Jump to content

Review Windows 7 Beta & RC


Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    21

  • Limbolander

    15

  • joshoon

    12

  • KillerZero86

    10

Windows 7 is niet meer legaal te downloaden sinds gisteren, dus je zult moeten wacht op een tweede beta of de offciiële release.

Beta komt niet meer, dit is de enige beta. :D

>>> Door Thundercover: Je weet nooit wat Microsoft nog plotseling uit de hoge hoed tovert. :engel:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is kun je nogsteeds beta keys opvragen, zullen dus vast genoeg andere sites zijn waar je ook de windows 7 beta kan downloaden, vraag je ff een "legaal" keytje op via microsoft zelf en klaar. Internet is creatief zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws



Windows 7 build 7022 uitgelekt op torrentsites

Veranderingen ten opzichte van Beta 1 (Build 7000)

- De installatie verloopt veel sneller: ongeveer 20-25 minuten

- Windows Internet Explorer 8 is geüpdatet naar RC1

- De zoekfunctie in het Startmenu is sneller geworden

- Nieuwe animaties als je tussen mappen wisselt in Windows Verkenner

- Microsoft Paint is opnieuw verbeterd

- Windows Sidebar heeft een andere naam: Desktop Gadget Gallery

_______________________________________________________________

Microsoft overweegt gratis update naar Windows 7

244226-125x92.jpg

Microsoft overweegt het nieuwe besturingssysteem Windows 7 als een gratis update te verstrekken aan Vista-gebruikers. Dat zou blijken uit een uitgelekt document aan pc-bouwers, waarin Microsoft het Windows 7 Upgrade Program noemt.

In een reactie op eerdere geruchten ontkende een woordvoerder van het bedrijf de plannen voor Windows 7 niet. Hij vertelde website Betanews dat er op dit moment niets nieuws aangekondigd wordt.

Wie na 1 juli een pc koopt met Vista Home Premium, Vista Business en Vista Ultima zou op een gratis upgrade naar Windows 7 kunnen rekenen. Windows XP komt er niet voor in aanmerking.

Bron: NRC Handelsblad

@hieronder: Bijgevoegd

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel handig om het belangrijkste stukje te citeren: "Wie na 1 juli een pc koopt met Vista Home Premium, Vista Business en Vista Ultima zou op een gratis upgrade naar Windows 7 kunnen rekenen". Dat was destijds ook het geval met een gratis upgrade van XP naar Vista, als ik het me goed herinner.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel is Vista en welke Windows 7 krijg je dan? :D Ik ben voor een keer wel geïnteresseerd in legaal iets binnenhalen van MS. Windows 7 = waar voor je geld.
Windows Vista:

Home Basic: $199.95 = €155.93

*Home Premium: $259.95 = €202.72

*Business: $299.95 = €233.92

*Ultimate: $319.95 = €249.51

*

Microsoft overweegt het nieuwe besturingssysteem Windows 7 als een gratis update te verstrekken aan Vista-gebruikers. Wie na 1 juli een pc koopt met Vista Home Premium, Vista Business en Vista Ultima zou op een gratis upgrade naar Windows 7 kunnen rekenen.

Er komen tot in tegenstelling van vista, die 4 editie's heeft, 6 editie's van Windows 7.

Windows 7 zal ongeveer hetzelfde kosten als Windows vista.

Maar er zijn nog geen prijzen.

Misschien zoiets:

Windows 7:

Starter Edition: €110.93

Home Basic: €155.93

Home Premium: €199.93

Professional: €210.93

Enterprise: €249.93

Ultimate: €279.93

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 7 is niet meer legaal te downloaden sinds gisteren, dus je zult moeten wacht op een tweede beta of de offciiële release.

:duh: heb ik weer :(

Windows 7 zelf is niet meer te downloaden, maar je kan nog wel steeds een betakey krijgen heb ik gehoord.

