Jump to content

Review Windows 7 Beta & RC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke..

Ik gebruik Windows 7 sinds de milestone :puh:

Ik had daarvoor een lege XP, omdat ik toen vrij weinig wat met die PC deed.

En nu ik Windows 7 heb, gebruik ik hem continu :puh:

Dus register is hier voller dan XP xD

Ik had eerst dualboot, XP en w7 allebij op.

En ik heb sinds kort Windows 7 als standalone, en nu issie nog sneller.

Bewerkt: door joshoon
  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

21

• Limbolander

15

• joshoon

12

• KillerZero86

10

Geplaatst:
Sinds ik Windows 7 als standalone heb, draait hij mij wel wel beter dan Windows Xp vind ik :puh:

En ook veel sneller.

Jaja, je Windows XP staat er waarschijnlijk al een jaar op en je 7 nog maar een dag. Tuurlijk dat het dan sneller is, je register zit vol ongebruikte zooi en dergelijke..

Hoe komt iedereen er toch bij dat je pc sneller word van een stand-alone Windows ten opzichte van dualboot? Ik merk het verschil namelijk nooit.

Geplaatst:

En ook veel sneller.

Hoe komt iedereen er toch bij dat je pc sneller word van een stand-alone Windows ten opzichte van dualboot? Ik merk het verschil namelijk nooit.

Dan is jouw PC misschien hoger qua prestaties.

Ik denk bij PC's die minder goed zijn dat het daar wel echt te merken is, zoals bij mij dus.

Voornamelijk met het opstarten, nu het standalone is is dat wel zn 2/3 keer sneller.

Geplaatst:

Nou laat ik je één ding vertellen: mijn AMD Sempron 2800+ is alles behalve hoog qua prestaties. En daarbij: welke rationele verklaren zou je kunnen vinden voor het feit dat een programma dat niet eens aan staat je pc zou kunnen vertragen?

Geplaatst:

Singleboot, dualboot, tripleboot, quatroboot, het maakt geen donder uit. Het zit hem gewoon tussen de oren. Alsof een ander besturingssysteem meedraait. Het neemt enkel ruimte in en als je een kleine harde schijf hebt, zal het misschien wat uitmaken. In alle andere gevallen zit het gewoon tussen de oren.

Geplaatst:
Singleboot, dualboot, tripleboot, quatroboot, het maakt geen donder uit. Het zit hem gewoon tussen de oren. Alsof een ander besturingssysteem meedraait. Het neemt enkel ruimte in en als je een kleine harde schijf hebt, zal het misschien wat uitmaken. In alle andere gevallen zit het gewoon tussen de oren.

idd enigste wat het opvult is een deel van je hdd, maar daar dat wordt toch niet geladen, en veel mensen hebben gewoon dualboot via 2 verschillende hdd's.

Geplaatst:
Nou laat ik je één ding vertellen: mijn AMD Sempron 2800+ is alles behalve hoog qua prestaties. En daarbij: welke rationele verklaren zou je kunnen vinden voor het feit dat een programma dat niet eens aan staat je pc zou kunnen vertragen?

Tis in iedergeval 10x beter dan mijn troep :')

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Microsoft heeft de release datum en een paar prijzen van windows 7 bekend gemaakt:

Release datum: 22 oktober 2009 (in nederland)

Windows versie Upgrade prijs Volledige versie prijs
Home Premium $120 = €88 $200 = €147
Professional $200 = €147 $300 = €220
Ultimate $220 = €162 $320 = €235

Bron: Klik

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:
Microsoft heeft de release datum en een paar prijzen van windows 7 bekend gemaakt:

Release datum: 22 oktober 2009 (in nederland)

Windows versie Upgrade prijs Volledige versie prijs
Home Premium $120 $200
Professional $200 $300
Ultimate $220 $320

Bron: Klik

Home premuim kun je tussen 26 en 11 Juli pre-orderen. en dan betaal je maar $49.

Trouwens de prijs van Premuim was upgrade $119, en volledig $199.

Je zit er bij alles net 1 dollar naast :puh:

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb windows 7 gedownload en op schijf gezet en ik wil het op virtaul pc installeren maar het lukt niet wat doe ik precies verkeerd leg stap voor stap uit wat ik moet doen en hoe

Geplaatst:
ik heb een probleem ik heb windows 7 gedownload en op schijf gezet en ik wil het op virtaul pc installeren maar het lukt niet wat doe ik precies verkeerd leg stap voor stap uit wat ik moet doen en hoe

Ik neem aan dat je virtual pc 2007 bedoelt,

note: Je hoeft het niet op cd te branden wil je het in virtual pc installeren.

1. File > New virtual machine wizard
  2. Next
  3. Create a virtual machine
  4. Browse > Geef een pad op en naam op waar je de virtual machine wilt opslaan
  5. Next
  6. Operating system kan je op other laten staan of op vista zetten
  7. Next
  8. Je kan zelf het ram kiezen
  9. Next
  10. Kies: A new virtual hard disc
  11. Browse > geef pad en naam op voor je Virtuele hard disc
  12. Geef zelf de grote op
  13. Next
  14. Finish
  15. Klik op je net aangemaakte virtuele machine, klik op start
  16. ga naar: CD > Capture ISO image...
  17. Kies je gedownloade iso van windows 7, en klik op openen
  18. En installeer je windows 7

Als het goed is moet het werken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...