Jump to content

Wat heeft de wereld écht nodig?


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    7

  • Jowx

    5

  • Nissan

    5

  • The Hulk

    5

Wat de wereld echt nodig heeft meer land en minder water (oceanen) En mensen die hun hersens eens een gebruiken waarvoor ze zijn gemaakt en dat is dus niet oorlog of dingen doen waardoor de mensheid de nadeel moet dragen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

-Normen en waarden, je ziet tegenwoordig teveel schofterige kutkoters. Als ze nu al op 12 jarige leeftijd het cool vinden om later gangster te worden (niet voor het geld, niet omdat je niet anders kan (wat vroeger altijd de reden was) maar als statussymbool. :7 ) dan zie je er echt geen toekomst meer in. Hoe zie je ze later denk je? Je zou nog zelfs beter het kind nu alvast op kunnen sluiten (of afschieten :7 ), het zal alleen maar lastiger worden en uiteindelijk voor de rechter belanden.

-Dat men wat inziet wat er in de samenleving verandert en gedaan wordt. Misschien merken jullie het niet, maar de laatste jaren zijn er wetsvoorstellen geweest en een aantal aangenomen die onze vrijheid nog juist verder beperkt. Nergens in de wereld zijn relatief gezien zoveel telefoontaps als in Nederland. Paddo's zijn illegaal gemaakt en coffeshops worden gesloten. (wat juist criminaliteit stimuleert en vertrowen in de overheid verlaagt) Nog erger is dat een aantal westerse landen internet censureren. Groot Brittanie had het laatst gedaan, maar hebben ze later van af gezien (maar trust me, het komt terug). Australie lijkt mij een goede kanshebber om binnnenkort de eerste echte westerse controlestaat te worden. En dan zullen meer volgen, ook wij

En natuurlijk kan ik ook terugkomen op het feit dat nieuws van weet ik veel waarvandaan niet zo interessant meer is. Dood, ellende en hongersnood zijn nog steeds aan de orde. Extreme mishandeling in de bio-industrie is er ook nog steeds. (ik zou het zelf verplichten iedereen eens die filmpjes te bekijken. Als je dan nog niet overtuigt bent...) Etc etc etc.

Maar he! Zolang RTL Boulevard en GTST er blijven gaat de gemiddelde idioot toch niet verder denken. Dat er vandaag (bijvoorbeeld) 3000+ onschuldige mensen dood zijn gegaan in midden afrika is ECHT niet belangrijker dan een of andere kutcelebrity zijn nieuwe relatie.

- Nieuwe vormen van energie, wij kunnen al 60 jaar atoombommen maken, wapens die een heel land plat kunnen leggen. We kunnen de ruimte in en van onmogelijk in te schatten afstanden bekijken wat er op andere planeten zit. We hebben honger, dorst, onderdak en armoede (deels) van de wereld kunnen verhelpen. Maar we hebben nog steeds geen goedkope en schone vervanger voor energie? (gas, olie, elektriciteit etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

een hele boel tekst

Klapt voor Fyre :klap::klap:

Hele mooie en grote post Fyre. En je heb helemaal gelijk, dat bedoelde ik deels ook met mijn reactie over dat mensen eens hersens moeten krijgen en ze moeten gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn. Mensen denken de dag van vandaag niet meer na. Enigste wat ze denken is Geld, Geld en nog eens Geld. We houden ons bezig met het onmogelijke terwijl we ons niet bezig houden met wat we aan de wereld zelf zouden kunnen verbeteren. Nee, Dit gaan we pas doen zodra het te laat is. En dan maar janken dat we het beter hadden moeten doen. En dat we elkaar niet zo moesten afslachten. overigs kan de jeugd van tegenwoordig hier ook weinig aan doen. Het is de maatschappij waar we in leven en ze groeien er gewoon in mee. Oorlog,Honger en andere zaken zijn de dag van vandaag normaal en daar word verder niet naar gekeken. Persoonlijk kijk ik de gruwelijkste realiteit filmpjes waar soms me maag van omdraait, maar ik moet wel zeggen dat ik er niet slechter van word dat ik het zie. Ik denk zelfs dat ik dit soort dingen aan me kinderen zal laten gaan zien om ze duidelijk te maken wat nou precies geweld en oorlog is in deze dagen. En dan kan ik tevreden zijn over mezelf dat ik een stap in de goeie richting heb gezet om de wereld te verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Werk.

