Jump to content

[IV] Reactietopic GTA IV Photo Contest


Visser23

Recommended Posts

2ihxc9t.png

Welkom in het officiële reactie topic van de

GTA IV Photo Contest! Voor vragen of reacties over deze gehele contest kan je terecht in dit speciale topic dat onderscheid moet bieden tussen reacties en informatie over de rondes. Gedurende de hele contest staat dit wagenwijd open voor vragen en/of reacties. Jay;, Visser23 en andere leden die je vraag weten te beantwoorden zullen je daarbij helpen en je vragen (hopelijk) zo uitgebreid mogelijk beantwoorden.

Heb je persoonlijke vragen, is er iets misgegaan of wil je een klacht indienen, doe dit dan via een Persoonlijk Bericht naar Jay; of Visser23. Veel plezier en succes met deze contest!

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jay;

    5

  • Visser23

    4

  • Hanneswasco

    4

  • NickOwnage

    4

Ik heb Jay; een PB gestuurd ik ga nu opzoek naar plaatjes.

Ik heb je inderdaad op de lijst gezet. Maar zomaar random plaatjes zoeken is niet de bedoeling. Natuurlijk kan je mooie plaatjes die je nog eerder vertoond hebt, bewaren voor als deze ooit van pas zou kunnen komen. Echter, iedere ronde is anders en daar horen dus ook andere foto's bij. Wacht maar gewoon even tot de eerste ronde plaats vindt, dan kan je foto's maken. Tevens is het niet de bedoeling dat je op het internet zoekt. Alles is helemaal zelf gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel een toffe contest, maar waar moet ik dan precies aan denken? Wat is bijvoorbeeld een opdracht waar je een foto over op moet sturen?

Als voorbeeld kan je kijken naar Photo Contests van andere GTA's die al eens gehouden zijn, zoals de San Andreas Photocontest. Er zal dus in elke ronde een thema gegeven worden, en dat thema moet dan in je foto verwerkt zitten. Zoals het thema Algonquin bijvoorbeeld, dan moet het plaatje in Algonquin gemaakt zijn, of een verwijzing inzitten naar Algonquin. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch niet de bedoeling om de foto aantepassen? Ik heb namelijk al een mooie gemaakt.

Aangezien de volgende regel in de regels staat kan je eruit opmaken dat je niet mag aanpassen. :7

Photoshoppen of je foto achteraf bewerken is verboden
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo daar

Ik ben van plan mij aan te melden, alleen heb ik geen goede TV, en kan ik geen printscreens maken op mijn xbox. Dus hoe?! :puh: En áls ik het flik een geweldige foto te maken, mag ik hem dan bewerken? (Je weet wel, reflectie verminderen, TV wegknippen en resizen.) Ik beloof dat ik de originele foto dan mee zal posten voor bewijs. ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste vraag heb ik aan Visser23 gePB't omdat ik even dacht te hebben gelezen dat vragen ook via PB moesten gaan, maar er zit ook nog een tweede vraag te zeuren in gedachten, die eigenlijk samenhangt met de eerste.. Komt ie! :D

Hoe lang loopt een ronde? Want de eerste ronde begint de 23ste, maar wanneer sluit de eerste ronde?

Bij voorbaat dank voor beide antwoorden! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...