joshoon Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik En ook veel sneller. Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke.. Ik gebruik Windows 7 sinds de milestone Ik had daarvoor een lege XP, omdat ik toen vrij weinig wat met die PC deed. En nu ik Windows 7 heb, gebruik ik hem continu Dus register is hier voller dan XP xD Ik had eerst dualboot, XP en w7 allebij op. En ik heb sinds kort Windows 7 als standalone, en nu issie nog sneller. Bewerkt: 16 mei 2009 door joshoon Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik En ook veel sneller. Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke.. Ik gebruik Windows 7 sinds de milestone Ik had daarvoor een lege XP, omdat ik toen vrij weinig wat met die PC deed. En nu ik Windows 7 heb, gebruik ik hem continu Dus register is hier voller dan XP xD Ik had eerst dualboot, XP en w7 allebij op. En ik heb sinds kort Windows 7 als standalone, en nu issie nog sneller. Hoe komt iedereen er toch bij dat je pc sneller word van een stand-alone Windows ten opzichte van dualboot? Ik merk het verschil namelijk nooit. Reageren
joshoon Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik En ook veel sneller. Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke.. Ik gebruik Windows 7 sinds de milestone Ik had daarvoor een lege XP, omdat ik toen vrij weinig wat met die PC deed. En nu ik Windows 7 heb, gebruik ik hem continu Dus register is hier voller dan XP xD Ik had eerst dualboot, XP en w7 allebij op. En ik heb sinds kort Windows 7 als standalone, en nu issie nog sneller. Hoe komt iedereen er toch bij dat je pc sneller word van een stand-alone Windows ten opzichte van dualboot? Ik merk het verschil namelijk nooit. Dan is jouw PC misschien hoger qua prestaties. Ik denk bij PC's die minder goed zijn dat het daar wel echt te merken is, zoals bij mij dus. Voornamelijk met het opstarten, nu het standalone is is dat wel zn 2/3 keer sneller. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Nou laat ik je één ding vertellen: mijn AMD Sempron 2800+ is alles behalve hoog qua prestaties. En daarbij: welke rationele verklaren zou je kunnen vinden voor het feit dat een programma dat niet eens aan staat je pc zou kunnen vertragen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Singleboot, dualboot, tripleboot, quatroboot, het maakt geen donder uit. Het zit hem gewoon tussen de oren. Alsof een ander besturingssysteem meedraait. Het neemt enkel ruimte in en als je een kleine harde schijf hebt, zal het misschien wat uitmaken. In alle andere gevallen zit het gewoon tussen de oren. Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Singleboot, dualboot, tripleboot, quatroboot, het maakt geen donder uit. Het zit hem gewoon tussen de oren. Alsof een ander besturingssysteem meedraait. Het neemt enkel ruimte in en als je een kleine harde schijf hebt, zal het misschien wat uitmaken. In alle andere gevallen zit het gewoon tussen de oren. idd enigste wat het opvult is een deel van je hdd, maar daar dat wordt toch niet geladen, en veel mensen hebben gewoon dualboot via 2 verschillende hdd's. Reageren
joshoon Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Nou laat ik je één ding vertellen: mijn AMD Sempron 2800+ is alles behalve hoog qua prestaties. En daarbij: welke rationele verklaren zou je kunnen vinden voor het feit dat een programma dat niet eens aan staat je pc zou kunnen vertragen? Tis in iedergeval 10x beter dan mijn troep :') Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Microsoft heeft de release datum en een paar prijzen van windows 7 bekend gemaakt: Release datum: 22 oktober 2009 (in nederland) Windows versie Upgrade prijs Volledige versie prijs Home Premium $120 = €88 $200 = €147 Professional $200 = €147 $300 = €220 Ultimate $220 = €162 $320 = €235 Bron: Klik Bewerkt: 26 juni 2009 door BC7 Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Microsoft heeft de release datum en een paar prijzen van windows 7 bekend gemaakt:Release datum: 22 oktober 2009 (in nederland) Windows versie Upgrade prijs Volledige versie prijs Home Premium $120 $200 Professional $200 $300 Ultimate $220 $320 Bron: Klik Home premuim kun je tussen 26 en 11 Juli pre-orderen. en dan betaal je maar $49. Trouwens de prijs van Premuim was upgrade $119, en volledig $199. Je zit er bij alles net 1 dollar naast Reageren
homepoeseke Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik heb een probleem ik heb windows 7 gedownload en op schijf gezet en ik wil het op virtaul pc installeren maar het lukt niet wat doe ik precies verkeerd leg stap voor stap uit wat ik moet doen en hoe Reageren
Crypteq Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ik heb een probleem ik heb windows 7 gedownload en op schijf gezet en ik wil het op virtaul pc installeren maar het lukt niet wat doe ik precies verkeerd leg stap voor stap uit wat ik moet doen en hoe Ik neem aan dat je virtual pc 2007 bedoelt, note: Je hoeft het niet op cd te branden wil je het in virtual pc installeren. File > New virtual machine wizard Next Create a virtual machine Browse > Geef een pad op en naam op waar je de virtual machine wilt opslaan Next Operating system kan je op other laten staan of op vista zetten Next Je kan zelf het ram kiezen Next Kies: A new virtual hard disc Browse > geef pad en naam op voor je Virtuele hard disc Geef zelf de grote op Next Finish Klik op je net aangemaakte virtuele machine, klik op start ga naar: CD > Capture ISO image... Kies je gedownloade iso van windows 7, en klik op openen En installeer je windows 7 Als het goed is moet het werken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.