Jump to content

Review Windows 7 Beta & RC


Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    21

  • Limbolander

    15

  • joshoon

    12

  • KillerZero86

    10

Waarom eigenlijk 1 augustus? Is dat de releasedate van deze nieuwe Windows telg? :$

Nee, de uiteindelijke versie komt eind dit jaar of begin volgend jaar. Waarom precies 1 augustus weet ik niet, maar het is wel ruim voor de uiteindelijke versie, wat Microsoft denk ik ook het liefst wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Dat opstarten is waarschijnlijk alleen de eerste keren. Want als ik XP opnieuw zou installeren kost de eerst keer laden ook meer tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Heb je hem in Virtual PC of VMware geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Dat opstarten is waarschijnlijk alleen de eerste keren. Want als ik XP opnieuw zou installeren kost de eerst keer laden ook meer tijd

Nope ik heb er ook nog steeds last van en gebruik W7 nou al iets meer dan 2 dagen (niet via VMware, heb het gewoon geïnstalleerd). Het is nog niet zo snel als MS heeft beloofd, wel hoop ik dat MS dit nog gaat verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ik hem download en instaleer op windows xp profisenale en dan afgelopen is kan ik dan gewoon weer xp gebreuken zonder probleemen?

Nee want je kunt hem niet installeren op XP: Alleen virtueel dus. En dan is jouw vraag niet van toepassing. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Heb je hem in Virtual PC of VMware geinstalleerd?

Uhm, geen van beide. Hij staat op partitie D ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ik hem download en instaleer op windows xp profisenale en dan afgelopen is kan ik dan gewoon weer xp gebreuken zonder probleemen?

Nee want je kunt hem niet installeren op XP: Alleen virtueel dus. En dan is jouw vraag niet van toepassing. ;)

Oke jammer dan xD

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een triest bundeltje codes is dit systeem zeg, man man man. Ik weet nog dat ik ergens zag staan "Windows Vista drivers werken allemaal op Windows 7". Ja, my ass. Alle drivers behalve die van mijn Wireless netwerkkaart zeker. En van dat "Windows 7 start sneller op" komt ook weinig terecht. Windows XP laad sneller. En dan die oer lelijke en onoverzichtelijke taakbalk...

Nee, ook dit is weer één grote flop.

Heb je hem in Virtual PC of VMware geinstalleerd?

Uhm, geen van beide. Hij staat op partitie D ^_^

Beta's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werk op dit moment onder Windows 7, en ik vond hem een 6 waard. Het werkt, en nog redelijk goed ook. Maar er zitten wel een paar vervelende puntjes in. Mijn geluidskaart wil wel een zonder reden crashen en dan is het geluid weg. Als ik m dan opnieuw opstart hor ik een plop geluidje, en dan werkt alles weer. Verder zijn er ook probleempjes met mijn grafische kaart. Ik heb zeker de nieuwste drivers, maar nog steeds heb ik er last van dat pagina's niet vloeiend overlopen. Verder mis ik snel starten. Dit is vervangen door Pinned icons, maar dan passen er wel een stuk minder op 1 taakbalk. Onder XP had ik al mijn icoontjes daar staan, maar dat kan nu dus niet meer. Het ziet er wel erg goed uit, en is op mijn pc sneller dan Vista ooit is geweest. Ik heb op dit moment een dualboot met XP en 7. Ook lukt het streepjes op bijvoorbeeld een a zetten niet meer, maar ik weet niet helemaal zeker of dit aan 7 ligt. Het zou aan mijn toetsenbord kunnen liggen.

Ik heb nog wel 1 vraagje: is dat dat je telkens toestemming moet geven als je iets wil installeren uit te schakelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tekst...

Mijn geluidskaart wil wel een zonder reden crashen en dan is het geluid weg. Als ik m dan opnieuw opstart hor ik een plop geluidje, en dan werkt alles weer. Verder zijn er ook probleempjes met mijn grafische kaart

Tekst...

Ik heb nog wel 1 vraagje: is dat dat je telkens toestemming moet geven als je iets wil installeren uit te schakelen?

ja dat kan.

ga naar: Control panel >> User accounts >> Change User Account Control Settings

En shuif m helemaal naar beneden (Never notify)

Zie afbeelding hieronder:

screen7.png

En van je geluid en grafische kaart, dat ligt denk ik aan je PC. Je kan (heb ik gedaan) gewoon de Vista Drivers onder Vista Modus Installeren. Dat werkt perfect.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...