Jump to content

Review Windows 7 Beta & RC


Crypteq

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    21

  • Limbolander

    15

  • joshoon

    12

  • KillerZero86

    10

Voor degene die legaal Windows 7 Release Canidate willen,

Het is nu gratis te downloaden van de microsoft website.

Systeem eisen:

- 1 GHz 32-bit of 64-bit processor of hoger

- 1 GB Ram geheugen

- 16 GB vrij harde schijf ruimte

- Ondersteuning voor DirectX 9 graphics met 128 MB geheugen (Om Aero te gebruiken)

- DVD-R/W station

De RC zal tot juni 2009 beschikbaar blijven om te downloaden.

De RC proeftijd zal verlopen op: 11 juni 2010, Op 1 maart 2010 zal de RC na elke 2 uur zichzelf afsluiten.

Een activatie code kan je gratis op de Microsoft website krijgen. (Windows moet je volgens mij binnen een maand activeren, je hoeft niet te activeren tijdens de installatie.)

Klik hier om naar de download site te gaan

kan een mod de topic titel veranderen in: Windows 7 Beta & RC

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die legaal Windows 7 Release Canidate willen,

Het is nu gratis te downloaden van de microsoft website.

Systeem eisen:

- 1 GHz 32-bit of 64-bit processor of hoger

- 1 GB Ram geheugen

- 16 GB vrij harde schijf ruimte

- Ondersteuning voor DirectX 9 graphics met 128 MB geheugen (Om Aero te gebruiken)

- DVD-R/W station

De RC zal tot juni 2009 beschikbaar blijven om te downloaden.

De RC proeftijd zal verlopen op: 11 juni 2010, Op 1 maart 2010 zal de RC na elke 2 uur zichzelf afsluiten.

Een activatie code kan je gratis op de Microsoft website krijgen. (Windows moet je volgens mij binnen een maand activeren, je hoeft niet te activeren tijdens de installatie.)

Klik hier om naar de download site te gaan

kan een mod de topic titel veranderen in: Windows 7 Beta & RC

Wel grappig.

Ik keek vanmorgens ff via Microsoft website welke build de RC is, blijkt Build 7100 te zijn.

En die heb ik al een paar weken geinstalleerd =/

Loop ik nou zo voor, of loopt Microsoft achter :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je XP hebt dan kan je net zo goed windows XP houden.

Maar als Je Vista hebt, dan kan je veel beter Windows 7 nemen.

In de tests is Windows 7 misschien iets langzamer maar vergeet niet dat er voor Vista en zeker voor XP er Heel veel Drivers zijn, en voor windows 7 is er bijna nog niks.

Dus Windows XP en vista die kunnen van de nieuwste drivers gebruik maken, terwijl Windows 7 het moet doen met "voorlopige" of "test" Drivers.

En zeker als je Vista hebt is het raadzaam om naar Windows 7 over te stappen omdat het sneller is dan vista, al is het maar een beetje. Maar de compatibiliteit van Windows 7 is veel beter dan in Vista.

Het gaat niet alleen maar om de snelheid. ;)

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Als je XP hebt dan kan je net zo goed windows XP houden.

Maar als Je Vista hebt, dan kan je veel beter Windows 7 nemen.

In de tests is Windows 7 misschien iets langzamer maar vergeet niet dat er voor Vista en zeker voor XP er Heel veel Drivers zijn, en voor windows 7 is er bijna nog niks.

Dus Windows XP en vista die kunnen van de nieuwste drivers gebruik maken, terwijl Windows 7 het moet doen met "voorlopige" of "test" Drivers.

En zeker als je Vista hebt is het raadzaam om naar Windows 7 over te stappen omdat het sneller is dan vista, al is het maar een beetje. Maar de compatibiliteit van Windows 7 is veel beter dan in Vista.

Het gaat niet alleen maar om de snelheid. ;)

Geloof ik best, wil zelf ook nogeens windows 7 testen maar heb geen zin in 2 OSen op een systeem, verder klopt het dat er nog veel test/beta drivers uit zijn voor win7 maar verwacht nu ook weer geen wereldwonderen als win7 daadwerkelijk uitkomt met gewoon "goede" drivers, misschien een marginaal verschil.

Mooie review, het lijkt heel erg op Vista die ik ook gebruik.

Moet je snel eens Windows 7 proberen, dan draait je PC erg lekker :):puh:

Als je ff leerde lezen dan helpt dit je argument helaas de wereld uit:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je XP hebt dan kan je net zo goed windows XP houden.