Ze gaan hier altijd staan protesteren en staken als ze het werk te zwaar vinden.

Als ze dat echt vinden moeten ze maar eens naar Afrika of China (arme gedeelte) om daar

eens te gaan werken. Wie laatst naar de Keuringsdienst van Waren heeft zitten kijken

weet dat ze daar 5 euro per dag verdienen met het schillen van 3500 manderijnen.

Hardcore.

Ze moeten ook eens wat gaan doen aan dat ''gangstergedoe'' op straat en op school.

Niemand houd van Hardcore (1 op de 1000 ofzo) en dan zegt die ene dat je een lul bent

(geformuleerd uit eigen belevenis) als je geen Hardcore luistert. Nou jij 5 hardcore cd's kopen

omdat je anders gewoon onder de voet wordt gelopen door sukkel die denken dat

ze stoer zijn door Hardcore te luisteren.

Grofgebekte koters.

Als je zo de straat afloopt naar de lokale supermarkt om wat te gaan halen kom je

wel een van die kinderen tegen die zo'n 3 a 4 jaar jonger zijn dan jij en tegen jou dan een groffe bek

opzetten voor niks. Als je dan wat terugzegt komt net die moeder aanlopen van een van

die kinderen om eens te snappen dat jij veel ouder bent dan zij.

Het komt niet in die leeghoofden op dat zij anders wel de grote bek opzetten van

16 jarige jongeren. Er kan nog heel wat gedaan worden aan de beschermende

ability van moeders.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk onderwerp, ik denk wij een een apparaat moeten hebben waarmee we net zo snel zijn als het licht. Dus 300.000km per uur.

300.000 km per seconde zul je bedoelen?

Maar wat de wereld echt nodig heeft is een oneindige voorraad aan bier, vlees, en knappe/kokende/ schoonmakende vrouwen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk onderwerp, ik denk wij een een apparaat moeten hebben waarmee we net zo snel zijn als het licht. Dus 300.000km per uur.

300.000 km per seconde zul je bedoelen?

Maar wat de wereld echt nodig heeft is een oneindige voorraad aan bier, vlees, en knappe/kokende/ schoonmakende vrouwen. :)

Oja sorry verkeerd getypt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat de wereld echt nodig heeft is een oneindige voorraad aan bier, vlees, en knappe/kokende/ schoonmakende vrouwen.

Vooral dat knappe is belangrijk hé.

Maar wat de wereld echt zou helpen zijn elektrische auto's op grote schaal. Dus meer mensen die daar in gaan rijden in plaats van alleen Femke Halsema.

Bewerkt: door Clemenza
Link to comment
Delen op andere websites

wat de wereld echt nodig heeft.

in iedergeval geen apparaat die co2 uit de lucht haalt. aangezien dan mensen dan meer met de auto gaan rijden. en dan als excuus hebben dat dat ding het wel oplost.

maar dan krijgen we meer fijnstof en meer andere afval producten van auto's waardoor de wereld er op het einde nog slechter aan toe is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft de wereld nu echt nodig?

Een dikkere ozonlaag, (heel, heel, heel veel) meer bomen, l'amour.

Maar daar kunnen we niet echt veel mee, want dat hebben we al verknald.

We hebben alleen wat aan geld, met geld kun je alles, helaas ook wapens kopen. Als ze de wapens weggooien en het geld in nuttige dingen steken zijn we pas echt goed bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen oorlog en geweld meer.

Hoop dat ooit alles op wind draait zodat er minder

redenen zijn om een land binnen te vallen voor olie.

Oorlogen en of geweld hebben soms ook met geloof te maken.

Iedereen zou elkaar moeten respecteren

en een ander laten geloven waar zei in geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...