Thundercover Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Op de pagina waar je de beta downloadt, vind je vanzelf een key die je kan gebruiken tot 1 augustus 2009. Reageren
ikt Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Meh, ik wil Aero, maar dat kan niet in een VM. Windows 7 werkt trouwens erg fijn. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Is dit wel realistisch? Windows vista is "pas" uit en nu komen er al beta's voor windows 7. Ze worden uiteindelijk toch heel anders dan dit, of niet? Vista was gewoon een flop en daarom komen ze zo snel met een nieuw systeem. Reageren
ikt Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Is dit wel realistisch? Windows vista is "pas" uit en nu komen er al beta's voor windows 7. Ze worden uiteindelijk toch heel anders dan dit, of niet? Vista was gewoon een flop en daarom komen ze zo snel met een nieuw systeem. +1. Ze hebben het wel goed gedaan deze keer. Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Is dit wel realistisch? Windows vista is "pas" uit en nu komen er al beta's voor windows 7. Ze worden uiteindelijk toch heel anders dan dit, of niet? Vista was gewoon een flop en daarom komen ze zo snel met een nieuw systeem. tijd in jaren zo ongeveer is gewoon hetzelfde als met andere windows OS'en, alleen XP heeft langer geduurd. Reageren
xgaming Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Vind Windows 7 eerlijk gezegd tegenvallen qua snelheid. Opstarten duurt (momenteel) nog aardig lang, een schone Vista installatie is een stukje sneller i.v.m. W7. Grafisch is er niet super veel verandert, taakbalk is té doorzichtig waardoor het lijkt alsof er een lijn (lees gat) is aan de onderkant van het scherm. Gelukkig is dit in te stellen. Verder is het even wennen om programma's te 'beheren' in de taakbalk. Kwestie van tijd. Mijn voorlopige score is een 7,2/10. Even wat anders, hebben jullie ook last van dit probleem: Het laatste programma waarin je actief was, vb. FireFox en je gaat een andere achtergrond instellen (niet via right-click-menu, maar configuratie scherm) en dan op 'ok' drukt, dat W7 dan naar FireFox gaat? Reageren
ComKwak Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik moet zeggen dat het allemaal vlot werkt. Wat mij betreft 999.999.999.999.999.999.999.999x beter als Viesta. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 dit werk ook op Virtual PC toch? Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ja, daar installeren de meesten het ook in. Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Even een vraag wat gebeurt er als die 30 dagen om zijn kan ik dan weer op mijn oude vista? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Even een vraag wat gebeurt er als die 30 dagen om zijn kan ik dan weer op mijn oude vista? Ligt eraan of je je oude vista nog op je pc hebt staan...? Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Even een vraag wat gebeurt er als die 30 dagen om zijn kan ik dan weer op mijn oude vista? Dan krijg je een melding dat je Windows 7 niet meer kan gebruiken. En dan sluit ie af. Maar op elk probleem is wel wat te vinden...[/font] Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Als je gewoon de gratis key activeert, kan je hem nog tot 1 augustus gebruiken. De key is op te halen bij de downloadpagina van Windows 7 op de website van Microsoft. Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom eigenlijk 1 augustus? Is dat de releasedate van deze nieuwe Windows telg? :$ Reageren
Fuffie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Echt jammer dat ik hem niet kan gebruiken op mijn XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.