Jump to content

Eigen PC samengesteld


Ekhart

Recommended Posts

hallo ik heb vandmiddag op Alternate.nl iets samengesteld.

Dit is de eerste keer dat ik hier echt serieus mee bezig ben gegaan :-p

Nu zou ik graag willen weten wat jullie hier van vinden kwa prijs en performance?

het kan zijn dat ik dingen vergeten ben.

http://img216.imageshack.us/img216/2536/mijnpcvu8.jpg

nouja dit kost nu dus € 1.193,-

Bewerkt: door Ekhart
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ekhart

    15

  • TaartJJ~!

    7

  • Galiorix

    6

  • wesley123

    6

KOPEN DIE HANDEL, NU METEEN. Serieus, heerlijk systeem, ik ben zelf ook aan het sparen voor een i7... Je keuze van geheugen, moederbord, videokaart en processor is super, ik denk dat je hier mee een hele goede koop hebt.

Ik zou misschien zelf eerder voor een harddisk van Samsung gaan, verder zijn de prijzen wel prima.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

zoals hij nu is gaat hij dan ook wel € 1.284,- kosten dus dan mag het ook wel wat wezen.

Ik heb nu maar één harde schijf dit wordt wel een (samsung) btw ben toch veranderd XD.

is het niet beter om 2 te hebben?

Bewerkt: door Ekhart
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er eigenlijk hetzelfde uit als mijn systeem. En inderdaad het draait (zéér) goed, alleen wil ik je erop wijzen dat je je geheugen alleen optimaal kan gebruiken met Windows Vista x64 (of XP x64). Nu heb ik al gehoord dat er voor XP x64 niet veel programma's zijn. In Windows Vista x64 zou het normaal gezien geen probleem zijn. Ook had ik met Windows Vista x64 enkele problemen, zie hier.

Voor de rest ziet alles er goed uit, je moet natuurlijk geen Big Tower nemen, een deftige midi-tower zou voldoende zijn. Misschien dat je wat tips uit mijn configuratie kan halen...

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

ga voor de Samsung spinpoint, een geweldige hd, goedkoope en 1 van de beste van het moment.

Maar wat heb ik nou aan HD???

Hij bedoelt gewoon een harde schijf, maar gebruikt daar de verkeerde afkorting voor. Het is namelijk HDD (Hard Disk Drive) en niet HD (High Definition).

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb vandmiddag op Alternate.nl iets samengesteld.

Dit is de eerste keer dat ik hier echt serieus mee bezig ben gegaan :-p

Nu zou ik graag willen weten wat jullie hier van vinden kwa prijs en performance?

het kan zijn dat ik dingen vergeten ben.

En hoeveel in totaal met OS erbij?

>>> Door Thundercover: Lees de regels m.b.t. het quoten van lijsten in het gepinde topic in Hardware, dus haal die lijst eruit! Lijst verwijderd. Tevens kan je natuurlijk ook alle prijzen optellen om het bedrag (zij het dan wel zonder OS) uit te rekenen.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

ga voor de Samsung spinpoint, een geweldige hd, goedkoope en 1 van de beste van het moment.

Maar wat heb ik nou aan HD???

Hij bedoelt gewoon een harde schijf, maar gebruikt daar de verkeerde afkorting voor. Het is namelijk HDD (Hard Disk Drive) en niet HD (High Definition).

whoeps foutje.

Ik kan echt de spinpoint adviseren, ik heb een 750GB voor 100 euro(en dat was 4 maanden geleden) en hij loopt nog steeds perfect

Link to comment
Delen op andere websites

ga voor de Samsung spinpoint, een geweldige hd, goedkoope en 1 van de beste van het moment.

Maar wat heb ik nou aan HD???

Hij bedoelt gewoon een harde schijf, maar gebruikt daar de verkeerde afkorting voor. Het is namelijk HDD (Hard Disk Drive) en niet HD (High Definition).

whoeps foutje.

Ik kan echt de spinpoint adviseren, ik heb een 750GB voor 100 euro(en dat was 4 maanden geleden) en hij loopt nog steeds perfect

wil je zeggen dat anderen niet meer perfecft lopen na 4 maanden?

Link to comment
Delen op andere websites

909,90 :{ Das duur!

Waar heb je het over? De computer kost in deze config 1200 euro, volgens de topicstarter. Dus met Windows Vista erbij, is dat dus een euro of 1400...

ja 1250 is best prijsig maar zijn er nog dingen waar op beknibbeld zou kunnen worden of moet ik dat ECHT niet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...