Jump to content

Wat heeft de wereld écht nodig?


Cabyon

Recommended Posts

En dan een geldboom zodat everyone has money.

Ja dat zou werken :7

Het is Sims niet hoor, trouwens zou dat zelfs niks veranderen, alleen zouden wij maar armer worden ;) .

Maar ik heb niet echt een gedacht over wat de wereld nodig heeft, 1 ding zou het niet kunnen oplossen, meerdere? Ik weet niet, maar wat meer vrede lijkt logisch, maar niet helemaal haalbaar, aangezien er altijd wel een groep zich onderdrukt of dergelijk voelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    7

  • Jowx

    5

  • Nissan

    5

  • The Hulk

    5

De wereld heeft nodig dat alle irritante, arrogante, egocentrische mensen gewoon opflikkeren. Want alle mensen die dat niet zijn zijn zo'n mensen spuugzat..

Zolang ze niemand kwaad doen mogen die mensen er van mij ook zijn. Het is misschien vervelend maar waarom zouden die mensen niet het recht mogen hebben om te leven?

Omdat jij het irritant vind? Misschien vinden zij het wel irritant hoe jij bent. Niemand heeft het recht om die norm te bepalen vind ik. Bij mij ligt de grens pas wanneer mensen (opzettelijk) andere mensen pijn/kwaad doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De wereld heeft nodig dat alle irritante, arrogante, egocentrische mensen gewoon opflikkeren. Want alle mensen die dat niet zijn zijn zo'n mensen spuugzat..

Zolang ze niemand kwaad doen mogen die mensen er van mij ook zijn. Het is misschien vervelend maar waarom zouden die mensen niet het recht mogen hebben om te leven?

Omdat jij het irritant vind? Misschien vinden zij het wel irritant hoe jij bent. Niemand heeft het recht om die norm te bepalen vind ik. Bij mij ligt de grens pas wanneer mensen (opzettelijk) andere mensen pijn/kwaad doen.

Dat doen die mensen dus, door hun gedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier al is genoemd, een natuurramp die een paar duizend levens eisen die veroorzaakt is door de natuur. Waar (Hopelijk) Alle CO2 uitstotende fabrieken/voertuigen vernietigd worden en er elektrische voor in de plaats komen.

Link to comment
Delen op andere websites

De wereld heeft nodig dat alle irritante, arrogante, egocentrische mensen gewoon opflikkeren. Want alle mensen die dat niet zijn zijn zo'n mensen spuugzat..

Zolang ze niemand kwaad doen mogen die mensen er van mij ook zijn. Het is misschien vervelend maar waarom zouden die mensen niet het recht mogen hebben om te leven?

Omdat jij het irritant vind? Misschien vinden zij het wel irritant hoe jij bent. Niemand heeft het recht om die norm te bepalen vind ik. Bij mij ligt de grens pas wanneer mensen (opzettelijk) andere mensen pijn/kwaad doen.

Dat doen die mensen dus, door hun gedrag.

Ik heb het over wat ergere zaken ; fysiek geweld of iemand mentaal kapot maken. Als iemand anders arrogant doet en je gaat er zelf mentaal aan onderdoor dan is er wat mis met je :').

Ik vind die typische huppelkutjes ook vervelend maar ik laat ze we lekker doen wat ze willen, wie ben ik om over hun te oordelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een wereld oorlog.

Nee daar word de wereld beter van :duh:

Het word na de oorlog wederopbouw, en dat is een boost voor de economie.

In de vorige wereldoorlogen wel, maar denk eraan dat de verwoesting nu alleen maar groter kan zijn, echt bevorderlijk is dat niet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de wereld echt nodig heeft..

Vrede, respect voor elkaar en geen discriminatie.

Niet op elkaar letten als je elkaar niet mag, geniet van het leven zolang het nog kan.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

meer mensen zo als mij.

even serieus:minder hebberige en egoistiche mensen.en natuurlijk iets voor het milieu omdat ik gek word van die reclames op tv dat het miliue naar de klote gaat enzo en dat jij moet helpen en bla bla bla.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...