Jump to content

Virusscanners


Impulse_W

Recommended Posts

Gewoon weer zo'n achterlijke doorstuurmail die je in één keer naar de prullenbak kan sturen. Zulke mails hebben weinig effect, behalve dat je paranoïde wordt als je alles gelooft. Zolang je altijd oplet waar mailtjes vandaan komen, is er weinig om je zorgen over te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    26

  • Impulse_W

    20

  • MegaPilot

    20

  • .Senne

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad, zoveelste doorstuurmail. Vroeger was het over mensen die je komen vermoorden wanneer je de mail niet doorstuurt, nu het pc-tijdperk is aangebroken zetten ze in de doorstuurmails dat je pc zal crashen. :Y
Hallo!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd

Heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. Ga ik nooit meer naar de bioscoop uit angst te gaan zitten op een door AIDS besmette naald

2. Heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm Kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. Mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

4. Heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en ZO een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. Wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel Hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet Krabben terwijl je achterstevoren

Keltische volksliederen zingt)

7. Heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die stomme kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super bedankt!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden Niet doorstuurt aan

Minstens 15.000 Mensen zal er morgen om 17.30u een dinosaurus uw

Hele familie komen verslinden.

Let Op, het is waar!! 'T Is Niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Al die doorstuurmails verdwijnen bij mij meteen in de prullenbak. Wie er een aan mij toestuurt vraag ik dat voortaan niet meer te doen. Nu krijg ik ze niet meer. Als er echt gevaar dreigt, vertrouw ik op m'n beveiligingsprogramma's en op wat sites die dan wel weten wat je moet doen.

Uitkijken met surfen en met wat je opent, ook van bekenden, en er kan weinig gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb de kans om via school Nod32 te kunnen 'krijgen' :D . Heeft iemand goede of slechte? ^_^ [/font] ervaringen met dit antivirusprogramma? Mensen die mij aanraden dit programma te gebruiken?

Nu heb ik McAfee VirusScan Enterprise 8.5.0i (niet zo'n immens nieuw progje ^^)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de kans om via school Nod32 te kunnen 'krijgen' :D . Heeft iemand goede of slechte? ^_^ [/font] ervaringen met dit antivirusprogramma? Mensen die mij aanraden dit programma te gebruiken?

Nu heb ik McAfee VirusScan Enterprise 8.5.0i (niet zo'n immens nieuw progje ^^)

Avira is ook prima

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de kans om via school Nod32 te kunnen 'krijgen' :D . Heeft iemand goede of slechte? ^_^ [/font] ervaringen met dit antivirusprogramma? Mensen die mij aanraden dit programma te gebruiken?

Nu heb ik McAfee VirusScan Enterprise 8.5.0i (niet zo'n immens nieuw progje ^^)

Avira is ook prima

het gaat hier om nod32 voor eht geval je het weet.

Ik zou iig ff info over eht programma zoeken, rtings enzo ook. Ik heb er vsn gehoord en ik weet dat hij dezelfde virusdefinitie gebruikt als AVG, dat is een reden dat ik hem NOOIT zou gebruiken, AVG vond bij mij niks dus waarom ozu nod32 met dezelfde virusdefinities dat wel doen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu een jaar nod32 en het is het beste van het beste antivirus systeem

Waarom?:

virus binnen word meteen verwijderd

eet weinig processor/werkgeheugen

geen gerotzooi met games poorten

elke dag update

Echt ik heb alle top merken gehad en nod32 is toch echt het beste

Link to comment
Delen op andere websites

*(**)*ATTENTIE*(**)*

dit is geen anti-NOD32 post

*(**)*ATTENTIE*(**)*

1 ding, NOD32 is het trotse kind'je van AVG, NOT! Ik heb 10 dagen met NOD32 gewerkt, nou, heeft iemand een zakdoekje?

NOD32, het smerige alternatief:

  • Valse virusmeldingen
  • Je systeem wordt zo traag als de verdommenis van God
  • Kan het testvirus van EICAR niet vinden (EPIC FAIL)
  • Zit bij Hitman Pro (DOUBLE-O-FAIL)
  • Blokkeert geen NNTP spam (lekker hoor)

Zeg nee, tegen het slechte NODéé, maar zeg ja tegen Avast!, dat werkt.

Kijk maar (naar de overall rating):

post-60701-1245167616.png

*(**)*ATTENTIE*(**)*

dit is geen anti-NOD32 post

*(**)*ATTENTIE*(**)*

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA_Monster:

Avast ben ik OP EN TOP TEGEN[/font], ik heb het 1 keer gebruikt en al men 30 opstart/afsluit/school .vbs scriptjes waren verwijdert, zonder dat Avast zelfs ook maar iets liet weten dat er .vbs scriptjes waren verwijderd

en: wat is 'NNTP spam'?

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Norton Standard Edition 2009 en dat vreet echt NIKS. Virussen worden meteen verwijderd etcetera, 't vertraagt m'n systeem niet en trojans en dergelijke worden meteen verwijderd én ik kan later alles bekijken van progjes die hebben geprobeerd in te breken in m'n Norton(wat niet nog gelukt is). Ik zou voor Norton Standard Edition 2009 gaan. Als mensen hierop reageren met ervaringen met Norton met een andere editie van 2009, die moeten hun mond houden, 2009 is vééél anders dan de oudere Nortonversies, die zijn echt CRAP. Overigens kost het maar 50 euro en je kan het op 3 thuispc's installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nod32 zou ik gratis kunnen krijgen via school, omdat ik de persoon die bij ons instaat voor alle computers, eens heb geholpen met wat info over hoe een 'onverwijderbaar' virus kon kwijtraken (toen nog met vorige virusscan, die suckte echt, raad eens? AVG natuurlijk!!![/font]

en Nod32 is echt geen familie van AVG en gebruikt al 2 jaar geen zelfde virusdefenities meer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou NOD32 nemen heb em zelf ook ben zeer tevreden en over dat vertragen merk ik toch echt niks van hoor! en btw. het verwijderd je virus zo! norton is ook goed maar die kan je helaas niet krijgen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...