Misschien ken je wel iemand die de beta op een cd'tje heeft gebrand ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat windows 7 hetzelfde eruitziet als vista (taakbalk). Niet dat het er niet mooi uitziet maar het is weer zo gewoon. Ik hoop wel dat ze de fouten uit vista eruit hebben gehaald want anders hou ik het toch bij Xp.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou 7 weer met al die verschillende pakketten komen? Ik vond dat juist zo bagger aan Windows Vista..

yep dat home, business en ultimate wordt weer gebruikt :)

Misschien wel handig om het belangrijkste stukje te citeren: "Wie na 1 juli een pc koopt met Vista Home Premium, Vista Business en Vista Ultima zou op een gratis upgrade naar Windows 7 kunnen rekenen". Dat was destijds ook het geval met een gratis upgrade van XP naar Vista, als ik het me goed herinner.

Klopt helemaal, overigens geld die actie volgens mij niet voor OEM producten.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat windows 7 hetzelfde eruitziet als vista (taakbalk). Niet dat het er niet mooi uitziet maar het is weer zo gewoon. Ik hoop wel dat ze de fouten uit vista eruit hebben gehaald want anders hou ik het toch bij Xp.

Er zijn zeker een hoop fouten uit Vista gehaald. :Y

Programma's lopen minder snel vast, Snellere installatie, het is sneller, de specs zijn lager dan vista, en je kan kiezen of je steeds toestemming moet geven, en nog andere meer andere dingen.

En trouwens Windows XP ondersteunt geen DirectX 11 en Windows 7 wel, niet dat het nog veel gebruik word maar later wel...

Als ik moet kiezen tussen Windows XP en 7, zou ik denk ik toch Windows 7 nemen...

Heb Windows 7 build 7022 ff getest, zit niet veel verschil in met build 7000. het werkt goed, dus laat ik deze er maar opstaan.[/font] ;)

+



Nieuws

Eerste Windows 7 updates repareren geen bugs...

Aanstaande Dinsdag zijn voor Windows 7 (beta) gebruikers de eerste Updates te downloaden.

In tegenstelling tot andere updates zullen deze updates geen bugs repareren. Er worden alleen updates uitgegeven of het Windows Update systeem in Windows 7 goed werkt.

Deze updates worden niet automatisch gedownload, je zult ze zelf moeten downloaden via Windows Update.

Windows 7 Build 7032 64 Bit opgedoken op [acronym=FTD (Fill Threads Database) is de naam van een XML-gebaseerd computerprogramma waarmee de gebruiker kan zoeken wat er op usenet aan binaire bestanden gepost wordt, en daarop kan reageren en zijn waardering uiten. De bestanden zijn grofweg in te delen in drie groepen: "post", "aankondiging" en "spots". Een aankondiging is een post (bericht) die door de persoon zelf binnen drie dagen wordt geüpload, een "post" is een post die al geüpload is en dus al op de usenetserver staat, terwijl een spot een post is van een ander. FTD kan niet gebruikt worden om te downloaden. Daarvoor moet gebruik gemaakt worden van een newsreader.

Bron: Wikipedia]FTD[/acronym]

Een versie van Windows 7 Build 7032 was opgedoken op ftd, Build 7022 was de laatse 32 bit Versie.

We already know of a build 7034, but this is significant because there have been no screenshots or any other tangible proof of any of the 703x builds. The screenshot shows the following build string: "'6.1.7032.0.winmain.090129-1812," meaning that the build was compiled on January 29, 2009 at 6:12PM. Since it is an interim build, it's not surprising that the screenshot shows the build expiring on July 2, 2009.

Other than the new build number, the screenshot (full-size image) does not show too much. A date is shown in the bottom left in a European format, but all this shows is that the screenshot was taken today. There appears to be a new icon in the taskbar, and it looks like it is for the Control Panel. IE8 is still at RC1, which is not surprising. The user has Hibernate set as the default for the power button in the start menu, but this doesn't necessarily mean Microsoft has changed it from Shut Down. This build does not include the fixes to UAC.

* Sync for Windows Live Photo Gallery gets better?for some

* Microsoft updates Windows 7 SDK beta

* Small Basic version 0.3 adds new features, breaks others

* Microsoft Research India takes digital tours to a new level

267760-480-360.png

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...