wtc Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) En er is nu ook een torrent beschikbaar! (deze torrent is niet illegaal!) Klik hier om te downloaden Ik probeer zoveel mogelijk te seeden Bewerkt: 14 oktober 2010 door wtc Reageren
myron.b Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Geplaatst: 28 juli 2011 (bewerkt) Cool . Ik heb altijd al een 'sneeuw' GTA willen spelen. Jammer dat je dan geen sneeuwballen tegen de ruiten kan gooien en dan ze uit het raam gaan blèren.Of dat ze je achter naar komen.Of op mensen gooien lol. Bewerkt: 28 juli 2011 door myron.b Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Cool . Ik heb altijd al een 'sneeuw' GTA willen spelen. Jammer dat je dan geen sneeuwballen tegen de ruiten kan gooien en dan ze uit het raam gaan blèren.Of dat ze je achter naar komen.Of op mensen gooien lol. Dit topic is al een jaar oud Waarom posten ? Lol Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Kunnen we nu ook over jou zeggen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Super! Alleen jammer dat er geen sneeuw uit de lucht valt Reageren
myron.b Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Cool . Ik heb altijd al een 'sneeuw' GTA willen spelen. Jammer dat je dan geen sneeuwballen tegen de ruiten kan gooien en dan ze uit het raam gaan blèren.Of dat ze je achter naar komen.Of op mensen gooien lol. Dit topic is al een jaar oud Waarom posten ? Lol Is me niet eens opgevallen xD Bewerkt: 2 augustus 2011 door myron.b Reageren
xGijs... Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Petje af. Kun je misschien ook doen dat de auto's dan minder grip hebben? Dat zou hilarisch worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.