Jump to content

GTA 4 VS Windows 7


ddaemen

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    10

  • GospGTA

    7

  • xyzze01

    5

  • maarten73

    4

GTA 4 VS Windows 7

Load:

Ik heb voor Windows 7 64 bit gekozen omdat dan mijn 4 GB RAM volledig benut kunnen worden (of de 32 bit nou ook 4 GB ondersteund heb ik niet getest!) Opmerkelijk is dat Windows 7 Sneller is met opstarten als Vista, minpuntje: Windows 7 gebruikt 200 MB meer RAM, wat het totaal gebruikt RAM geheugen bij Windows 7 op 1,04 GB staat!

Post hier zelf je ervaringen met GTA 4 en Windows 7.

raar bij mij gebruikte vista 1.2 GB

en Windows 7 0.9 GB

beide 64 bits

en hebben beide zelfde progs services

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik ben nu verder gekomen...

De installatie is achgter de rug, maar als ik op GTA IV druk... Moet ik Activeren.

Moet ik daar de code invullen die op de achterkant van m'n boekje staat (On Liberty)?

M'n vriend zegt van niet...

Maar ik wil 't toch ff zeker weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé hé, na 2 weken kan ik het spelen.

MAAR nog even een vraag ::

Is het vreemd als GTA 4 een beetje hapert als je 224 gb hebt?

Omdat 't zo'n groot bestand is ofzo?

Want als ik in de auto ga, en ik druk op de w reageert die 3 seconden later.

Is dit gewoonlijk als je 224 gb hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb ook windows 7 premium en heb wel problemen bijvoorbeeld dat als ik m n oplader aan sluit dan doet gta iv het snel maar als de laptop is opgeladen dan doet gta iv zo traag en ik weet echt niet hoe het komt ik heb gta iv op low staan maar ik weet het echt niet verder ga ik de tips in de bericht volgen en hopen dat het dan beter gaat!

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook windows 7 premium en heb wel problemen bijvoorbeeld dat als ik m n oplader aan sluit dan doet gta iv het snel maar als de laptop is opgeladen dan doet gta iv zo traag en ik weet echt niet hoe het komt ik heb gta iv op low staan maar ik weet het echt niet verder ga ik de tips in de bericht volgen en hopen dat het dan beter gaat!

Dat heeft dus waarschijnlijk niets met Windows 7 te maken. Volgens mij ligt het er gewoon aan dat als je laptop aangesloten is met het energienetwerk alle componenten erin volledig kunnen benut worden. Als het met batterij werkt dan kan het niet 100% benut worden en dan gaat je PC dan ook trager; dat merkt je dan uiteraard bij zware games. Wat zijn je specificaties?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook windows 7 premium en heb wel problemen bijvoorbeeld dat als ik m n oplader aan sluit dan doet gta iv het snel maar als de laptop is opgeladen dan doet gta iv zo traag en ik weet echt niet hoe het komt ik heb gta iv op low staan maar ik weet het echt niet verder ga ik de tips in de bericht volgen en hopen dat het dan beter gaat!

Dan moet je even kijken naar je instellingen in energiebeheer.

het kan zijn dat wanneer de laptop niet aan de netstroom hangt hij naar een energie besparings profiel gaat

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook windows 7 premium en heb wel problemen bijvoorbeeld dat als ik m n oplader aan sluit dan doet gta iv het snel maar als de laptop is opgeladen dan doet gta iv zo traag en ik weet echt niet hoe het komt ik heb gta iv op low staan maar ik weet het echt niet verder ga ik de tips in de bericht volgen en hopen dat het dan beter gaat!

Dan moet je even kijken naar je instellingen in energiebeheer.

het kan zijn dat wanneer de laptop niet aan de netstroom hangt hij naar een energie besparings profiel gaat

ja hoogstwaarschijnlijk ligt het inderdaad daaraan. Ik denk dat je dan een instelling m.b.t. de processor bij alleen accugebruik laag hebt staan (bijv. 50%). Als de netspanning er vervolgens op gaat, zal de processor weer voor de volle 100% gebruikt worden.

Ik heb voor beiden 100% staan, maar met een simpele aanpassing in je instellingen zul je denk ik geen problemen meer hebben.

Bewerkt: door wollie1979
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...