echt sporen in de sneeuw, perfect! De wielen die veel sneller blokkeren: perfect! Geweldig dit Als je voor nog meer realisme gaat is het enige wat je zou kunnen proberen, al denk ik dat het niet kan, dat je weggebruikers iets eerder zou kunnen laten reageren. Dus alsof ze weten dat het glad is en daarom maar vast 30 meter van te voren gaan remmen.. Verder kun je misschien iets zoeken waardoor ze sowieso langzamer rijden dan normaal... Dus dat ze voor een bocht niet aan komen sjezen met 50 km/h en dan denken 'oh kut het is glad! :|' wanneer het te laat is, maar dat ze super rustig rijden. Eventueel, en ik weet bijna zeker dat het niet kan, maar wie weet, dat mensen stoppen als ze gebotst zijn. Ze rijden nu vrolijk verder xD... Zeg maar dezelfde reactie als wanneer je zelf tegen ze aan rijd: even uitstappen, hun hand omhoog zo van 'hee man, kijk eens uit!' en dan weer instappen en wegrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Zozo dat ziet er zeker goed uit! Ik ga hem vast en zeker downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 dat ziet er erg cool uit!! het zou pas geweldig zijn als deze snowmod als seizoen in het spel kwam. dat je zeg maar zomer en winter had. ideetje voor de volgende gta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Hier is dan de officiële trailer (ook de laatste tevens) voor de release Vergeet niet om hem op '720' te zetten zodat je hem in HD ziet! wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Ziet er goed uit! Glijden de auto's ook echt weg als je te hard door een bocht gaat bijvoorbeeld of te hard remt? En als ik hem op 720p zet ontploft mijn computer dus laten we dat maar niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Ziet er goed uit! Glijden de auto's ook echt weg als je te hard door een bocht gaat bijvoorbeeld of te hard remt? En als ik hem op 720p zet ontploft mijn computer dus laten we dat maar niet doen. Ja dat doen ze zeker! Zelfs als de weg wat 'bol' staat, je kent het wel dat de zijkanten wat lager liggen dan het midden van de weg, dan voel en zie je de auto naar de kant schuiven! Maar er zitten meerdere handlings bij, zo kan iemand die toch nog missies wil spelen de gewone handling gebruiken zodat het schuiven amper opvalt. Of mensen die net extreem willen gaan schuiven, daarvoor is er dan ook een extreme handling! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.