Jump to content

Review Windows 7 Beta & RC

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de pagina waar je de beta downloadt, vind je vanzelf een key die je kan gebruiken tot 1 augustus 2009.

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

21

• Limbolander

15

• joshoon

12

• KillerZero86

10

Geplaatst:
Is dit wel realistisch? Windows vista is "pas" uit en nu komen er al beta's voor windows 7. Ze worden uiteindelijk toch heel anders dan dit, of niet?

Vista was gewoon een flop en daarom komen ze zo snel met een nieuw systeem.

Geplaatst:
Is dit wel realistisch? Windows vista is "pas" uit en nu komen er al beta's voor windows 7. Ze worden uiteindelijk toch heel anders dan dit, of niet?

+1. Ze hebben het wel goed gedaan deze keer. :)

Geplaatst:

tijd in jaren zo ongeveer is gewoon hetzelfde als met andere windows OS'en, alleen XP heeft langer geduurd.

Geplaatst:

Vind Windows 7 eerlijk gezegd tegenvallen qua snelheid. Opstarten duurt (momenteel) nog aardig lang, een schone Vista installatie is een stukje sneller i.v.m. W7. Grafisch is er niet super veel verandert, taakbalk is té doorzichtig waardoor het lijkt alsof er een lijn (lees gat) is aan de onderkant van het scherm. Gelukkig is dit in te stellen. Verder is het even wennen om programma's te 'beheren' in de taakbalk. Kwestie van tijd. Mijn voorlopige score is een 7,2/10.

Even wat anders, hebben jullie ook last van dit probleem:

Het laatste programma waarin je actief was, vb. FireFox en je gaat een andere achtergrond instellen (niet via right-click-menu, maar configuratie scherm) en dan op 'ok' drukt, dat W7 dan naar FireFox gaat?

Geplaatst:
Even een vraag wat gebeurt er als die 30 dagen om zijn kan ik dan weer op mijn oude vista?

Ligt eraan of je je oude vista nog op je pc hebt staan...?

Geplaatst:
Even een vraag wat gebeurt er als die 30 dagen om zijn kan ik dan weer op mijn oude vista?

Dan krijg je een melding dat je Windows 7 niet meer kan gebruiken. En dan sluit ie af.

Maar op elk probleem is wel wat te vinden...[/font]

Geplaatst:

Als je gewoon de gratis key activeert, kan je hem nog tot 1 augustus gebruiken. De key is op te halen bij de downloadpagina van Windows 7 op de website van Microsoft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...