Jump to content

[IV] Reactietopic GTA IV Photo Contest


Visser23

Recommended Posts

Hallo daar

Ik ben van plan mij aan te melden, alleen heb ik geen goede TV, en kan ik geen printscreens maken op mijn xbox. Dus hoe?! :puh: En áls ik het flik een geweldige foto te maken, mag ik hem dan bewerken? (Je weet wel, reflectie verminderen, TV wegknippen en resizen.) Ik beloof dat ik de originele foto dan mee zal posten voor bewijs. ofzo

Nee, sorry daar doen we niet aan. Als we beginnen met het onderhandelen van bewerkingen zullen anderen dat ook willen en is het niet eerlijk. De kwaliteit gaat er zeker op vooruit, maar we willen geen risico's lopen, ook met de originele foto. Bewerken is dus niet toegestaan, op wat voor manier dan ook.

Hoe lang loopt een ronde? Want de eerste ronde begint de 23ste, maar wanneer sluit de eerste ronde?

Alle rondes duren één week. Wat dus betekent dat we op vaste dagen posten met de mededeling een nieuwe foto te maken. Op de 24e gaan we de eerste ronde posten, een week later is deze ronde gesloten en wordt de stemronde geopend. Als de stemronde wordt geopend beginnen we tevens met het inzenden van de tweede ronde etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jay;

    5

  • Visser23

    4

  • Hanneswasco

    4

  • NickOwnage

    4

Voor de playstation 3,

kan je dan alleen foto's maken met je camera van je mobiel,

of zijn er ook andere manieren?

Ik heb die nieuwe telefoon (met camera) nog niet vrijgespeeld.

Dus weet ook nog niet hoe het werkt, en of het werkt.

En zou ook nog niet weten hoe ik ze dan op mijn computer krijg (tips zijn welkom).

Maar dan moet ik wel weten of het kan, anders hoef ik me ook niet in te schrijven.

Zal jullie reacties afwachten, maar alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het niet met je mobiel doen, omdat je Playstation de foto's niet opslaat. Dus het is onmogelijk. Er is wel apparatuur waardoor je het in mooie kwaliteit krijgt, en op je PC kan zetten. Verder kan je met je eigen fototoestel foto's nemen maar dan heb je niet zo'n goede kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de playstation 3,

kan je dan alleen foto's maken met je camera van je mobiel,

of zijn er ook andere manieren?

Ik heb die nieuwe telefoon (met camera) nog niet vrijgespeeld.

Dus weet ook nog niet hoe het werkt, en of het werkt.

En zou ook nog niet weten hoe ik ze dan op mijn computer krijg (tips zijn welkom).

Maar dan moet ik wel weten of het kan, anders hoef ik me ook niet in te schrijven.

Zal jullie reacties afwachten, maar alvast bedankt.

Daarvoor raad ik je aan om naar dit topic te kijken, waarbij oa. Fraps uitgelegd staat waarbij je makkelijk foto's van je beeldscherm kan maken. Dus als je een mooi beeld hebt kan je daar makkelijk een screenshot van maken door op een standaardtoets (F10) te duwen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las in de regels dat je wel gebruik mag maken van de video-editor functie om een screenshot te maken, dat is positief, want nu kan je een bepaalde situatie vanuit verschillende hoeken bekijken.

Alleen vind ik de eerste ronde een beetje te algemeen: 'Freestyle'. Ik heb liever een duidelijke opdracht waardoor je beperkingen krijgt opgelegd, maar ik zal mijn best doen om een mooie plaat te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn screenshot zojuist ingestuurd. Op naar de volgende ronde!

Alleen vind ik de eerste ronde een beetje te algemeen: 'Freestyle'. Ik heb liever een duidelijke opdracht waardoor je beperkingen krijgt opgelegd, maar ik zal mijn best doen om een mooie plaat te schieten.

Freestyle ligt me opzich wel. Maar je hebt inderdaad gelijk. Als er een thema is krijg je wel vaak creatievere en leukere screenshots.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer begint het stemmen? :eten:

Er zijn nog niet eens foto's gemaakt :7

Jawel. Vandaag openen we een nieuw topic waarin je kan stemmen. Tevens komen we gelijk met de twee ronde als we deze aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...