Maar als Je Vista hebt, dan kan je veel beter Windows 7 nemen.

In de tests is Windows 7 misschien iets langzamer maar vergeet niet dat er voor Vista en zeker voor XP er Heel veel Drivers zijn, en voor windows 7 is er bijna nog niks.

Dus Windows XP en vista die kunnen van de nieuwste drivers gebruik maken, terwijl Windows 7 het moet doen met "voorlopige" of "test" Drivers.

En zeker als je Vista hebt is het raadzaam om naar Windows 7 over te stappen omdat het sneller is dan vista, al is het maar een beetje. Maar de compatibiliteit van Windows 7 is veel beter dan in Vista.

Het gaat niet alleen maar om de snelheid. ;)

Geloof ik best, wil zelf ook nogeens windows 7 testen maar heb geen zin in 2 OSen op een systeem, verder klopt het dat er nog veel test/beta drivers uit zijn voor win7 maar verwacht nu ook weer geen wereldwonderen als win7 daadwerkelijk uitkomt met gewoon "goede" drivers, misschien een marginaal verschil.

Mooie review, het lijkt heel erg op Vista die ik ook gebruik.

Moet je snel eens Windows 7 proberen, dan draait je PC erg lekker :):puh:

Als je ff leerde lezen dan helpt dit je argument helaas de wereld uit:

Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraagje:

In Windows XP heb ik nu standaart ingesteld staan dat hij altijd de exctentie weergeeft (.doc, .exe enz). Maar ik zit nu in Se7en en daar kan ik die optie niet vinden. Kan dit ook in Se7en, en zo ja hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke..

Link to comment
Delen op andere websites

In Windows XP heb ik nu standaart ingesteld staan dat hij altijd de exctentie weergeeft (.doc, .exe enz). Maar ik zit nu in Se7en en daar kan ik die optie niet vinden. Kan dit ook in Se7en, en zo ja hoe?

In Engelse Windows 7 Build 7000:

Ga naar Windows Verkenner en klik linksboven op Organize > Folder and Search Options > View > Hide extensions for known file types > OK.

Link to comment
Delen op andere websites

In Windows XP heb ik nu standaart ingesteld staan dat hij altijd de exctentie weergeeft (.doc, .exe enz). Maar ik zit nu in Se7en en daar kan ik die optie niet vinden. Kan dit ook in Se7en, en zo ja hoe?

In Engelse Windows 7 Build 7000:

Ga naar Windows Verkenner en klik linksboven op Organize > Folder and Search Options > View > Hide extensions for known file types > OK.

Dat werkt, bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je XP hebt dan kan je net zo goed windows XP houden.

Maar als Je Vista hebt, dan kan je veel beter Windows 7 nemen.

In de tests is Windows 7 misschien iets langzamer maar vergeet niet dat er voor Vista en zeker voor XP er Heel veel Drivers zijn, en voor windows 7 is er bijna nog niks.

Dus Windows XP en vista die kunnen van de nieuwste drivers gebruik maken, terwijl Windows 7 het moet doen met "voorlopige" of "test" Drivers.

En zeker als je Vista hebt is het raadzaam om naar Windows 7 over te stappen omdat het sneller is dan vista, al is het maar een beetje. Maar de compatibiliteit van Windows 7 is veel beter dan in Vista.

Het gaat niet alleen maar om de snelheid. ;)

Geloof ik best, wil zelf ook nogeens windows 7 testen maar heb geen zin in 2 OSen op een systeem, verder klopt het dat er nog veel test/beta drivers uit zijn voor win7 maar verwacht nu ook weer geen wereldwonderen als win7 daadwerkelijk uitkomt met gewoon "goede" drivers, misschien een marginaal verschil.

Mooie review, het lijkt heel erg op Vista die ik ook gebruik.

Moet je snel eens Windows 7 proberen, dan draait je PC erg lekker :):puh:

Als je ff leerde lezen dan helpt dit je argument helaas de wereld uit:

Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke..

Precies, en tweakers liegt niet, leuke is dat XP gewoon dik bijblijft met vista/7 en dat terwijl het maar een 32bit licentie was en win7/vista 64 bit.

Als je ook met argumenten komt, baseer dat dan ook op feiten en niet alleen op je persoonlijke mening, vooral niet als je vergelijking nergens op slaat ( lees wat megapilot erop te zeggen had )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...